Ga naar het forum
Solartje - Chris Fe...

Meldingen
Alles wissen

Solartje - Chris Ferguson challenge 0$ -> 10.000$

9,612 Berichten
248 Gebruikers
8 Reacties
249.5 K Weergaven
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

@ Bob: zo zie je weer hoever ik sta op zoveel regs hier kwa mindset. _love: Ik denk dat 100% van de spelers hier zeker nog groeimarge hebben als hun mindset improven.

@wabbo: de eerste was stiekem voor mezelf :f_love: , bart was just a good excuse :P

Echt raar, vaak sta ik op met het gedacht: " Mmmm heb echt zin om te pokeren" (zoals deze morgend), en dan ga ik safje roken in de tuin, en zie ik werk, haal ik men laarzen uit, de snoeischaar en zit ik weer hele dag in de tuin de prutsen.

Moet dringend nog eens wat spelen, anders verleer ik het nog :D
Ik ga woensdag vrij nemen tot zondag, om wat weer op krachten te komen. Dus kwa verbouwingen zo goed als niets te doen, om er de week erna volop in te vliegen. KAns dus groot dat ik van woensdag tot zondag paar setjes grind en ik men skype weer opensmijt. Benieuwd naar stars.be

Beantwoorden
Citeren
chaserr
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door solartje
moh srsly? wazzup bart

kank u niet omkopen met dit?:

Spoiler

God i love brunettes :D

of maybe dit? Do you want a lemon with that sir?

Nice pic maar het is Do you want a LIME with that sir?

Spoiler

LIME!!!!

En inderdaad meer grinden solar^^

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door chaserr
En inderdaad meer grinden solar^^

zal wel moeten. :tongue: Zelf pokerstrategy zit men mail te spammen met een nieuwe gratis 50$ storting. gewoon acc aanmaken. zou dat bedrag onderhandelbaar zijn? :P sure i must be worth more then 50 bucks bro :D

wel raar dat PS een site promoot, die geen licentie heeft in belgië, en me eigenlijk aanzet om illegal te gaan pokeren _confused:

sorry about that corona. Heb het nog nooit gedronken en weet dus niet wat de juiste combo's zijn. Rhum > bier imo.

Beantwoorden
Citeren
DonBartos
Oldschool Grinder

Vooral citroen in mn corona gooien, dan komen die video's er wel ja..

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

wat scheelt er juist met de vid's?
kvolg tijdje niet alles meer op de voet.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

hele dag in de tuin gewerkt. afvoergoeten, rioleringen etc kuisen. Tmag regenen nu.

anyway: SHUFFLE UP AND DEAL.

back grinding: hele avond MTT's aan het spelen. alles tussen 1-10$ reggen. why? because i feel like it :)

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

GL! :P

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

UL , mincash

366 ste van de 5000+ man. voor 6$

Poker Stars $2.00+$0.50+$0.20 No Limit Hold'em Tournament - t1500/t3000 Blinds + t300 - 9 players - View hand 1479399
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: t62181 M = 8.64
SB: t38687 M = 5.37
Hero (BB): t29514 M = 4.10
UTG: t36867 M = 5.12
UTG+1: t24934 M = 3.46
UTG+2: t35161 M = 4.88
MP1: t48759 M = 6.77
MP2: t61169 M = 8.50
CO: t13276 M = 1.84

Pre Flop: (t7200) Hero is BB with 9 :diamond: K :club:
7 folds, SB raises to t6000, Hero raises to t29214 all in, SB calls t23214

Flop: (t61128) 6 :diamond: Q :club: 8 :spade: (2 players - 1 is all in)

Turn: (t61128) A :diamond: (2 players - 1 is all in)

River: (t61128) 9 :spade: (2 players - 1 is all in)

Final Pot: t61128
SB shows Q :heart: 8 :club: (two pair, Queens and Eights)
Hero shows 9 :diamond: K :club: (a pair of Nines)
SB wins t61128

200ste van 3200 @ 4.40 ko. voor 12$

7/45's. 30% ITM wat best mooi is, maar paar BI down.
paar keer met 20K aan FT geraakt, maar runde niet lekker en de ene 7de - 6de plek na de andere.

Beantwoorden
Citeren
chaserr
Poker Player

Meh jammer van je mtts.

Spoiler

Geen blogupdate over de skypegroep?

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door chaserr
Meh jammer van je mtts.

Spoiler

Geen blogupdate over de skypegroep?

:D niet veel te zeggen. nog steeds dezelfde vis online.
was wel fun om bart en rogier nog eens terug te zien. GL both in je goals

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

massive hangover :( denk dat ik nog positief zou blazen. Ging normaal pooltornooi spelen, die ik nooooit mis, maar in de auto stappen zou niet echt slim zijn geweest. Wankelde deze middag nog.

gisteren bday van mezelf, men vrouw en maat die 30 is geworden gevierd in mexicaans eet/drink ding en vrij scheel gezopen. de eerste 7 caipirinha's gingen goed binnen, maar overschakelen naar de betere tequilla boemboem met champagne was niet zo'n slimme zet.

planning: hele dag niets doen en in de zetel met een dekentje en fles water zitten

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

vraagje:

welke betsizing gebruik je hier preflop en why?
kom deze situatie vaak voor in de early levels, waar het continu limpfestijnen zijn. Te groot raisen, polariseer je je range, meelimpen is ja... limpen met aces :D

men vraag dus: welke raisesize is Max EV en waarom?

Poker Stars Freeroll No Limit Hold'em Tournament - t15/t30 Blinds - 9 players - View hand 1487568
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (BB): t1860 62 BBs
UTG: t3135 104.50 BBs
UTG+1: t1260 42 BBs
UTG+2: t1160 38.67 BBs
MP1: t1620 54 BBs
MP2: t1150 38.33 BBs
CO: t1200 40 BBs
BTN: t2230 74.33 BBs
SB: t1490 49.67 BBs

Pre Flop: (t45) Hero is BB with A :spade: A :diamond:
UTG calls t30, 1 fold, UTG+2 calls t30, 3 folds, BTN calls t30, SB calls t15, Hero raises to t255, 4 folds

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

Welke limiet?

Denk dat je echt al snel rond de 150 mag betten. Aan de limpers te zien, geen echte pokerpro's, dus 30 meer of minder zal wel niet boeien?

Beantwoorden
Citeren
Wabbo
PokerStrategist

Maak het zelf sowieso wel kleiner dan dat, denk dat 8,5bb wel teveel afschrikt. Persoonlijk doe ik in dit soort gevallen 190 oid, zodat het nog net geen 200 is en je vaak 1, soms 2 callers krijgt.

Maar eh, ik vroeg me af of je nog weet waar ik nog gratis een SNG Wiz code oid kan halen? Tenminste, kan me herinneren dat je het daar ooit eens over had :P

Gl sir <3

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

google eens op 'runasdate.exe'. meer kank in men blog niet echt zeggen.
is niet echt een key, it's a back to the future proggie :D

betsizing: 150 lijkt me echt te klein. dit bet ik al bijna met 1 limper. in hand hadk autobetsizing bij multitablen en lette niet echt op, totdak ik de chips zag en dacht van mmmm... lijkt me veel. (ps was een freeroll mtt)

Beter vanaf 2+ limpers zelf de betsizing invullen omdat 4x 1/limper met 4 limpers wel heel veel is.

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

150 was eig op 10/20 level bedoeld (gwn limpers geteld :( ).
Denk dat 200-250 zeker goed is..

Meer zeg je best niet in je blog idd.
Daar bestaan andere kanalen voor. ;)

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

kvind de betsizing vrij moeilijk met zoveel spelers + de hand.

korte sessie gespeeld. 1R + freeroll MTT (niets kunnen doen), 3* 7/45.
eentje HU , QQ < JK , dus up.

Ben nu ook gemigreerd naar stars.be.
:diamond: men TN doet wat raar (de BB doet het niet).
:diamond: HM doet het normaal precies, na de folders aan te passen
:diamond: men cashier flipt. deel in $, deel in €, deel in cash, deel in niet vrijgespeeld... moeilijk om men BR te volgen zo (maybe is dat wel iets +)
:diamond: ben men FDP kwijt :( had nog paar $ left, had toch verwacht dat ze me die nog gingen laten tot de overgangsperiode over was. had iets van 350$/600$ vrijgespeeld.

:diamond: volume fail zal tot november zijn. speel nog wel af en toe wat mtt + 7/15's voor de fun. Als het vb al eens te laat is om nog lawaai te maken met de verbouwingen, maar veel zal dat niet zijn.

:heart: men game meer balanceren. Soms flatten , soms raisen met die range etc. is gewoon minder te lezen
:heart: girl90 is niet goed, hij is gewoon lucky :P Viel me wel op toenk samen met BArt en hem aan tafel zat en hun stats vergeleek, dat het grote verschil lag in de 3bet% op SB en de agresiviteit. girl 90 speelt 21/18 over 1k handen bart toch wat tighter (denk dat beiden ver evenveel tafels spelen), en haar 3bet% op SB lag zeker 2 à 2.5x zo hoog als bart. Voor de rest zagen haar stats er vrij typisch uit en gelijklopend met bart. heel hoog : fold to resteal, hoog BB call%, laag sb call%, steal % van 40% - 60% - 70% (co,bu,sb), en vrij hoog 3bet sb (35% ofzo vs 10-15% bart). dit laatste snapk nog niet zo goed, waarom er een groot verschil zou zijn, of waarom haar % zo hoog ligt (lijkt me enorm hoog).

Beantwoorden
Citeren
DonBartos
Oldschool Grinder

Op 1000 handjes kun je niet zo letten op die "gevorderde" stats he.
1000 handjes is waarschijnlijk maar 150 handen waar ie SB is, en een nog stuk minder aantal handen waar hij kan 3betten, en echt maar een tiental handen waar hij kan 3betten tegen een LP steal.

Denk wel dat girl in de top 10 van de beste 45 man spelers thuis hoort. Samen met o.a. Bigdustycool, DontBluffMyJ, m0nTTu, etc.

Waarschijnlijk ook wel in de top-5 :)

Wel speelt ie heel veel tafels en voornamelijk 180mans waardoor ranges wellicht wat te los zijn.

Beantwoorden
Citeren
Wabbo
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door solartje
google eens op 'runasdate.exe'. meer kank in men blog niet echt zeggen.
is niet echt een key, it's a back to the future proggie :D

Think I got it, thanks Sol <3

Beantwoorden
Citeren