trekt idd wel enorm op hoe men hud er gisteren in het begin uitzag. beetje verschillend, adj BB en name hadk er niet bij. maar rest was idd watk had, probleem is dat alsk dat toepas op stars en tafel zo klein mogelijk maak is 300pix x 200pix ofzo denk ik, dan is er teveel overlap, teveel text. doet me nu denken dat, het stacked wel zou werken, dus is weer een pro voor stacked vs tiled, maar dat is een andere discutie
vermoed dat je 6max niet 20-tabled, maybe dat daar zoveel stats wel kunnen, maar kvond het practisch niet leuk op mtsng.
atm ziet HUd er zo uit (eerst lijn no abreviation, 2de lijn wel (donno why maar bleek continu te vergeten welke stat wat was)
vpip / rfi / 3b / hands
Bbfold2steal / steal sb /steal bu/steal co
cbet en f2cbet hebk eruit gehaald, gebruikt het bijna nooit. cbet hangt bij mij van de board , stacksizes, etc af. eigenlijk nooit echt cbet stats gebruikt, + grootste deel van een mtsng, zit je in p/f. heb dus atm deze eruit gehaald.
bbfold vs sb steal , bbfold vs bu steal en co steal, hebk samen gezet naar 1 stat: bb fold2steal. heb 20 tal regs hun stats bekeken en 99% heeft gelijkaardige stealdefend vs bu of co. vs sb callen ze iets looser. alsk dus een overal stat gebruik, weetk gewoon datk enkel klein beetje moet adjusten alsk uit de sb push. bespaard me toch weer 2 plaatsejes. verschillen waren te klein om echte een edge op te leveren. is niet zo dat er spelers izjn die 60% callen vs een sb steal en 20% vs een buton steal.
hudfilters: je stelt dus voor om vb voor <15bb 1bb tot 15bb te nemen en >15bb ook van 1bb tot oneindig BB te nemen idpv 15bb tot oneindig?
is stom dat hij de looks van de stats wel kan veraneren als je niet genoeg sample hebt, maar de inhoud niet. (denk ik).
liessens: groot deel van reference info zijn gewoon doorgestuurde HH en niet mijn HH vs hun, maar ik snap wel wat je bedoeld.
voor EP maakt het idd wat minder uit. idem in omgekeerde richting. ga obv in het oog moeten houden , in hoeverre regs adapten tegen mij , en in welke mate ik hun stealstats in hud tighter moet maken omdat ze wel of niet adapten + ook longterm, hoe gaan ze adapten eens men eigen image veranderd van nit naar maniac, etc. nu ergens kom je wel een soort ABC first in equilibrium voor meeste spots, en een read first in equilibrium en alsk de results ervan zie, komt het niet op paar % aan hoor. het is nog steeds geen exact science ofzo + er is variance etc. Anyway succes met je 6max. denkt dat het idd dicht bij je natural style ligt en meer groei opties bied dan 45. kijk er naar uit om je updates te lezen, al mis ik je wel als studiebuddy op de 45's tbh
@ checkraise, ga ik nog niet posten, maar is klein groepje die eigenlijk al lange tijd samenwerkt in groep (nog voor ik hun leerde kennen) en echt veel reviewen, railen , helpen, hh bekijken etc, hecht groepje die gewoon super hard met hun game bezig zijn, die nooit te druk zijn om elkaar te helpen (poker + irl stuff) en waar de groep boven de persoon komt (wat zeldzaam is tegenwoordig), maar die gewoon geen resuls halen.
kvind hun manier van samenwerken super en beetje wat ik liever meer zou zien (beetje like hoe de NL comunity vroeger was) en wil er dan ook wat extra voor doen. denk dat ze met wat guidance + als ze in groep blijven voortwerken zoals ze nu bezig zijn, er wel wat groeimarge in zit. of er ruimte is voor meer volk kan ik atm niet antwoorden en ben ik obv niet de enige om daarover te beslissen. ATM, vindk 3 al meer dan genoeg. kwaliteit > kwantiteit. financieel zal ik er niet rijk van worden, en hoe meer spelers, hoe meer het van men eigen tijd kost en dan word het al snel heel -ev voor me om dit voor een symbolische profitshare te doen + het groepje werkte al goed voor ik er was, dus daar hoefk mij ook geen zorgen over te maken.