Ga naar het forum
Solartje - Chris Fe...

Meldingen
Alles wissen

Solartje - Chris Ferguson challenge 0$ -> 10.000$

9,612 Berichten
248 Gebruikers
8 Reacties
249.5 K Weergaven
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

ODHk : :rolleyes: tja no idea hoe dat komt... :D veel woorden om weinig te zeggen pbb :P

divie: makes sense. echt wel vette oefening zo top 50 hands even doorlopen ! moetk vaker doen idpv de struisvogel techniek van : tja iedereen maakt al eens fouten en tilt moves, terwijl als je optelt wat ik mezelf had kunnen besparen in die 15 handen , dat pbb meer is dan men profit over 10K hands.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

nice !!!!

heb eindelijk men irl beat binnen gekregen. Had echt NO idea hoe duur dat grapje ging zijn, 3 , 4 , 5 cijfers ? en het is een kleine 500 € !!! OH man een PAK van mijn hart af echt !!! heb'k daarvoor 1 maand als een sicko zitten te stressen. rekeningen bekeken en opgemerkt dat ik dit jaar PAK minder energie verbruikt had en dit jaar 750€ te veel gespaard heb (heb 15 maanden gedaan met 1 tank idpv 12 maanden), dus dus die beat in één keer afbetaald en klaar !! en heb nog 250€ om eens iets leuk met de madam te gaan doen om te ontstressen !

nu nog de skrill die in orde komt, wbVFn en kan weer even door tot de volgende serie bad luck strikes.

Ow, gisteren niet kunnen renoveren door work, coaching etc, maar vandaag 2x zoveel gedaan als voorzien. kapot gewerkt, maar ZO voldaan! its looking GOOD !

deze avond home alone : a good drink, elke mtt geregd die er is tot 22u, genieten.

ah micro millions donkaments we finally meet again :)

Poker Stars $3.00+$0.30 No Limit Hold'em Tournament - t25/t50 Blinds - 6 players - View hand 2355705
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

CO: t5870 117.40 BBs
Hero (BTN): t4324 86.48 BBs
SB: t3550 71 BBs
BB: t6393 127.86 BBs
UTG: t2880 57.60 BBs
MP: t5000 100 BBs

Pre Flop: (t75) Hero is BTN with J :club: A :spade:
UTG raises to t125, MP calls t125, 1 fold, Hero raises to t550, 2 folds, UTG calls t425, 1 fold

Flop: (t1300) J :heart: 4 :club: T :diamond: (2 players)
UTG checks, Hero bets t700, UTG raises to t2330 all in, Hero calls t1630

Turn: (t5960) 9 :club: (2 players - 1 is all in)

River: (t5960) 3 :spade: (2 players - 1 is all in)

Final Pot: t5960
Hero shows J :club: A :spade: (a pair of Jacks)
UTG shows 4 :diamond: 3 :diamond: (two pair, Fours and Threes)
UTG wins t5960

eens zien hoe ons random button clicking and flipping skills zijn.
atm nog geen enkele ai gewonnen:)

8R busto
5Hyper busto
MM6max busto
MM 1R busto
2.20 busto
4.40busto
8.80 6max. busto net voor itm. bu vs sb vsbb 66<QQ<KK
5.50 busto

run standaard natter dan een natte krant :) maar cared echt niet.
denk dat ik 1/10ai's win en overal 20rebuys al heb ofzo :)
heb een SUPER dag

ps : sinds CG begink al die flippaments echt minder en minder leuk te vinden.
ja mbn om eens FT adrenaline te voelen, maar voor de rest boring as hell. gewoon hele tijd pushen en hopen dat je lang genoeg hold om genoeg maniez te shippen. hopelijk krijgk niet zelfde gevoel bij sng...

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

1R

Poker Stars $1.00+$0.10 No Limit Hold'em Tournament - t1500/t3000 Blinds + t300 - 9 players - View hand 2355777

MP2: t55390 M = 7.69
CO: t42250 M = 5.87
Hero (BTN): t36080 M = 5.01
SB: t171147 M = 23.77
BB: t75400 M = 10.47
UTG: t47100 M = 6.54
UTG+1: t34550 M = 4.80
UTG+2: t64580 M = 8.97
MP1: t43260 M = 6.01

Pre Flop: (t7200) Hero is BTN with Q :spade: A :club:
4 folds, MP2 raises to t55090 all in, 1 fold, Hero calls t35780 all in, 2 folds

Flop: (t78760) 5 :heart: 8 :heart: K :spade: (2 players - 2 are all in)

Turn: (t78760) 6 :diamond: (2 players - 2 are all in)

River: (t78760) 7 :diamond: (2 players - 2 are all in)

Final Pot: t78760
MP2 shows 9 :spade: A :heart: (a straight, Five to Nine)
Hero shows Q :spade: A :club: (high card Ace)
MP2 wins t78760

niets, nada vandaag. overal rebuys, in de1R, 3R, 8R, maar maakt niet uit.
continu tegen QQ+ aanzitten , 0 flips winnen, en als je way ahead sta krijg je het tegen.0 ITM, alles blank, 150$ down, zelf niet close tot een nice stackie gekomen.

echt 0% interesse om gewoon random handen te pusjen omdat je wat short bent. en zeggen dat ik mtt/sng zo leuk vond. hoop dat het maar iets tijdelijks is, omdat'k vandaag gewoon niet runde, zelfde niet walkte... :)

en out in de laatste 3R ook. denk dat ik iets van 10% van men preflop AI's gewonnen heb. enige mtt die nog wat leuk was, was de zoom early, omdat je dan gewoon massive veel potsflop pots kan spelen idpv 3uur met 10-20bb te zitten en gewoon any nice hand te pushen/repushen en hopen dat je luck meezit. donkaments.

Poker Stars $3.00+$0.30 No Limit Hold'em Tournament - t1250/t2500 Blinds + t250 - 9 players - View hand 2355833

SB: t12940 M = 2.16
Hero (BB): t21805 M = 3.63
UTG: t9086 M = 1.51
UTG+1: t21388 M = 3.56
UTG+2: t27192 M = 4.53
MP1: t60575 M = 10.10
MP2: t11080 M = 1.85
CO: t10580 M = 1.76
BTN: t46421 M = 7.74

Pre Flop: (t6000) Hero is BB with 8 :club: 8 :heart:
6 folds, BTN raises to t7500, 1 fold, Hero raises to t21555 all in, BTN calls t14055

Flop: (t46610) A :club: 3 :diamond: 6 :spade: (2 players - 1 is all in)

Turn: (t46610) K :diamond: (2 players - 1 is all in)

River: (t46610) Q :club: (2 players - 1 is all in)

Final Pot: t46610
Hero shows 8 :club: 8 :heart: (a pair of Eights)
BTN shows 5 :diamond: A :diamond: (a pair of Aces)
BTN wins t46610

mja care, ben niet broke IRL. happy joy dance ! :D

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

door veel renovatie en badrun in poker even niet gespeeld op CG.
Heb wel paar vids gekeken (paar van crushing nl50) om idee te hebben van wat er nog allemaal moet gemasterd worden en kzie het allemaal vrij duidelijk voor me, van wat'k allemaal nog moet.

Overall:

Denk dat het preflop game langzaam aan in orde komt. nog paar kleine adjustments (zoals die JTs die ik 3bette vanuit de bb idpv callde, omdat ik dacht dat het bij de bottom van men callrange hoorde en ik dus liever semibluf, maar blijkbaar is mijn SC calling range oop iets groter. Dus is puur kwestie om men nonF & vs 3bet game nog te finetunen). Kan ook farma zen GP gewoon kopen, maar dingen zelf uitvisse (wat ik al sinds day1 doe en waarom ik 10x zo traag ben als veel andere spelers, maar is gewoon wat'k leuk vind aan poker, en zou net het leuke gedeelte uit poker halen, dus [ ] care.

Wat ik totaal niet doe en op future stakes ga moeten doen

samen met paar andere vids heeft me doen nadenken over watk de cg sicko's vaak hoor posten van: als je dit fold, fold je teveel etc..

atm dacht ik gewoon alsk men een bluffcatcher callde op de turn : dan is men hele range op de river check/call. terwijl je op turns/rivers je hele range nog moet opdelen in bottom van je bluffcatch, top van je bluffcatch, middle van je bluffcatch. idem met je value range, idem met je drawrange (voor tripple barrels vs double barrels), etc.

bvb in WA/WB situatie, waar je AA/KK maybe zelf nog kan raisen vs een spewtard, QQ-99 kan callen en 88-66 moet folden.

bvb in value range, TP no draws droog board, vs TP draws droog board vs TP no draws nat board vs TP draws op nat board.etc..

zit dus veel meer subtiliteit in , veel meer grijswaardes dan zwart/wit, en dat is dus iets wat ik ATM nog TOTAAAL niet doe. (en ga het ook nog niet METEEN toepassen omdat het best ingewikkeld kan zijn, en ik op NL25 nog niet echt GTO hoeft te spelen ofzo, en vaak met een exploitive play nog meer profit maak), maar ik snap alvast WAT ik nog ga moeten leren in de future.

ATM, waar ik me vooral op ga moeten concentreren:

- die driehoeksverhouding tussen potcontrol - value - protection, wat hebk wanneer en hoe beinvloed dit men line. Dit is atm de single spot waar men postflop game het meeste kan improven. eigenlijk alsk gewoon hierover nadenk en weet hoe de 3h verhouding in elkaar zit, de correct line vaak vanzelf komt als gevolg.

- ten tweede, al is dit hieraan gelinkt: betsizing. (oa is mijn value betsizing atm veel te klein)

- ten derde: out of line "lines" die niet overeenkomen met algemeen image van vilain. zelden word TPTK gecheck/raised, dus flop c/r turn c/r is vaak of draw of nuts (zelden air, omdat op nl25 mensen te honest zijn in hun c/r range) Passive vilain die flop gaat raisen, station die river plots potbet gaan donken, etc..

- Hoe deep vilain zit kijk ik nog niet genoeg naar.

ATM waar ik het meeste van heb bijgeleerd deze maand

- discounten / preflop stats in rekening brengen om boards te readen,
- 2d barrelen met air
- flop floats / turn floats

(laatste twee hebben men non-SD nu in de stijgende richting gebracht, en de eerste heeft gemaakt dat men SD bb/100 gelijk is gebleven ondanks upmoven in stakes)

Waar ik in de future mezelf huiswerk wil geven

-handreading / range reading

Ga dus moeten beginnen met like voor elke sessie paar ranges te readen. klopt de hand van vilain met de handen waarmee ik hem vb verwacht vanuit de BB een UTG raise mee te callen? Hoe beter men preflop reading skills, hoe minder handen zijn postflop range bevat, hoe beter ik kan inschatten hoeveel equity men hand tegen zijn range heeft en of ik tegen grootste deelervan value heb of niet.

Conclusie

Dat is atm waar ik sta in CG. het bevalt me heel goed tbh, en geniet er echt van om zoveel bij teleren. (na 4 jaar donkaments, heb je beetje meeste dingen wel al gezien en is het gewoon finetunen/oefening baarkunst). Bij CG hebk nog een hele wereld voor mij liggen, en donno: de path to hogere limieten is me vrji duidelijk. Bedoeling was dat dit een side project word en zolang ik men 45 nog coach en hJ zal ikblijven 45's te spelen, maar denk dat het longterm wel eens men new fulltime game word. kvind het dynamische van CG veel leuker dan het statische van sng.
ATM door badrun zitk nog ver van de nodige BR voor NL50, maar EV crush ik NL25 met 10bb/100 ondanks ik echt nog MASSIVE DAFUQ hands speel (zoals onlans gepost), dus NL 50 zou normaal gezien geen probleem zijn. gezien met bb/100 edge wel gaat zakken (vermoet dat je op nl100 geen 10bb/100 haalt), zal men BRM dus wat tighter worden.

[IMGM] [/IMGM]

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Dit blog is genomineerd voor de Blog van de Maand voor november!

Gefeliciteerd solartje! :)

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981
PokerStrategist

proficiat met de nominatie, wij willen een speech! :D

Heb je al nieuws van je Skrill problemen?

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

nominatie = vet :D

speech = gg ty

skrill = papieren moeten invullen , scannen en weer opsturen. blijkbaar zijn 3 mails en een dure telefoon niet genoeg om zeker te zijn dat ik niet agree dat random persoon paar K afhaalt, mja zal wel om legal issues moeten ofzo.

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981
PokerStrategist

ben deze aan het lezen: Treat your poker like a business, gast doet mij veel aan u denken qua karakter (doorzettingsvermogen) , mindset en intelligentie. Could be a good read for you.

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door solartje
nominatie = vet :D

speech = gg ty

Beste speech die ik in tijden gehoord heb. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen. :D

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

staat eigenlijk al tijdje op men to read lijst, maar heb nog geen enkele poker boek kunnen uitlezen en ben gewoon gestopt met poker books in't algemeen, omdat het vaak wat outdated is , maar maybe nog eens een poging wagen.

kiddo :D twas echt tanden bijten, maar ik dacht in mezelf: JE GAAT TOCH NIET WEER EEN HELE ROMAN NEERTYPEN OM TY TE ZEGGEN HE !!!! :D its all about self-controle.

nja kwa updates not much. heb mijn klop van de verbouwdagen van vorige week. dus no poker, no renovatie, gewoon dayjob en chillen en slapen en energie opsparen. in 2weken, hebk weer een renovatieweek gepland waark weer 100% wil invliegen. vrees dat ik de 10K vpp zelf niet haal tegen het einde van het jaar (eerste keer ever) maar beschouw het best niet als een fail. nuja, coachings gaan door, funny is dat ik door zelf te moeten nadenken over dingen en hoe die uit teleggen en proberen wat orde in al men poker chaos brain te krijgen ik zelf ook enorm begin te improven zonder ook maar één game te spelen. moesten men schatjes nu nog wat goodrun hebben zou het helemaal leuk zijn.

TEDJU !! kheb hier weeral bijna een heel blad getipt. GVD ! TETTERKONT dat ik ben :D

ow, nu die irl beat geregeld is, hebk men bday money van laatste 2 jaar niet daarvoor moeten gebruiken en kan ik dus voortgaan met waar ik het aan wou besteden. 3 muurklemmen zijn besteld, men grapfische kaart is bestelddie tot 6 schermen kan aansluiten is besteld, maar men schermen zitk nog vast. dude die er meerdere had, had zich gemist en waren 22inche's. en nieuw hebk niet genoeg voor al men schermen. zal er dus pbb 1tje met poker maniez moeten kopen (als skrill men geld teruggeeft) en heb al bedrijf die men aluminium casing voor de schermen op maat gaat lasersnijden en plooienen voorzien van connecties voor men leds en men Pi procesor om alles aan te sturen. in before 3 schermen met thin bezel en backlight!

Beantwoorden
Citeren

zal wel zieke setup worden, pics when ur done?

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

obvious. _love:

nu hopen dat skrill snel geregeld is, alles bestellen, moet de exacte plannen voor de monitor casing nog uittekenen, en dan eens wat tijd vinden (pbb het moeilijkste),

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981
PokerStrategist

lijkt me vette setup te worden :)

Boek gaat eigenlijk over alle randzaken waar andere boeken geen aandacht aan besteden. Zit aan chapter 16 en nog geen hand poker gelezen ;)

Gast had op moment vh boek al voor 3milj aan cashgame gemaakt en zijn stijl past helemaal bij u in feite... ook het tilten en zo, de dedication, over hoe je poker als u zelfstandig beroep aanpakt, juist een hoofdstuk door zijn vrouw gelezen hoe het is als vrouw van etc.

Ge gaat er echt beter van worden doordat het ni zegt wa ge moet doen ma de tips zijn steengoe dus ge doet het annyway :D

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door spoonz
zal wel zieke setup worden, pics when ur done?

solartje post fotos van zijn teennagels maar zijn nieuwe setup ga je niet te zien krijgen?

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981
PokerStrategist

Dat kan je denken als je enkel de laatste posts leest ja :P

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

Weer 2 handen waar ik WEET dat ik een foldheb, maar toch nog de call maak. echt dit kost me zoveel bb/100 deze handen.

handje vs lag fish.

weer één van men slechte calls op de minraise.
obv kan je de vraag stellen ofk uberhaubt nog een valuebet heb op de river, maar kzie lag fishes hun made flushes op de river nooit checken , met fear dat ze geen value meer halen. dus denk dat ik daar altijd wel nog tegen een40/30 spelende speler een thin value bet heb met men top2p

river hebk daar obv een snapfold op zen minraise

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2362081

BB: $29.19
UTG: $21.45
Hero (CO): $28.35
BTN: $47.65
SB: $25.10

Pre Flop: ($0.35) Hero is CO with Q :diamond: K :diamond:
1 fold, Hero raises to $0.75, 2 folds, BB calls $0.50

Flop: ($1.60) 9 :spade: 6 :diamond: K :spade: (2 players)
BB checks, Hero bets $1, BB calls $1

Turn: ($3.60) Q :heart: (2 players)
BB checks, Hero bets $2.75, BB calls $2.75

River: ($9.10) 3 :spade: (2 players)
BB checks, Hero bets $3.50, BB raises to $7, Hero calls $3.50

Final Pot: $23.10
BB shows Q :spade: T :spade: (a flush, King high)
Hero mucks Q :diamond: K :diamond:
BB wins $22.06
(Rake: $1.04)

denk dat deze nog kan tegen unknown? , maar niet tegen deze speler. was vrij tighte speler, met te laag WTSD om echt veel blufs te hebben. turn is best lastig, maar zie hem wel pak turns bluffen (is nice turn bluff kaart). als'k turn call moetk deze ragriver ook callen denk ik. (bet/fold turn is ook optie maar denk dat als ik ditfold ik teveel fold op de turn)

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2362082

BTN: $34.94
SB: $6.32
Hero (BB): $54.48
UTG: $45.18
MP: $28.83
CO: $25.50

Pre Flop: ($0.35) Hero is BB with J :club: 7 :spade:
2 folds, CO calls $0.25, 1 fold, SB calls $0.15, Hero checks

Flop: ($0.75) J :spade: 7 :club: 2 :club: (3 players)
SB checks, Hero bets $0.75, CO calls $0.75, SB folds

Turn: ($2.25) A :spade: (2 players)
Hero bets $1.75, CO raises to $4.25, Hero calls $2.50

River: ($10.75) 8 :diamond: (2 players)
Hero checks, CO bets $6.75, Hero calls $6.75

Final Pot: $24.25
Hero mucks J :club: 7 :spade:
CO shows A :heart: 7 :diamond: (two pair, Aces and Sevens)
CO wins $23.16
(Rake: $1.09)

algemeen vraagje aan onze farma: is KQs een goede hand om 4bet/fold bluff mee te spelen op de BU, als goede reg op de BU je 3bet met overaal 3bet% van 9% of zit die eerder in je callrange?

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door solartje

atm dacht ik gewoon alsk men een bluffcatcher callde op de turn : dan is men hele range op de river check/call. terwijl je op turns/rivers je hele range nog moet opdelen in bottom van je bluffcatch, top van je bluffcatch, middle van je bluffcatch. idem met je value range, idem met je drawrange (voor tripple barrels vs double barrels), etc.

bluffcatchers@turn in bluff veranderen@river, ook altijd een leuke.

KQo kan je callen of 4bet bluffen ja@bu, hangt wel erg af van tgeen waar BB mee 3bet (broadways+nuts, of nuts+junk)

overigens voor je analyse: probeer s uit te vinden welke handen je profitabel callt op een raise, en met welke je verliesgevend bent. en als je wil gaan fighten met regs, kan je ook de "fold to raisecbet" stat in je hud donderen

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

bluffcatchers omzetten in bluff +1. zit al in men moves.

het was KQs en hero op CO en vilain die me 3bet zit op BU. sorry als het niet clear was.

raisecbet is nog iets te advanced en nog niet genoeg handen op regs.Denk dat ik atm nog genoeg kan improven met simpelere leaks voor ik de c/raise move ga
ge/misbruiken.

sessie bijna over. begin was bad , incl die 2 geposte handen. daarna begon ik me aan men recap te denken die ik onlangs poste en benk me daar op gaan focussen en ging het pak beter. 2BI up.
std sessie. -10bb/100 under EV runnen, veel coolers (slowplayed quads vs fh,veel 2p <2p, etc), maar alsnog up, en redline gaat mooi omhoog.
Ben vooral blij met betsizing improvements ifv de value/protection/potcontrole driehoek en men WA/WB plays, etc. vid serie crushing NL50 heeft best goed geholpen. sick hoe 1 zin in een vid van een uur, zoveel invloed kan hebben.

4handen waark de nuts heb en waark alsnog een fold krijg op men river shove, zou ik nog willen laten nakijken. vond sizing vrij goed (op één foutje). dus not sure ofk UL was dat ze niet callde, of dat men sizing te obvious was.

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981
PokerStrategist

Dat callen van handen waarvan je weet dat je ze niet mag callen is ook een vd grootste cliffs voor mij momenteel. Ik begin sterk aan en halsband onder elektriciteit te denken. telkens ik de fout maak -> klein schokske.

Beantwoorden
Citeren

By default definitely a call. 4bfold tegen tightere 3 betters of wanneer hun foldto4b zo hoog is dat bluffen beter wordt dan callen

Beantwoorden
Citeren