Ga naar het forum
Solartje - Chris Fe...

Meldingen
Alles wissen

Solartje - Chris Ferguson challenge 0$ -> 10.000$

9,612 Berichten
248 Gebruikers
8 Reacties
249.5 K Weergaven

Noemt iedereen divvie nu divverd of divverds dankzij mij? :tongue:

Solar, die qj xc ik vaak flop en xr iets groter als ik xr. River is wel goede ship. Ul van die two pairz

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

ok thanks all.

@ farma: jups, deze sessie al gelijkaardige spot gehad en heb hem toen groter gepakt. gebruik je hier like een std % pot of gewoon sizing vilain maal 3 ofzoiet als je postflop reraised?
en divverd , ja donno klinkt gewoon beter :D, divvie klink gewoon gay. (nee ben geen homofoob))

divverd: thanks hun'. agree met alles en ja i know, ik blijf zelfde stomme fout maken op minraises op board die gewoon screamen wat hij heeft. :facepalm: i know, i know.

meh, TT kan je dus buiten voor setvalue , maar max 1 straat mee bluffcatchen en enkel op 3ragcard boards (heel klein % van de gevallen dus maar). was'k al bang van. :( is het dan echt niet +ev'er om ermee te squuezen oop en vb enkel te flatten ip? maybe niet op hogere stakes, maar op nl25 waar meeste te groot fold op 3bets hebben is het oop maybe interessanter om te semi bluffen? ja je speelt dan wel 3bet/fold , mja zo goed als enkel setminen met TT voelt ook gewoon aan als je hand underplayen. vb 3bet/folden met TT/JJ, call om te setminen met 66-99 en 3bet callen met QQ+ oop en ip gewoon alles flatten op premiums na?

heb leakbuster genomen van Hm2. enkel voor de filters alleen al is het nice, en tbh zijn de commentsdie bij de leaks staan nog wel ok. kost me 3buy ins voor pro abbo. ben vrij zeker dat ik dat er wel uithaal over 100K handen op nl25. als men bb/100 stijgt met 0.3 hebk het al terug gewonnen. overal geeft ie me een B. 3 grootste probs: agressie te laag, cbet te laag, turn/river call efficiency telaag en eigenlijk vallen alle 3 onder zelfde probleem : meer 3bet of folden idpv te callen met marginale handen.

anyway, back @ breakeven op NL25 after 22K hands :D
mja 2014 is nog lang _love:

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

probleem waarom die TT absolutely terrible is bovendien nog dat er een droge sidepot is waardoor CO absoluut geen reden heeft om ooit te bluffen

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

was paar pokerblogs aant zoeken en paar aant taggen om te volgen, kwam ik deze tegen.
5M vpp lifetime sicko

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

fun handje tegen een nittag en een huge spewtard die92/17 speelt.

had niet verwacht dat ik zoveel voor ging staan.
call pré door de implieds van de spewtard.
flop kan callen, maar alsk niet improve turn moetk opgeven leek me te weak vs een tagnit.
dacht hij wel zou folden op een isoraise zodat ik broke kon gaan tegen de tard die like met 6 hightrippe barrelde etc.
sizing is idd klein, dacht dat het alleen maar sterker overkwam dan hier een oversize bet te plaatsen. de nitreg tankte even beslist te callen, zet hem hier op TT/JJ (QQ) ofzo. denk dat hij met QQ+ wel zou repoppen en beslis te shoven in de hoop die handen te doen folden. spijtig lukt het niet (ook vrij lastig om hem die soort handen te doen folden) mja met nutfd hebk best wel wat outs dus care. pbb dat ik iets mis doe in deze hand, want broke gaan met een draw lijkt me niet echt super;

wel even lachen toenk hun handen zag. :D

Poker Stars $25.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2407750
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (SB): $25.00 - VPIP: 25, PFR: 21, 3B: 7, AF: 1,7, Hands: 71343
BB: $26.02 - VPIP: 20, PFR: 14, 3B: 0, AF: 1,3, Hands: 50
UTG: $17.01 - VPIP: 83, PFR: 17, 3B: 0, AF: 1,3, Hands: 12
CO: $10.00 - VPIP: 17, PFR: 13, 3B: 4, AF: 3,3, Hands: 283
BTN: $25.00 - VPIP: 24, PFR: 18, 3B: 0, AF: 4,0, Hands: 17

Pre Flop: ($0.35) Hero is SB with T :diamond: A :diamond:
UTG calls $0.25, 2 folds, Hero calls $0.15, BB raises to $1.25, UTG calls $1, Hero calls $1

Flop: ($3.75) 4 :diamond: 5 :diamond: 4 :spade: (3 players)
Hero checks, BB bets $1.90, UTG calls $1.90, Hero raises to $5.25, BB calls $3.35, UTG raises to $8.60, Hero raises to $23.75, BB calls $18.50, UTG calls $7.16 all in

Turn: ($67.01) 4 :heart: (3 players - 1 is all in)

River: ($67.01) 8 :heart: (3 players - 1 is all in)

Final Pot: $67.01
Hero shows T :diamond: A :diamond:
BB shows K :diamond: Q :diamond:
UTG shows 8 :diamond: 9 :diamond:
UTG wins $49.03
(Rake: $2.00)

Beantwoorden
Citeren

Van wie is die ene graph?

En sick hand

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

weetk nimeer zou'k moeten opzoeken

ik probeer zoveel mogelijk herofolds te zoeken, kwam ik deze spot tegen.
snapfold 99%van de keren, nice herocall. nh, nr, fu
blijf elke sessie 1a 2bi under ev runnen <1k hands.

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2407762
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (SB): $25.00
BB: $19.79
UTG: $29.96
CO: $26.72
BTN: $27.53

Pre Flop: ($0.35) Hero is SB with 8 :heart: 8 :diamond:
3 folds, Hero raises to $0.75, BB raises to $2.25, Hero calls $1.50

Flop: ($4.50) 3 :diamond: 5 :spade: 4 :heart: (2 players)
Hero checks, BB bets $4.25, Hero calls $4.25

Turn: ($13.00) 6 :diamond: (2 players)
Hero checks, BB bets $13.29 all in, Hero calls $13.29

River: ($39.58) 2 :club: (2 players - 1 is all in)

Final Pot: $39.58
Hero shows 8 :heart: 8 :diamond: (a straight, Deuce to Six)
BB shows A :heart: J :spade: (a straight, Deuce to Six)
Hero wins $18.90
BB wins $18.90
(Rake: $1.78)

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Hoezo kan je dat niet folden? :tongue:

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door divvie

ie zit op de top van zen range? :S

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa

Oorspronkelijk gepost door divvie

ie zit op de top van zen range? :S

alee alee, GTO sucks (vs fish)

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

gto sucks altijd niet? :D

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door solartje
gto sucks altijd niet? :D

Nee dat maken mensen die poker nu niet meer kunnen beaten je wijs ;) rogje bvb :coolface:

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

i'm bleeding maniez from ze redline.
even aant fun hebben met leakbuster.
god i love analysing stats/databases :f_love:

nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik been veel te loose ep/mp/co/sb. :f_eek:
gotha nit it up a notch oop.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

grmbl run voor geen meter. nog 4bi en mag weer downmoven naar nl16 terwijl ik vrij zeker ben dat ik EV profitable ben. gewoon te sick voor woorden.

loopt niet, run niet, hit niet, vilains doen niet wat ze moeten doen, betaal zelfalles af, en krijg nergens value. Eerste grote cashgame downswing. not fun

weer 6bi kwijt op kwartiertje ofzo omdat vilains gewoon mongolen zijn die alles hitten.
flatten, 4betten en dan broke gaan met 44
caltten,cold3callen, donken en jammen met Khigh om dan K te spike op de river
echt :rage:

dacht dat cg minder variance had dan sng, Same shit tbh.
vraag me af of poker wel iets is voor mij, of ooit ga stoppen met me op te winen in die luxkboxing randdebielen.

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

grmbl run voor geen meter. nog 4bi en mag weer downmoven naar nl16 terwijl ik vrij zeker ben dat ik EV profitable ben. gewoon te sick voor woorden.

loopt niet, run niet, hit niet, vilains doen niet wat ze moeten doen, betaal zelfalles af, en krijg nergens value. Eerste grote cashgame downswing. not fun

weer 6bi kwijt op kwartiertje ofzo omdat vilains gewoon mongolen zijn die alles hitten.
flatten, 4betten en dan broke gaan met 44
caltten,cold3callen, donken en jammen met Khigh om dan K te spike op de river
echt :rage:

dacht dat cg minder variance had dan sng, Same shit tbh.
vraag me af of poker wel iets is voor mij, of ooit ga stoppen met me op te winen in die luxkboxing randdebielen.

Je kan beginnen met je mindset op te krikken :P

Beantwoorden
Citeren

kzal het nog eens zeggen;

Spoiler

Volume is key

:tongue:

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

tis al opgelost, maar het heeft portugeese COCHONES gevraagd

men 4 bi weer goed gemaakt nadat ik vrij hard aan het vloeken was:s_evil: (graph is enkel NL25). bewijs dat ik idd VEEL tilt en mindset niet super is, maar ik het motiveerd me meestal nog dubbel zo hard om beter te spelen

(anyway, wattighter openen mp, sb, en vooral CO heeft wel geholpen. men redline blijft weer binnen de perken). ik opende teveel ofsute crap from the co en sb

en heb men eerste shotjes genomen. 2 tafels nl50 + 4 tafels nl 25 gedaan, en nog 100$ gepakt van twee reds op nl50. de 66/56vis op NL100 hebk niet veel aan gehad. de andere supernova's hadden hem al gepluimd voor ik een hand kreeg.

PS kan het dat ik totaal geen verschil voel tussen nl25/50.
Zou ze graag beiden grinden alsk geen verschil voel. weet dat'k nl25 beat,
EV zegt het ook, maar run BE en kak.
NL100 daarentegen is wel andere koek. dat niveau ben ik nog verre van.
zelf de weak regs hun postflop game is pritty solid.

denk dat ik atm EV
9bb haal op nl16,
6bb haal op nl25
5bb haal op nl50

Beantwoorden
Citeren

Kan je es effe skype? :rolleyes:

Beantwoorden
Citeren
Skrolk
Oldschool Grinder

mini update.

@ men 3 45's spelers. kga atm de coaching stopzetten voor onbepaalde tijd.
coachings voor PS, ben ik nog in dubio. pbb dat ik die wel nog doe (als er interesse is?) en jullie daarin wat meer betrek om te compenseren voor de prive coaching.
1x per maand valt al beter uit te houden dan 1/w. 1/week voelt atm aan als een job waark mezelf naartoe moet sleuren en ik wou de coachings enkel doen omdat'k het graag deed.

Jammer om het vanuit je blog te moeten lezen, in plaats van een berichtje op Skype.

Stop je nu ook met PS coaching omdat er deze maand geen coaching is geweest, of is de kogel hierom trent nog niet door de kerk?

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

Hey skrolk, idd, had het ook via skype kunnen doen, maar zat er sowieso al bijna niet meer op en kans dat alle 3 online waren is ook klein, wil dan niet het tegen één zeggen en een ander dan week later weer zelfde,en dan weer ,dus gewoon alles in blog getypt. was maybe niet ideaal,maar pikte al vanzelf genoeg om het te schrijven, dat ik het geen 5 keer wou uitleggen. eb tbh eerste 3 weken wask het gewoon zelf compleet vergeten dat ik julie nog coachte. (niet slecht bedoeld, maar je leven kans soms heel snel veranderen dat geen haar nog aan poker/coaching dachte)

voor PS coaching blijf ik voortdoen, enkel deze maand (januari) onmogelijk.
heb er met yoshi over gesproken omdat ik ze zelf nog weinig/niet speel en ik het daar persoonlijk moeilijk mee had, en idd ik wou in 2014 met alles stoppen. poker, pool, skype, den hele retemeteeet. Maar ik blijf wel PS coachings doen omdat er nog steeds vraag naar is , omdat het basic is en dat je basic strat niet like vergeet ofzo en ze happy waren van de opkomst. ik coach echt niet voor mezelf hoor, maar als de rest het wil en ik kan het mentaal aan, dan met plezier.

atm ben'k heel slecht en zware medicatie en zo stoned als een kieken en ik kan met moeite kan lezen/spreken soms, dus deze maand geen coachng, maar plan is wel dat het voorthaat en mijn idee was om julie3 actiever te betrekken in de PS coachings om het stoppen van de gratis privé coaching te compenseren als jullie dat zien zitten en als jullie zelf nog spelen. van jou weet'k dat je nog hard aan je game werkt, van [SDK1987-modedit: namen op verzoek verwijderd] weet"k niet of zij nog interesse hebben in 45's??.
anyway, er valt wel iets te regelen,maar deze maand zit ik ZO diep,dat ik verplicht alles den boom in heb gestuurd. Hopelijk beterd het snel en kan ik volgende maand wel weer een coaching organiseren. het blijft echt wel 1/maand en niet 2of4/maand zoals ik op termein wou, omdat ik achteruit ga idpv vooruit.

anyway, inblogs blijfkaltijdnog reageren alsk eens een semi helder moment heb. heb onlangs paar handen van kok bekeken in zijn blog, je hebt handjudging, etc, dat valt goed te doen. dat is gewoon wachten tot ik een goed moment heb. Iets plannen, en zeker wekelijks is gewoon ON mogelijk. Anyway, mijn excuses als je vond dat men communicatie suckte of omdat ik het niet 1 jaar heb volgehouden om julie op de 3$ te krijgen, mja, zelf al zou ikl dit tegen betaling doen, dan nog denk ik atm enkel aan mezelf.

Beantwoorden
Citeren