hah, will continue reading
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Zou leuk zijn als je bucket-list avonturen zou delen![]()
+1
ok, will do then
Op zich zou het wel epic verhaal zijn om van 0€ en veslaving te beginnen om te eindigen met genoeg geld (5cijfers) om dan een epic bucketlist mee af te werken.
One hell of a story for my grandkids.
fundraiser die me nauw aan het hart ligt.
https://fundrazr.com/campaigns/8vDV1
mensen die niet kunnen storten, kunnen altijd iets regelen met me, dat ze vb via stars sturen en dat ik dan doorstuur naar de fundraiser.
Bruno, het ga je goed!
Hopelijk gaat de gezondheid van jullie beide met sprongen vooruit in 2015 en kunnen jullie al je "dromen" binnenkort laten uitkomen.
Skrolk.
P.S.
Nog een mogelijk item voor je bucket list, het bijwonen van een gezellige home game in 2015
met vrouw lief. De slogan you are my bitch is nog lang niet vergeten
skrolk= deal man, je weet me te vinden. Weet niet meer waarom het vorige keer niet ging , maar zal goede reden zijn want anders kom ik zowiezo.
laat me gewoon tijdig iets weten zodat ik de datum vastzet.
Exact 1 jaar in behandeling nu. Ik wens men ergste vijand dit zelfs niet toe.
Anyway, ergste deel zit achter me, improve zeer traag maar zeker en wou men geheugen testen.
short term geheugen is iets beter maar blijft nog één grote gruyèrekaas. Alles ligt altijd op tipje van men tong en vraagt abnormaal veel concentratie, maar het is beter.
Long term geheugen is ook beter. vraag me niet meer waar ik vorige zomer op vakantie ben geweest, maar uiteindelijk gebruik je je longterm toch zelden, dus [] care. carpé diem
. Heb gespeeld zonder men charts en dan vergeleken en ranges kloppen nog, dus erg zal het niet zijn
logica : PAK beter. sinds men hersenontsteking weg is, kan ik eindelijk weer volop acces hebben tot men brain. (ik voel me geen plant meer jeuuj!)
Heb al men money uitgecasht. 500$ laten staan voor de fun.
sessie nl10 zoom :

[* ] Ik kan nog pokeren
[* ] Ik kan nog steeds niet goed runnen
[* ] ik vind het nog steeds een leuk spel, maar zin om te grinden is er niet meer
23/20/9 met AF van 3 gespeeld. lekker chill
2 handjes om te zien of men logica nog werkte.
Hand #1 Villain gaat daar na x/x turn river nooit checken met een made hand. Hij heb niets en alle draws bricken. ik heb geen SD dus dan maar betten, gezien ik niet denk dat deze vilain in staat is om met Ahigh like AK hier te callen.
Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2703698
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter
Hero (BTN): $16.94
SB: $9.39
BB: $15.45
UTG: $10.00
MP: $23.00
CO: $11.37
Pre Flop: ($0.15) Hero is BTN with K
T
2 folds, CO raises to $0.30, Hero raises to $0.90, 2 folds, CO calls $0.60
Flop: ($1.95) 8
Q
J
(2 players)
CO checks, Hero bets $0.95, CO calls $0.95
Turn: ($3.85) Q
(2 players)
CO checks, Hero checks
River: ($3.85) 3
(2 players)
CO checks, Hero bets $2.13, CO folds
Hand #2 IJ EB NIETS !!
Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2703699
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter
BTN: $7.97
Hero (SB): $14.24
BB: $30.82
UTG: $9.52
MP: $25.47
CO: $10.00
Pre Flop: ($0.15) Hero is SB with A
4
4 folds, Hero raises to $0.30, BB calls $0.20
Flop: ($0.60) Q
3
6
(2 players)
Hero checks, BB checks
Turn: ($0.60) 5
(2 players)
Hero bets $0.33, BB calls $0.33
River: ($1.26) K
(2 players)
Hero checks, BB bets $0.84, Hero calls $0.84
Final Pot: $2.94
Hero shows A
4
(high card Ace)
BB shows 7
8
(high card King)
Hero wins $2.81
(Rake: $0.13)
was fun nog eens pokeren
Goed om te horen dat je je beter voelt. Leuke handen ook, zien er scherp uit. Veel succes met alles.
Tof om te horen dat het wat beter gaat; En ook dat je het pokeren nog niet verleert bent. En alles wat de vorige 2 posters gezegd hebben. ♠_thumbsup:
thanks.
not sure ofk die eerste hand nog goed vind, de river is vrij thin. denk dat ik daar een grotere sizing moet gebruiken alsk een JT ofzo daar nog wil laten folden, maar het kan wel hoop ik. in een regular had'k em maybe wat straight forward gespeeld (pre flatten en positie gebruiken) , maar tegen die zoom nits ben'k liever wat agro alsk niet echt super voor sta op zen range pre. positie + actie = sterkte. Mja, ben nogal wat vastgeroest, maar maakt niet veel uit. had gewoon zin om te zien hoe het met men brain ging en pokeren is echt super om dit te testen. heb ook even 4 tafels regular gespeeld en ging zonder probleem, waar dit een jaar geleden totaal niet meer mogelijk was. zelfs 2tafels begon teveel te zijn, daar waar ik vroeger tot 30+ tafels mttsng speelde.
denk niet dat ik nog veel ga pokeren of hier veel ga posten hoor. forum lijkt me dood en zo goed als alle buddy's zijn hier niet meer actief, maar alsk nog af en toe speel zalk wel iets posten in blog. zou leuk zijn alsk ooit effectief de 10k zou halen, maar dit zie ik niet echt gebeuren. Atm is de challenge op kleine 5K beland.
was ook even idee om poker manies te" gebruiken voor men bucketchallenge, en idee op zich is leuk, moest het niet zijn dat alles op men bucketchallenge tesamen 6figures kost en ik maar paar K heb + dat ik atm nog niet de energie heb om meeste van die dingen te doen. Zou wel leuk verhaal zijn. van verslaafd aan gokken , naar brm nit, naar maanden freerols spelen tot ik 1€ had, opbouwen tot 5 figures en al men dromen uitvoeren. Ze zouden er een film van kunnen maken. typical american feelgood movie hahaha
Dat is mooi om te horen dat er vooruitgang zit in jouw ziekteproces.
Het zou mooi zijn als je weer helemaal de oude wordt voor zover dat mogelijk is.
ik hoop het ook SDK, maar ik vrees er beetje voor. denk dat het coinflip zal zijn. Drager zal ik altijd zijn, je kan die krengen nooit 100% weghalen, maar symptoom vrij leven zou mogelijk zijn. Als'k al ooit weer fulltime kan werken en genoeg energie heb om actief te reizen (en meer doen dan hele dag in de zon te bakken) zal ik al blij zijn, maar het enige doel dat ik nog echt in men leven heb is kinderen. ik ben nu almost 37, heel veel tijd/geduld heb ik niet, spijtig genoeg vragen kinderen nu net BAKKEN energie.
GL all en like usual thanks voor de suport en leuke berichten
Mooi om te zien dat het weer een klein beetje beter gaat, hoop dat het helemaal goed gaat komen!
Het zou leuk zijn voor je als je nog kinderen mag krijgen.
Al zou het mooi zijn dat je dan weer zo fit mogelijk bent als het zover is, maar daarvoor moet je helaas veel geduld voor hebben en dat lijkt me in jouw geval niet makkelijk als je er al jaren naar verlangt.
Veel succes.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat is mooi om te horen dat er vooruitgang zit in jouw ziekteproces.
Het zou mooi zijn als je weer helemaal de oude wordt voor zover dat mogelijk is.
+1!!!
geduld is idd niet mijn sterkste kant
, langs de andere kant geniet ik er wel van dat ik er geen heb. uitslapen, geen geschreeuw, geen stinkende pampers, met het vrouwtje gezellig met zen 2'en zijn, het heeft zeker ook zen charmes alsk al men vrienden hoor klagen van hoe uitgeput ze zijn van hun kinderen, maar zoals alles wat veel werk is, zijn net de mooiste dingen om naar toe te werken. Ik denk dat ik altijd dat "gat" zal voelen in men leven als'k er geen zou hebben. mja
meeste zijn hier zo jong dat ik hun vader zou kunnen zijn, dus guess dat weinig hiermee kunnen relaten.
PS ben wel blij dat paar oldies van hier me hebben uitgenodigd voor homegame
Kijk er echt naar uit en men madam ook. volgens mij willen die gasten gewoon men madam weer zien, idpv dat ze mij missen
de sloebers
Don't worry solar, ik ben weer oud genoeg om jouw papa te zijn
ik zou als je de kans hebt altijd voor kids gaan!
Dan bij jij dus ergens in de 60 of had je zijn " geestelijk " vader kunnen zijn?
Zelf heb ik geen kinderen en heb ik inmiddels ook niet meer de leeftijd, ben 44. Ben zelf echt blij dat ik geen kinderen heb om allerlei redenen. Belangrijkste is wel dat ik de tijd zorgelijk vind, maar ook de zorg en verantwoordelijkheid is mij te groot.
Verder jammer dat het die maten meer om je vrouw te doen is dan om jou. Nadeel van een mooie vrouw.