wat voor tool is dat als ik mag vragen!?
Oorspronkelijk gepost door WPTRay
Of je speelt niet zoveel of je update weinig?![]()
Heb jij de Duitse Pokertool al eens geprobeerd?
Ik speel momenteel inderdaad erg weinig...
En ik heb verder geen idee waar je het over hebt....
LongHud heet het programmaatje, zoek op google en de eerste site die je vind is dan meteen de goede.
Zelfs sommige blackmembers gebruiken het programma.
In mijn blog heb ik er een klein stukje over geschreven in mijn laatste post.
Ziet er interessant uit. Als ik vanavond wat meer tijd heb ga ik het even beter bekijken. Bedankt voor de tip in ieder geval.
En, nog tijd gehad om het een en ander uit te proberen?
Gebruik je overigens de basic SHC of de advanced?
Btw, ik las ergens in deze thread dat je BR al op +$400,- stond, dan zou je al makkelijk 0.25/0.50 kunnen spelen?
Ik heb hem gedownload en het is wel een handig tooltje. Maar nu moet ik wel die lijst erbij houden van wat al die codes betekenen....
Ik stond inderdaad boven de 400, maar de laatste tijd liepen de DoN's erg slecht dus ik ben wat teruggezakt. En buiten dat wil ik graag het spel leren op een niet al te hoge limiet. Dus voorlopig blijft het 0,1/0,2 totdat ik het gevoel heb dat ik deze limiet beat en het spel goed genoeg doorheb.
Na mijn laatste sessie sta ik op 0,1/0,2 iets in de min, dus zover zijn we nog lang niet. Daarnaast heb ik niet al te veel tijd om te spelen. En ik wil eerst me nog meer verdiepen in de artikelen.
Wanneer ga jij weer echt beginnen?
De codes hoef je er niet bij te houden hoor, het stoplicht aan het begin meldt precies wat je moet doen.
Sowieso moet je "kurze texte" de-activeren, dan wordt er gewoon in woorden getoond wat je had moeten doen.
Het balletje vooraan kan rood/groen of oranje zijn.
Rood = fold
Groen = raise
Oranje = Check/call
Allemaal pre-flop natuurlijk.
Het balletje veranderd ook van kleur naarmate de actie van de spelers voor je.
Dit zit allemaal in het script ingeprogrammeerd.
Als er bijv. R0 raise/fold(fold) staat dan zal het balletje in het begin groen zijn, maar als er iemand een actie onderneemt die niet volgens de SHC is dan wordt balletje rood en moet je dus gewoon folden, precies als volgens de SHC.
Soms staat er ook onder wel chart er op geroepen wordt, Blind defense, limper isolation etc...
Wanneer ik echt ga beginnen..
Mijn handen jeuken enorm om te beginnen, alleen wil ik eerst nog een paar keer de bronze artikelen doorlezen en de video's van de Engelse site allemaal bekijken. (video's van Cornholio zijn erg goed).
Mmmmm, dan moet ik het toch nog even beter bekijken. Ik hou ook nog wel de charts erbij om daar op te kijken. Ik wil liever niet blind op een programmaatje afgaan en ook gaan begrijpen waarom ik wel/niet moet folden/callen/betten.
Verder ben ik me wat meer aan het verdiepen in de SH. Lijkt me gewoon leuker om te spelen.