Ga naar het forum
Spinning for fun.

Meldingen
Alles wissen

Spinning for fun.

19 Berichten
3 Gebruikers
1 Reacties
1,721 Weergaven
kamapwt

Door een stomme fout ben ik al mijn gegevens kwijt en moet ik terug opnieuw beginnen met het bijhouden van mijn statistieken.

Mijn plan en regels om het fun te houden en niet te tilten en dergelijke.
$0.25 spin and go's tot $50.
$1 spin and goes tot $250.
Oftewel 200* de buy-in bijwinnen voor moving up stakes, ik vermoed niet dat ik echt hoog ga geraken maar ik kan maar hopen.
Als ik 20 buy-ins lager kom te staan als het target bedrag voor de move up doe ik een move down, dus als ik $1 spins aan het spelen ben en afzak naar een bankroll van $30 ga ik terug naar $0.25 spins.
Per speel sessie heb ik 4 buy-ins die ik kan verspelen, ben ik daar stop ik met spelen.
Als ik 4 buy-ins hoger kom te staan als aan het begin van de sessie houd ik 2 buy ins af en kan nog met 2 verder spelen, zijn deze 2 weg dan stopt het voor die sessie.
Als mijn vrouw wilt gaan slapen, spin uit spelen en gaan slapen als er geen belangrijke redenen zijn om nog op te blijven.

Ik hoop elke week deze blog te kunnen updaten met wat positieve cijfers, kan natuurlijk frequenter zijn.

Momenteel staan de cijfers er zo voor:

BR start: $32,02
BR now: $32,54

Total Games: 381
Won games: 147
Win %: 38.58%

Total cashed: $95.77
Total buy-in: $95.25
Total profit: $0,52
ROI: 0.55%

Biggest pot seen: $1.50
Biggest pot won: $1.50

Beantwoorden
Citeren
18 reacties
Moderator
SDK1987

Veel succes met het opbouwen van je bankroll met Spin & Go's :gl:

Beantwoorden
Citeren
kamapwt Topicstarter
kamapwt

BR staat nu op $35.12

Ben nu de $2500 freeroll op pokerstarts aan het spelen en gaat best wel ok.
BOOM!
BOOM!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Lekkere handjes. Al had ik de TT hand waarschijnlijk gefold na zoveel actie.
Hoe is het toernooi afgelopen?

Beantwoorden
Citeren
kamapwt Topicstarter
kamapwt

ITM voor $0.28 iets in de 1900 geeïndigd op een veld van 18000 voor een 2de keer een MTT te doen valt dat goed mee denk ik.
Had hoger kunnen eindigen als ik niet 3 keer achter elkaar gerivered of geturned was.
Maar ja dat is nu eenmaal poker.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Toch leuk gedaan in zo'n mijnenveld toernooi :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
kamapwt Topicstarter
kamapwt

Slechte week zover, sta nu op $30.15.
Veel gerivered of geturned.
Gisteren zelfs 4 maal achter elkaar door dezelfde speler (was in 1 game) Elke keer kon ik terug opklimmen tot ik ver voorstond, dan hem all in krijgen met het betere hand (minstens 75% winstkansen) en elke keer pakte hij de hand op de turn of river, laatste keer stond ik net ietsje onder hem en met pocket aces verloren tegen king, ten, king op de flop dus hij dacht het beste te hebben en ging al-inn ik call en op de river de volgende king.

Dat is nu eenmaal poker en op den duur zal het wel terug beter gaan. Ik amuseer me nog en dat is het belangrijkste.

Vanavond misschien terug de 2.5k freeroll als ik tijd heb.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Veel succes alvast voor vanavond :gl:
Ik denk dat ik zelf het toernooi in de middag ga spelen.

Beantwoorden
Citeren
kamapwt Topicstarter
kamapwt

Toch $0.25 bij met spins vandaag en in het toernooi draaide het ook ok en heb $0.39 mogen bijschrijven, 1359ste plaats.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Niet verkeerd.Voor mij liep het wat minder gisteren.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86

mooi gedaan in je freeroll! en het moet idd wel wat meezitten of niet tegenzitten :)

Beantwoorden
Citeren
kamapwt Topicstarter
kamapwt

Ik had beter kunnen doen maar het was al 11:30 an de kinderen zijn altijd wakker rond 6u 's morgens dus om toch nog wat slaap te hebben ben ik er dan mee gestopt, ben zo dom geweest om elke keer all in te gaan ipv gewoon weg te gaan en me laten dood blinden dan had ik misschien volgende payout nog gehaald.

Gisteren ook nog $0.50 aan de BR kunnen toevoegen, had statistisch gezien meer moeten zijn maar rivers en turns waren me niet goed gezind.
Hoort nu eenmaal bij het spel maar is toch balen.
$1.50 verloren met ace king suited tegen ace seven unsuited met ace king three rainbow flop, turn en river waren 7's.

Beantwoorden
Citeren
kamapwt Topicstarter
kamapwt

Gisteren nog $1.50 bij gespint, ging goed en heb zelf ook is een aantal mooie rivers en turns gekregen. Dus statistisch had het minder moeten zijn.

Beantwoorden
Citeren
kamapwt Topicstarter
kamapwt

Eerste post updated.

Na mijn korte downswing, nu terug een upswing of zo lijkt het toch.

Mijn verlies kunnen goedmaken, met een aantal keer goed te eindigen in de weelky freeroll en goed te spelen / chance te hebben in de spins.
Gisteren nog $0.50 kunnen bijschrijven.

Ik leer elke keer ik speel wel bij en hoop dit te kunnen volhouden.
Zodat ik op den duur naar de $1 spin and go's kan promoveren.

Variance in spin and go's is echt wel enorm zeker met de hyper turbo settings.
Blijkbaar doe ik het in een iets tragere setting toch beter als je ziet dat ik 3 keer ITM ben geweest in de 3 weekly freerols die ik heb meegedaan.

Maar ik heb tijdens de week niet de tijd om een paar uur te spelen ik heb meestal maar een uurtje of 2 en om dan toch wat volume te spelen lijken me die spin and go's het beste.
Heb vroeger een tijdje zoom gespeeld maar het leren kennen van je tegenstanders valt weg, je moet al blijven folden tot je echt goede kaarten hebt of tot je in positie komt waar iedereen tot bij je fold en dat je zo de blinds kunt stelen en dan nog.
Ik kan verkeerd zijn maar zo leek zoom voor mij.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat kan best waar zijn voor ZOOM. Al kun je met een Hud bijvoorbeeld al wat te weten komen over tegenstanders. Al is denk ik reguliere tafels voor je winrate wel beter. Dat zou nog een optie kunnen zijn als je geen variance heavy game wilt spelen en wel wilt stoppen als je geen tijd meer hebt.

Beantwoorden
Citeren
kamapwt Topicstarter
kamapwt

Gewoon cashgame tafels zou ik inderdaad ook kunnen spelen, kan stoppen eender wanneer en de speed is pakken lager.

Beantwoorden
Citeren
kamapwt Topicstarter
kamapwt

Vanavond toch nog $0.75 kunnen bijschrijven.

Dit was het laatste handje van de avond en soms kan het toch ziek verlopen hoor, ik ben tegen een all-in noob bezig die doet niets anders als all in, heeft met chance onze andere tegenstander er al kunnen uitspelen, dan heb ik eens een all in gewonnen en nu met heel veel chance flikkert hij mij eruit.

BOOM!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat is pijnlijk. Zeker na zo'n flop. Hopelijk kom je hem vaker tegen en win je wel van hem.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Hoe gaat het de laatste maanden met pokeren? Alvast de beste wensen voor 2018.

Beantwoorden
Citeren