Hallo pokerstrategen,
speel nu de 0.50 45mans op pokerstars.
Turbohenk
Oorspronkelijk gepost door benjamin04
3 dollar
Nuttige post!
@TurboHenk, wat is je verleden eigenlijk met pokeren?
Succes, freerolls zijn wel aan te raden. Heb van de vorige week nog 0.08 cent omgezet naar 4,- en je neemt er geen risico's mee.
Oorspronkelijk gepost door 6MaxGrinder
Wat zijn je uiteindelijke doelstellingen?
Is nog beetje lastig te zeggen maar sowieso een redelijke bankroll opbouwen en snel upmoven naar NL5 en dan waarschijnlijk ook af en toe MTT´s erbij pakken.
Oorspronkelijk gepost door 6MaxGrinder
Oorspronkelijk gepost door benjamin04
3 dollarNuttige post!
![]()
@TurboHenk, wat is je verleden eigenlijk met pokeren?
Heb tijd geleden MSS tot NL10 gespeeld toen alles uitgecashed ook heb ik ooit eens 600$ met een MTT gewonnen. Maar sinds full tilt gesloten is heb ik het wat rustiger aangedaan.
Hoi Henk.
Ik weet niet of je op Everest speelt.
Daar kan je meedoen aan de Shasta Sit@Go's
Inleg is 0.00,en volgens mij is de prijzenpot 0.10 cent voor de eerste 3 spelers.
Alle beetjes helpen
Ja , bedankt voor de tip! Misschien kan ik daar inderdaad ook wel wat mee gaan doen.
Maar ik speel op dit moment op pokerstars en ga denk ik proberen gewoon een bankroll op pokerstars bij elkaar te sprokkelen.
Oorspronkelijk gepost door Winterdream
Succes, freerolls zijn wel aan te raden. Heb van de vorige week nog 0.08 cent omgezet naar 4,- en je neemt er geen risico's mee.
pff, wie speelt er nou freerolls.
Wat ik nu speel:
2 x 0.50$ 45-mans SNG gogogogo !
+
1 tafel MSS NL2 ernaast
Hopen dat ik wat win ;p
Aggresief BRM ;p
Out both...
Edit Bankroll : 0.12$ back to rebuilding lol
Bankroll: +8$ op poker888, ga nu eerst even kijken wat er leuk uitziet om te spelen en dan beginnen met spelen,
I'll keep you updated!
Bankroll: 8,30$
Speel nu 0.60$ 6-max + 0.60$ 3 man 1st wins all
Lol out in de 3 man tripple up , J5 vanuit BB HU , hit two pair hij hit zijn set 6en...
Nou het wil niet echt lukken dus heb maar besloten toch te richten op pokerstars, met mijn laatste 3.60$ speel ik nu een deepstack 1800$ guaranteed toernooi waar ik niet al te veel van verwacht maarja we zullen zien.
Br pokerstars : 0.00$ Br 888poker: 0.41$ + 1 entry in 3.00+0.30$ 1800$ deepstack toernooi.
Wish me luck