Ga naar het forum
Starting a new grin...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Starting a new grind - Testing my MTSNG skillz

14 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
284 Weergaven
Baetebeat
Oldschool Grinder

Ook ik ben voor de charmes van Bayleysa gevallen en ik begin normaal gezien morgen als backee van hem.

Lang geleden dat ik nog eens echt geblogd heb. Ik ga iig proberen om deze blog toch wekelijks van een update te voorzien.

Het gaat dus een MTT/180s grind worden, beginnend met BI <5$. Ik mag er ook wat 45s doormixen als ik niet genoeg tafels krijg opgevuurd.

13 reacties
Angstzweet
PokerStrategist

Bolletje :)

Good luck! :)

Baetebeat Topicstarter
Baetebeat
Oldschool Grinder

Net een eerste sessie gespeeld.

Nu is kwaliteit nog vele belangrijker als kwantiteit, dus 8 tafeltjes opgestart zodat ik er rustig kan inkomen.

Overal vrij vroeg eruit, wel een FT gehaald. 8ste plaats gebust na een flipje.

Net de HH naar Bas opgestuurd, ff kijken of ie al wat grote leaks kan ontdekken.

Toxicgod
Oldschool Grinder
Baetebeat Topicstarter
Baetebeat
Oldschool Grinder

Ik heb naar eigen voelen deze sessie echt bagger gespeeld.

Had toch wel terug een FT gehaald en dan komt deze:

PokerStars No-Limit Hold'em, 2.5 Tournament, 2000/4000 Blinds 400 Ante (8 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (BB) (t32488)
UTG (t33659)
UTG+1 (t35830)
MP1 (t18289)
MP2 (t45124)
CO (t54530)
Button (t15208)
SB (t34872)

Hero's M: 3.53

Preflop: Hero is BB with ,
6 folds, SB bets t34472 (All-In), Hero calls t28088 (All-In)

FLOP [7s 5h 6d]
TURN [7s 5h 6d] [Tc]
RIVER [7s 5h 6d Tc] [Jd]
Total pot: t67376

Results:
SB had 10, Q (one pair, tens).
Hero had 9, K (high card, King).
Outcome: SB won t67376

Ik denk dat ik dit way too lose heb gecalled.
Denk wel dat hij ATC daar kan pushen, dus vandaar dacht ik dat ik wel vaak voorsta met mijn K maar toch te marginaal. Had nog een zeer healthy stack en had dus zelf op first in spots moeten/kunnen wachten

samni
PokerStrategist

Niemand kan weerstaan aan de charmes van Bayleysa _love:

Gl :f_grin:

Baetebeat Topicstarter
Baetebeat
Oldschool Grinder

Overal vroeg busto, maar dan die laatste tafel de FT halen. Dat was het procédé vandaag.

Uitkomst was wel beter als de vorige:

Dear Marino_Basso,

You finished the tournament in 1st place. A USD 123.19 award has been credited to your Real Money account. :f_biggrin:

A ship a day keeps the backer tevray

Baetebeat Topicstarter
Baetebeat
Oldschool Grinder

Net setje van 12 gespeeld. Net na de middag beginnen ze al lekker te vullen, dus ik ga het voorlopig uitsluitend op de 180 mans houden.

Avondsessie kan ik er wrs nog paar bijnemen, zodat ik er dan 16-20 tegelijk kan spelen. Daar voelde ik me in het verleden ook al lekker mee, dus vanaf ik feedback ga krijgen van Bas moet me dat zeker wel lukken.

Deze sessie toch paar diepere runs gehad. Stuk of 5 tot de laatste 3 4 tafels gehaald en dan ging het zwaar kut. Mss een beetje te aggro op de bubble gespeeld en daardoor een paar zekere mincashjes aan de neus voorbij zien gaan, maar hey we gaan voor die eerste plek eh :f_love:

Van 2 toch het geld gehaald. Eentje FT gebubbled door AQ< 89 tege bigstack te lozen was beetje kut.

Andere was ik lange tijd chipleader voordat ik huge pot loose AQ<K8 en redelijk short aan de FT begin, maar dan begon de rungood toch weer! 2 maal de 3outer ontweken en 2 flips winnen en weer huge chipleader.

Begin de heads up met 3:1 chiplead maar goe al gauw trug vrij even alsk ik lose met A5< J3, maar de hand erna bezegelt zijn lot met A2>55 wiiiiiii :f_cool:

Dusja een heel goed begin vd backing, laat het zo doorgaan! :f_biggrin:

GL ermee ! Ik volg ook wel :)

bolletje.

pfff als iedereen gaat overstappen heb ik een extra dag nodig om al die blogs te lezen :rage:

OT: GL en shipse :)

Baetebeat Topicstarter
Baetebeat
Oldschool Grinder

Ik wilde bijna gaan wenen in me blogje, maar gelukkig zag ik op tijd bob op skype verschijnen, dus heb ik die maar ff verveeld.

Na paar dagen pauze weer de draad opgenomen. Setje ging zeer lekker 2 FTs maar het werd niet meer als een knoop en een kwartje.

Ik moet mezelf toch eens in grindmode leren zetten en niet na een sessie doordenken van shit die had ik moeten shippen,
Gewoon als ik een Ft bust: direct die shit achter je laten en verdere focus op de andere!

Net een tip nog gekregen van een goede maat: Hod ei bakkes en mokt volume! Dat gaan we dan ook gewoon doen!

Ik volg ook al een tijdje een superblog op 2 + 2 : http://forumserver.twoplustwo.com/174/poker-goals-challenges/300-100k-profit-50k-bankroll-2012-a-937451/

Beste pokerblog dat ik ooit heb gelezen, ik haal er veel inspiratie uit! Zeker de moeite waard om te checken en te blijven volgen!

bobm78
Poker Player

Bob is echt cool

Baetebeat Topicstarter
Baetebeat
Oldschool Grinder

confirmed

Baetebeat Topicstarter
Baetebeat
Oldschool Grinder

me ff volgestoke en we gaan beginnen aan de avond/nachtsessie.

ff seffes nog wel een onderbreking inlassen voor de 3000ste aflevering van thuis :f_cool:

daarna ook wat turbo mtts erbijpakken