Ga naar het forum
Starting with NL2 a...

Meldingen
Alles wissen

Starting with NL2 and moving up...

244 Berichten
23 Gebruikers
2 Reacties
25.8 K Weergaven
winnerke123
Poker Player

Na een inactieve periode ben ik terug begonnen met online poker te spelen. Ik zal vooral een blog bijhouden om bepaalde doelstellingen na te streven, discussiëren over bepaalde zaken en vooral om hopelijk veel bij te leren.

:spade: Doelstellingen
Ik start bij de 0,50$ 9mans SNG's en probeer via deze weg mijn BR op te bouwen en door te groeien in de limieten. Ik start met ongeveer 300 buy-ins. Deze strenge BRM is vooral een zekerheid inbouwen omdat ik terug van 0 moet starten. Indien het beter gaat, kunnen de 1,50$ ook al gespeeld worden.

:heart:Studie
Momenteel ben ik bezig met the poker mindset te lezen en zal ik ook het studiemateriaal op deze site gebruiken. Jammer genoeg is alles maar beperkt tot de bronze status... :f_cry:

Hopelijk is er wat interesse om mijn blog te volgen!

Winnerke123

Beantwoorden
Citeren
243 reacties
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Zorg dat je veel video's kijkt over het MTT-spel. Heb je ook Pokertracker of Hold'em Manager? Ik kijk mijn toernooien altijd na, dan pik ik er wat handjes uit en die zet ik in mijn blog. Ik zou niks anders meer spelen dan de 2 games die je noemt, Spin en Go's zijn verliesmakend. Bezoek ook blogs van anderen die zich met MTT'en bezighouden. Als je bijvoorbeeld die van mij vanaf pagina 1 helemaal doorspit en je ziet de data van de posts, dan zie je dat ik mijn best doe om zoveel mogelijk te leren, maar dat ik na de stap van freerolls naar ook $1 toernooien een jaar lang weinig heb kunnen presteren. Dan zakt je de moed in de schoenen en twijfel je of MTT's geschikt voor je zijn. Uiteindelijk komen de resultaten vanzelf.

Beantwoorden
Citeren
winnerke123 Topicstarter
winnerke123
Poker Player

En heb je intussen al mooie resultaten gehaald?

Beantwoorden
Citeren
winnerke123 Topicstarter
winnerke123
Poker Player

Nee, geen pokertracker of hold'em manager. Ik denk dat ik in deze fase nog veel kan bijleren zonder hulpprogramma's zodat ik nog geen geld moet steken in een programma.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=67094

Dit is mijn blog, heb na het moeilijke 2013 in 2014 mijn eerste toernooitje gewonnen en daarna nog wat successen. Ik speel inmiddels toernooien tot $9 en soms iets hoger als het een knockout is.

Beantwoorden
Citeren
winnerke123 Topicstarter
winnerke123
Poker Player

Dan ben je al goed opgegroeid :) Tips?

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Kijk maar eens in mijn eerste post van mijn blog welke boeken ik gelezen heb en welke video's ik bekeken heb.

Daarnaast dus toernooien waarin ik diep ben gekomen analyseren via pokertracker en Equilab/pokerranger. En softere sites zoeken dan pokerstars.

Beantwoorden
Citeren
winnerke123 Topicstarter
winnerke123
Poker Player

Ik zal wel blijven op pokerstars, maar je blog zal ik wel volgen/lezen. En ongeveer dezelfde boeken lezen of hetzelfde doen.
Bedankt!

Beantwoorden
Citeren
winnerke123 Topicstarter
winnerke123
Poker Player

Busted in 0,55 cent toernooi (op 50ste plaats voor 1,26$). Raisde preflop met K10o op CO, BB callde met J4o. Op flop had ik TPTK en shovede, hij callde en hitte straight :/ typisch.
Met J4o een raise callen :/

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ouch. Al verbaasd me het niks dat iemand dat in een 55c toernooitje doet.
Al is het super slecht, maar succes met je blog en dat je gauw een mooi toernooi mag winnen :gl:

Beantwoorden
Citeren
winnerke123 Topicstarter
winnerke123
Poker Player

Is wel te verwachten op zo'n toernooien met lage buy-in, maar ik wil me aan een streng BRM houden. Zal ooit wel paar toernooien winnen. Voor 55 cent kon je 123$ winnen, dus kan een mooie boost zijn voor de BR.

Beantwoorden
Citeren
winnerke123 Topicstarter
winnerke123
Poker Player

Heb gevoel dat ik aan het tilten ben, dus zal ermee stoppen voor vandaag. BR 89$, weinig lukt deze middag, verlies sets en dan paar domme calls gemaakt waardoor ik uit toernooien vlieg. BR dus wat gezakt, hopelijk morgen beter!

Beantwoorden
Citeren
winnerke123 Topicstarter
winnerke123
Poker Player

1010 preflop en je krijgt na je een shove? Call je dat?

Edit: Pff als ze al een raise met K9o callen en dan nog hitten + de hand winnen. Op deze manier lukt dat niet hoor, verlies vandaag al flips genoeg en dan nog met een betere hand beginnen verliezen van marginale handen. Al 8 - 9 Sng's zonder cash, is dit op de hogere limieten ook zo dat ze afcallen met K9o en dan nog hitten?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hangt sterk vanaf van de situatie af of ik met TT call, maar het lijkt een beetje op een vraag dat duid dat je op tilt bent. Net als de 2de trouwens, maar op elke limiet kun je spelers tegenkomen die K9o overspelen en wel eens geluk hebben helaas. Hopelijk ben je nu weer wat rustigere gestemd, want anders raad ik je aan om vandaag rustig aan te doen. Dan kun je er morgen weer fris tegenaan als je niet meer op tilt bent.

Beantwoorden
Citeren

Winnerke, lees mijn blog, en je snapt hoe moeilijk poker is, en hoe gefrustreerd spelers kunnen raken. Intussen speel ik niet meer zoveel. Vind het de moeite niet meer waard.

Veel succes!

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door winnerke123
1010 preflop en je krijgt na je een shove? Call je dat?

Edit: Pff als ze al een raise met K9o callen en dan nog hitten + de hand winnen. Op deze manier lukt dat niet hoor, verlies vandaag al flips genoeg en dan nog met een betere hand beginnen verliezen van marginale handen. Al 8 - 9 Sng's zonder cash, is dit op de hogere limieten ook zo dat ze afcallen met K9o en dan nog hitten?

Ja kan op alle limieten voorkomen.
Variance is part of the deal en kan zowel met up als downswings voor tilt gedrag zorgen.
Zorg in ieder geval dat je plezier in het spelletje blijft houden dat is het allerbelangrijkste !

Beantwoorden
Citeren
winnerke123 Topicstarter
winnerke123
Poker Player

Gisteren ben ik dan ook gestopt met spelen. Zal wel op een soort tilt geweest zijn.
Vandaag nieuwe dag en vooral MTT's spelen

Beantwoorden
Citeren
winnerke123 Topicstarter
winnerke123
Poker Player

Al in enkele toernooien eruit:
AA < 4J
99 verloren met op flop OESD + overpair
...

Terug een mooie dag :) Mijn BRM is streng, maar op deze manier blijft dit ook zakken se :D

Beantwoorden
Citeren
winnerke123 Topicstarter
winnerke123
Poker Player

Voorlopig nog in de freeroll (1 maand lang na een storting). 23179 deelnemers, voorlopig nog met 510 deelnemers en 2de in chips.

Hopelijk kunnen we ver geraken :-)

Beantwoorden
Citeren
winnerke123 Topicstarter
winnerke123
Poker Player

26/75 voorlopig :f_pleased: Alles kan nog

Beantwoorden
Citeren