Ga naar het forum
Tampa 2012: Herstar...

Meldingen
Alles wissen

Tampa 2012: Herstart SSS/MSS

26 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
1,133 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hee,

Real life:
Laatste tijd was druk druk druk dus heb maar weinig kunnen pokeren. Vorige week zaterdag waren ik en men vriendin 100 maanden bij elkaar dus dat moest gevierd worden :D Ik had 100 rozen geregeld en daarmee heb ik haar die ochtend verrast. Daarna zijn we lekker met zen viertjes (met de kids) naar de dierentuin gegaan. En daar ben ik door men knietjes gegaan met het resultaat dat we gaat trouwen! Erug vet dus :f_biggrin: Komende tijd rustig aan de boel plannen want we hebben het idee om over ~1,5 jaar te trouwen daar we dan 10 jaar samen zijn ;)

Verder afgelopen week de studio geboekt voor de nieuwe CD van men band Ravage4 :f_cool: De komende repetities dus de laatste puntjes op de i en vlammen met die hap hehe.

Poker wise:
Niet super gerunned de laatste sessietjes en vooral de fish waren echt lucky. Dus weinig kunnen profiteren. Wel nog winst gemaakt dus no worries daar. Eerste shotje NL50 gespeeld en gelukkig is het niveau daar op het eerste gezicht niet echt hoger. Af en toe tussendoor snel wat HU SNG's gespeeld omdat die vaak snel starten en klaar zijn. Ideaal dus als je het druk hebt.

Laters,

T.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heej kijk eens, hij's weer goud :f_grin:

Beantwoorden
Citeren
VipKen
PokerStrategist

Gefeliciteerd met de trouwerij ;)

Goed dat je de tijd neemt om alles voor te bereiden. Dan kan je ook nog voldoende grinden om voor uw community-vrienden een mega feestje op rock werchter te organiseren _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hee Ken :D
Thanks! Tja ik zou zeggen: "Zie je wel op Werchter :D Kom je maar lekker biertje drinken en "vers" gebakken vlees van onze BBQ eten.

Net running good sessie op NL30/50 achter de rug:

Uploaded with ImageShack.us

Zo lang ik geen downer tref, blijf ik NL50 spelen hehe. Next target: BR $525 (nu $360) om eerste NL100 shotjes te kunnen nemen. Yeah very aggro BRM dus alst tegen zit zal ik snel moeten downmoven. Maar zolang ik normaal (of beter) run ist wel +EV imo.

Ik heb alle Gold MSS artikelen opnieuw doorgelezen en snap ze nu veel beter dan toen ze net nieuw waren. Verder heb ik een MSS FR NL400 session review video bekeken. Plan is om de komende tijd alle Gold MSS video's te kijken.

Ben btw ook weer 4 tafels tiled gaan spelen ipv 8 stacked. Echt veel makkelijker om de game flow te volgen. Speel nu op men 17" laptop scherm. Misschien toch weer eens men 23" van zolder halen... Ff overleggen met de misses. Probleem is dat t huis een beetje vol raakt en ik dus niet echt een lekkere plek heb om het spul neer te zetten :(

Fun hands

Hand 1:
Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.50(BB) Replayer
SB ($46.52)
Hero ($14.89)
UTG ($44.06)
UTG+1 ($45.25)
UTG+2 ($27.34)
CO ($95.59)
BTN ($32.76)

Dealt to Hero 8♥ 9♠

fold, UTG+1 calls $0.50, fold, CO calls $0.50, BTN calls $0.50, SB calls $0.25, Hero checks

FLOP ($2.50) J♥ Q♥ T♣

SB checks, Hero bets $2.50, UTG+1 folds, CO calls $2.50, BTN calls $2.50, SB calls $2.50

TURN ($12.50) J♥ Q♥ T♣ 6♣

SB checks, Hero bets $11.89 (AI), CO calls $11.89, BTN folds, SB folds

RIVER ($36.28) J♥ Q♥ T♣ 6♣ K♥

CO shows T♠ Q♠
(Pre 66%, Flop 19.1%, Turn 9.1%)

Hero shows 8♥ 9♠
(Pre 34%, Flop 80.9%, Turn 90.9%)

Hero wins $34.47

En nog commentaar op men spel krijgen ook :f_confused:

-------------------------------------------------------------------

Hand 2:
Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.30(BB) Replayer
SB ($48.65)
BB ($56.40)
UTG ($30.45)
UTG+1 ($19)
UTG+2 ($23.38)
Hero ($16.24)
CO ($12)
BTN ($59.77)

Dealt to Hero Q♠ K♥

fold, fold, fold, Hero raises to $0.90, fold, fold, fold, BB raises to $2.21, Hero calls $1.31

FLOP ($4.57) T♦ A♠ J♥

BB checks, Hero checks

TURN ($4.57) T♦ A♠ J♥ 6♣

BB bets $2.28, Hero raises to $6.30, BB raises to $18.17, Hero calls $7.73 (AI)

RIVER ($32.63) T♦ A♠ J♥ 6♣ 5♣

BB shows A♣ A♥
(Pre 87%, Flop 34.9%, Turn 22.7%)

Hero shows Q♠ K♥
(Pre 13%, Flop 65.1%, Turn 77.3%)

Hero wins $31

Die gast cbet maar 30%. Dus call ik preflop om post flop de pot op te pakken. Flop ik de nuts dus check ik behind om hem te laten betten op de turn als ie wat hit. Hoe vernaggel je AA... :f_love:

Laters,

T.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hee,

Pas laat thuis dus ff korte sessie gespeeld. HUSNG $2.70. $10 up :f_biggrin:
[x] Heater

Laters,

T.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hey,

Maar zolang ik normaal (of beter) run

Dit is gefailed :D Sessie waar EV ~b/e is en toch 7 BI down op NL50... EV had beter kunnen zijn als ik geen fouten was gaan maken door iets tilt. Voor de rest wilde de fish niet bijten en hitte ze gewoon beter. Sommige regs runde uber vs mij en zelfs een JJ vs AK flip waar ik een set op de flop krijg eindigd in een split door een complete flush op tafel...

Volgende sessie ff NL20 om te kijken of rungood.exe het weer doet en dan rustig NL50 tafels toevoegen.

Afgesloten met 4 HUSNG's welke ik dan wel weer op rij heb gewonnen :f_confused:

Later ff de handhistories reviewen.

Laters,

T

Beantwoorden
Citeren