Hallo,
Ik ben Jonas, 23 jaar en net afgestudeerd als Master in de Bedrijfseconomie. Twee jaar geleden heb ik me aangemeld op PS en men weg opgewerkt tot NL200, waar ik nu speel. Dit beat ik vrij solide (7bb/100) over 200k handen+ al multitabelend. Dit is wel voornamelijk op de FR tafels, in de toekomst wil ik de overstap naar SH maken omdat ik FR beu aan het worden ben.
Regelmatig heb ik al shots genomen op NL400, maar deze gingen me nooit echt goed af. Een grote reden hiervoor is dat ik de laatste maanden erg weinig aan men spel gewerkt heb. Dit initiatief van PS is dus perfect om me eindelijk naar de midstakes te begeven!
Het zal nog een lange en harde weg worden, maar de motivatie is er zeker.
Om zo effectief mogelijk mezelf te verbeteren ga ik via volgende wijze werken:
1. Kennis verwerven
-> Boeken samenvatten
-> Video's bekijken + notes nemen
-> Coach inhuren
2. Kennis aanwenden
-> Maandelijkse coaching geven voor PS
-> Private coachings geven
-> Sweat sessions houden
3. Reflectie
-> Handen laten beoordelen
-> Equitalor oefeningen
Om meteen van start te gaan, ga ik nu een video bekijken over het verhogen van men non-sd winnings. Deze zal ik proberen samen te vatten door de belangrijkste concepten er uit te halen en deze ook met jullie te delen. Hierna zal ik 's avonds een sessie spelen en achteraf enkele interessante handen analyseren. Ik begin op NL200 SH, max. 6 tafels.
Vragen of suggesties over andere werkwijzes ed zijn meer dan welkom.
Het uiteindelijke doel is dat ik mezelf kan plaatsen binnen de NL600 regulars en dat jullie er ook wat aan gehad hebben.
Eerste update in enkele uurtjes!