Tweede keer goede keer.
Ik ben dus Robert, 18 jaar en woon in Antwerpen.
speel nu 5 maanden poker, ben begonnen met 50$ van pokerstrategy die ik in no time kwijt was. Begon dan freerolls te grinden en zit nu op een bankroll van 230$.
Ben onlangs dus een limiet omhoog gegaan, speel nu 5NL SH met max. buy-in.
ook speel ik op z'n tijd een MTT (wat dus betekent dat ik bv de ene week erg veel cashgames speel en de andere week enkel MTTs. Hangt er allemaal van af in wat voor stemming ik ben :D)
Speel ook graag razz, stud H/L, HORSE en andere mixed games. Deze speel ik wel veel minder en speel ik alleen als ik echt zin heb in iets anders.
In deze blog ga ik dus mijn grote wins/losses, mooie handjes, lastige handjes en de nodige bad beats posten. Kortom ga ik hier dus heel mijn pokerbestaan uit de doeken doen.
Mijn game is nog lang niet op pijl, merk nog dat ik veel te veel fouten maak maar merk ook dat ik steeds beter speel. Vraag me nu af waarom ik bet, waarom ik check etc... ipv dat constant mindless betten. ondervind ook dat de slechtste plays die ik maak erg makkelijk vermeden kunnen worden maar ik te snel reageer en dus niet alles op een rijtje zet.
Mijn grafiekje voor cashgames:

Uploaded with ImageShack.us
Mijn MTT grafiekje:

Uploaded with ImageShack.us
Mijn doel is om een deftige bankroll te bouwen, door middel van eender welke vorm van poker zonder een deposit te maken (heb 1 keer 10€ gestort zodat ik een vriend wat $$ kon transferren, maar dat telt niet echt als deposit hé ;)) . Wil ook eens voor echt geld spelen, fuck die semi-playchips
sidenote: zoals sommige gemerkt hadden was ik nogal zuur vanmorgen, had namelijk een nogal lange inleiding geschreven en heb die per ongeluk helemaal verwijdert.. Maarja, tweede keer goede keer.
Cheers
, Q
, 9