Nee, ik verwacht niet dat ik mee kan doe aan de WSOP voor de komende jaren, waarschijnlijk mijn hele leven. Maar een mens moet doelen stellen.
Even kort over mijzelf en mijn pokergeschiedenis.
Mijn echte naam is Joost, ik ben 20 jaar. op dit moment studeer ik thuis en heb veel tijd over voor poker.
Poker heb ik leren kennen zo'n 2-3 jaar geleden, ik leerde de regels maar ik was een van de weinige in mijn omgeving die niet meteen met de hype mee deed. Een jaar laten pas stapte ik ook in. in het begin met oefengeld later met echt geld. Ik heb er zo'n 3/4 jaar over gedaan om 150 euro aan geld weg te donken. Dat was het moment om te stoppen besloot ik. Een maand of wat geleden begon het echter weer te jeuken. Ik ben weer freerolls gaan spelen, zonder succes, tot ik 2 weken geleden deze site tegen kwam.
Ik had het bijna allemaal verspeelt mijn begin bedrag, ik had gister nog 2 euro over en die wou ik verspillen door een SNG te spelen (ik had tot die tijd alleen cash games gespeelt) 8 tournooien verder zit ik weer op 15.44 euro.
Het vertrouwen is terug, en ik ben ervan overtuigd dat ik mij langzaam maar zeker omhoog kan werken in de limieten en misschien ooit in een van de grote live tournooien mee ken doen.
De bedoeling van dit blog is om voor mezelf bij te houden wat mijn up en down swings zijn en de meest momoralen gebeurtenissen vastleg van sommige tournooien