......gaat nog lang duren
Als ik de verschillende blog's zo lees ben ik lang niet de enige die een herstart probeert te maken met het 50$ startkapitaal. ( op dit moment sta ik er al 4,50 hele dollars winst mee :D)
Wie ben ik?
Ik ben Julian, 27 jaar en speel nu 3 jaar poker live en online en met wisselend succes. Vaak callde ik teveel handjes en blufte ik in kansloze situaties. Na het lezen van de eerste strategie artikelen ben ik meer op betgedrag, bankrollmanagment en positie gaan letten. Eerste leermomentje is er dus al
Met toeval liep ik tegen deze site aan en heb er geen moment spijt van dat ik toch maar eens verder ging kijken.
Tijd om de leaks te vinden en beter te worden in het spel ![]()
Terwijl ik dit schrijf doet zich een typisch;"ik ben er niet bij met mn hoofd" geval voor. ( ff kijken waar de handconverter is, ah dat werkt nog niet met william hill.) dan maar zo:
Ik krijg 88 in mp2
1 4bb bet voor me ik call BB called ook
5 7 t flop, met schoppen flush draw.
turn: K
river: 4 en nu 3 schoppen.
Op de flop call ik een min bet
turn call ik een potsize bet
en op de river zijn all in ( kwart pot)
De BB fold op de river en het blijkt dat ik tegen AQos zat... Op zulke momenten baal ik van de stomme call op de turn. Ik wist dat ik een all in op de river zou moeten callen vanwege de pot vs de villain zn stack(je) Het is dat ik nu heel veel geluk heb maar ik voel me ff een callingstation.
Sessie afgesloten met 44 cent winst. Heb nu 5 dollar bovenop mn 50 erbij ongeveer.