Hello iedereen zal me eerst even voorstellen,
Ben 33 jaar bus chauffeur met als hobbys : Pool , Snooker en Pokeren .
Uiteraard zal alleen het pokeren hier van belang zijn hehe
Mijn pokerervaring beperkt zich tot enkele pogingen van Rush poker een paar MTTs waar het al bij al redelijk goed ging met een cash van 684 dollar er tussen en een hoop sng 9 man tornoois op 11 dollar en 5,50 dollar .
Speelde tot 3 weken geleden ofzo 11 dollar 9man sng maar op aanraden van solartje ben ik overgestapt op 5,50 dollar sng .
Kleine history van men bankroll misschien .
Half december was mijn bankroll 3dollar op FT en ben dan step tornooikes beginnen spelen 4 tornooikes later had ik een 75 dollar ticket en 0 dollar op de bankroll. Aangezien ik dit ticket jammer genoeg niet kon omzetten naar dollars op mijn account heb ik me ingeschreven in een 75 dollar MTT met 386 man en met mijn 8ste plek 685 dollar gecashed ( dit is ook veruit mijn hoogste cash ) heb toen 525 dollar eraf gehaald en er een mooie break cue mee gekocht LOL . 160 dollar had ik dus om terug mee te beginnen bouwen en door die lucky cash helemaal de smaak te pakken lol .
Toen heb ik een weekje of 2 niet gespeeld met de feestdagen en dergelijke en begin januari zijn we erin gevlogen met 160 dollar BR.
Met 11 dollar 9 man sit en gos had ik me in korte tijd opgewerkt naar 600 dollar ( korte tijd zal een week of 3 geweest zijn ) door 1 tot 3 tornooikes per dag te spelen en 1 per 1 .
Na een gesprek met solartje besefte ik eigenlijk dat dit succes ook weer grotendeels geluk moest zijn omdat ik eigenlijk niet de BR had voor 11 dollar tornooikes en ben ik naar de 5,50 sng gegaan en ook ineens op pokerstrategy een paar tips opgepikt en dergelijke .
Dit brengt ons naar de huidige situatie van een bankroll van 860 dollar
waarmee ik 5,50 dollar tornooikes probeer te grinde met 6 tegelijk en meestal 1 a 2 sessies per dag . Ook probeer ik wanneer het kan met mijn werk 5,50 MTTs mee tedoen zoals de early double. Ook daar gaat het redleijk goed laatste keer in beide tornooikes gecashed en dus ook een beetje jackpot verdiend .
Wel dit was dus mijn eerste post en inleiding en zal vanaf vandaag dan proberen mijn vorderingen of tegenslagen hier een beetje bij te houden , zal ook zoeken of ik handen kan posten alhoewel ik niet veel nut zie in bad beat toestanden denk dat iedereen wel weet wanneer hij een goede of een slechte call gemaakt heeft , jammer genoeg vooral achteraf LOL .
Greetz , TheDollars