Ga naar het forum
This is it.....the ...

Meldingen
Alles wissen

This is it.....the sky is the limit

46 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
1,508 Weergaven

Wat zijn stats van tegenstander? Ik denk dat ik op de turn check/fold of check/call gespeeld zou hebben. Licht er aan wat hij bet op de turn in combinatie met zijn aggro stats. Nu maak je jezelf pot comitted op de turn, op een ongelovelijk drawy board. Ik zou deze hand veel voorzichtiger gespeeld hebben.

Villain is waarschijnlijk een fish, omdat hij niet fullstacked aan tafel zit. Plus hij called eerst een UTG raise en daarna jou 3bet. Range van hem is groot, pocketpairs/suited connecters/one gappers. Flop hit zijn range erg goed, maar cbet is hier wel gepast. Hij callt, wat wil zeggen dat hij wel iets van dit board gehit heeft. Range loopt van one pair handen tot aan straten en sets. Turn is ook geen fijne kaart. Op de river komen er zoveel kaarten aan, die jij niet prettig vind en waardoor je in een moeilijke spot terecht komt. Lijkt mij dat een check/fold hier gepast is. Tenzij je natuurlijk reads op hem heb. Dat hij bijvoorbeeld broke gaat met one pair handen of bluffs.

Beantwoorden
Citeren
najtreg12
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door olram6
Op de river komen er zoveel kaarten aan, die jij niet prettig vind en waardoor je in een moeilijke spot terecht komt. Lijkt mij dat een check/fold hier gepast is. Tenzij je natuurlijk reads op hem heb. Dat hij bijvoorbeeld broke gaat met one pair handen of bluffs.

Check fold? Villain heeft ruim $1 behind. Voor die $1 op $16 call ik zelfs met A hoog nog :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren

Haha lol, ik lette niet op! Net wakker... :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door najtreg12
Je sizings zijn preflop en op de flop wel goed denk ik.
Op de turn bet je echter wel heel klein, zou hier gewoon schuiven.
Je hebt daar $6.60 behind op een $7.20 pot en het board stikt van de draws, dus alles erin daar!

Ja klopt, dat overweegde ik ook, besloot half pot te betten omdat hij 80% fold cbet had, daarnaast waren zijn stats 60/40 en ging ik ervan uit dat hij niks had maargoed zijn call op de flop is gewoon dramatisch, shit happens (laatste week wel veel)

EDIT: vooroordeel woog zwaarder (huge fish, zag hem met midpair all in gaan), had wat logischer moeten denken en minimaal 75% moeten betten, maar dat zou in principe niks veranderen want ongetwijfeld zou hij callen.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

t is alsnog een shove als je de mogelijkheid wil hebben om daar ooit met AJ/AQ ook te shoven (of QQ/JJ/AT voor value)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gister slechte start gemaakt en al na een x aantal handjes 2 bi down, echter goed hersteld tijdens me nachtdienst op de iPad nog wel (gelukkig was het zeer rustig).

Zojuist sessie beeindigd en 6 bi up. Bankroll is nu $452, plus nog T$11 door het binnenhalen van een sunday storm ticket, deze is trouwens te koop voor $10 :tongue:. Zal me aan NL25 wagen zodra ik de $500 heb aangetikt.

Heb nog genoeg om aan te werken, zo merk ik dat ik het niet kan hebben om telkens door dezelfde persoon ge3bet te worden, wat als gevolg heeft dat ik ga afcallen met marginale handen. Daarnaast zal ik zelf meer moeten 3betten, merk dat ik dit bijna alleen doe bij premium handen, ik zal ook meer moeten stealen, openingranges zal ik ook wat moeten bijstellen, genoeg te doen dus!

Beantwoorden
Citeren