Goedendag en welkom bij mijn blog, die ik tegen beter weten in maar ga proberen te starten. Het is de 1e keer voor mij dat ik zoiets doe dus neem me niet kwalijk als ik wat vreemde dingen doe en probeer er bij te blijven en wie weet valt er wat van elkaar te leren, of verspil je alleen maar je tijd.
Toevoeging:
Ik ben een 20-something die ronduit verslaafd aan het internet is. Tevens financieer ik momenteel mijn overdaad aan luiheid d.m.v. de grootst mogelijke debielen te vinden in de SSNL SH ring games, op met name stars. Ik heb daar helaas geen tracked account dus zal ik wel gedwongen zijn tot een leven lang van inferieure rang op dit forum.
Mijn doel in het algemeen en met deze blog is om mijn bedrijvigheid met poker en pokeren te hervinden en zo ook gericht en professioneel(ish) bezig te zijn met dit deel van mijn leven.
Hoe is het zover gekomen?
Ik ben in de zomer van 2010 alweer mondjesmaat begonnen met 10nl na dat mijn xbox360 weer besloot het leven te laten. Begin 2011 zat ik op 50nl met een redelijk tighte BRM en daar heb ik ook (te) lang gezeten. Pas na redelijk wat (pijnvolle) shots 100nl ging het daar ook lopen en ben nu dit jaar ook begonnen met redelijk wat geld uit 200nl te kloppen (hotrun ty) en ben in feite sinds 4 maandjes ''full-time''. Dit heb ik gedaan zonder als te concreet plan (win mo $) en dat heeft geleid tot een afname in volume en kwaliteit van me spel. Het was echter wel zomer en ik wil nu weer de komende tijd mijn productiviteit verhogen (en mijn diploma C1 niveau in het Duits te halen).
Bedankt voor het lezen, beloon je zelf maar met een koekje.