Je bent niet de enige op dit forum, maar ik denk niet dat er veel mensen nu op het forum zijn en dan ook nog net jouw blog volgen. Reacties op een blog komen niet vaak meteen nadat je iets post. Ik kijk even met je mee
3e van de 45 in de big 4.40
en 71 van de 2700 in de wcoop 80 nu
hoop op een final table, iniedergeval 1
fuck wcoop eruit...werd veelste loose door die hotrun...en ineens hitte ik niet meer
of ik verloor elke flip
balen
1e van 15 in big 4.40....2keer zoveel chips als 2e, dus ga wel lekker, nu hopen dat ik zo blijf runnen tot het eind
Ik zei: NIET dubbelbarrelen met air. Gewoon ABC nu, je image is super loose dus nu veel value pakken.
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Ik zei: NIET dubbelbarrelen met air. Gewoon ABC nu, je image is super loose dus nu veel value pakken.
ok! niet gelezen
gvd....AK vs AQ...klote Q op de flop stack weg
Was je daar de BB en hij UTG en 3bet je daar allin? Ik zou zeker geen flop willen zien met 44 daar. Dus dan is 3bet het best en zou je hem ook wel (tighte optie) kunnen folden om een first-in spot te pakken. Hij kreeg goede odds natuurlijk en je image was erg loose.
Probeer morgen het hele toernooi bijlangs te lopen met de replayer. Ik heb eens een toernooi laten reviewen door SDK, ik weet niet of hij dat nu ook wil doen, maar daar leer je wel van. Anders wil ik het ook wel doen, moet je even kijken hoeveel waarde je daaraan hecht aangezien ik ook maar een microstakes speler ben.
Verder natuurlijk puur naar de eindpositie kijkend een goede prestatie, dus probeer er ook een beetje van te genieten. Je bent nog niet zo lang lid hier, heb je al video's bekeken en boeken gelezen?
Ik wil ook best een keer een review doen als je wilt, denk dat ik je nog wel wat dingen kan leren tbh. Ook leer ik zelf er weer van van sommige spots.
Je kan mij toevoegen op Skype: Jordyvdeem of mij hier een pm sturen hoe je de toernooihandgeschiedenis wilt sturen als je dit zou willen uiteraard.
Succes!
was helemaal op tilt net van die AK vs AQ
heb gelijk mijn winst van 85 weggedonkt op zoom NL25...echt stom!!!!
zit nu nog in de hot 1.10...ga die maar even serieus spelen.
ik antwoord later op de berichten die jullie gepost hebben, als ik niet in een sessie zit!
iniedergeval alvast bedankt voor het meedenken
thanks!
Reviewen kan altijd. Al zal het er deze week niet van komen om hele tornooien te reviewen.
Verder zou het leuk zijn als je je resultaten in de thread https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=1081003#post1081003 post. Dan gaat dat ook omhoog en je kunt ook altijd gebruik maken van onze handdiscussie boards, zodat je daar ook feedback krijgt.
En hoe is het gegaan? Mooi dat je zo lekker gaat!
Ik zie dat je een kleine hud hebt, heb je daar genoeg aan?
Oorspronkelijk gepost door batsie85
En hoe is het gegaan? Mooi dat je zo lekker gaat!Ik zie dat je een kleine hud hebt, heb je daar genoeg aan?
ik ga nu weer lekker
en ja heb ik wel genoeg aan...let ook goed op, hoe spelers spelen
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Reviewen kan altijd. Al zal het er deze week niet van komen om hele tornooien te reviewen.
Verder zou het leuk zijn als je je resultaten in de thread https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=1081003#post1081003 post. Dan gaat dat ook omhoog en je kunt ook altijd gebruik maken van onze handdiscussie boards, zodat je daar ook feedback krijgt.
ga ik vanavond doen. als ik veel gewonnen heb
bah bah...40e eruit in bounty builder 16
weer maar 80 eurie...wel 100 dollar aan bounties gepakt, wel lekker
Succes verder nog
Zou morgen wel een artikel over bankrollmanagement lezen als ik jou was
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Succes verder nog![]()
Zou morgen wel een artikel over bankrollmanagement lezen als ik jou was
![]()
Haha, dit inderdaad ja
Oorspronkelijk gepost door TighterTiger
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Verder zou het leuk zijn als je je resultaten in de thread https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=1081003#post1081003 post. Dan gaat dat ook omhoog en je kunt ook altijd gebruik maken van onze handdiscussie boards, zodat je daar ook feedback krijgt.ga ik vanavond doen. als ik veel gewonnen heb
![]()
Dus de avond liep niet goed genoeg.