Jaja, de titel zegt het al een beetje. De ironie spat er vanaf, maar zonder dat beetje zelfspot was ik natuurlijk niet geweest wie ik nu ben. Na ongeveer 25 blogs in het afgelopen jaar en alweer 1 nieuwe afgelopen week, ben ik maar weer een nieuw blog begonnen!
Ik heb via een ander forum een leuke backing (55/45) weten te vinden. Ik word gebackt voor $750 en heb wat leuke mogelijkheden tot mijn beschikking als het een beetje goed gaat lopen.
Ik zal voornamelijk MTT's tot $11 gaan spelen en daarnaast mij ook gaan focussen op de $3.30r's van 180-man. Als ik erg veel down raak, en onder de $500 kom, zal ik mij enkel op MTT's van $5.50 en lager gaan richten.
Nu hoor ik jullie denken, waarom zou je gebackt willen spelen?
De voornaamste reden is dat ik simpelweg niet de financiële mogelijkheid heb om mezelf te rollen voor de games die ik graag wil spelen. Ook heb ik in deze backing een aantal leuke voordeeltjes waaronder bijvoorbeeld coaching.
Ik was al een tijdje op zoek naar een iets dergelijks, en heb het eindelijk gevonden!
In dit blog zal ik naast de voortgang bijhouden ook erg slap gaan lullen! Jullie hebben de hoop al lang opgegeven na 25 blogs van mij denk ik, maar ik ga er helemaal voor!
Kusjes!
Bijna vergeten! Ik zou Tim natuurlijk niet zijn als we niet even weer afsluiten met een liedje. Dit keer doen we dat met een prachtig nummer van Coldplay.