Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
lijkt me prima te gaan
Uiteraard zoals je zelf verstaat gaat het in poker met ups and downs , maar je lijkt toch alvast de basics mee te hebben.
Niet spelen als je niet fit bent/ geen zin hebt is inderdaad ook een zeer strak plan.
Als ex-LOL addict kan ik je wel zeggen dat potjes LOL vaak niet zo goed zijn voor je mindset gezien je eigl std 2 vd 3 potjes gefrustreerd bent door een of andere dude in je team.
Als je beiden combineert doe dan eerst wat poker en dan LOL
Thanks! De basics zitten er inderdaad lekker in, maar ben niet 100% overtuigd van mijn pokerspel. Op NL2 blijven hangen vind ik daarom niet zo erg. Het grotere geld komt wel, ooit
Als huidig LoL addict heb ik daar niet zo veel problemen mee. Je wordt, net als bij poker, geplaatst op een niveau waar je thuis hoort. Als je écht beter bent dan je team maten zou je verschil moeten maken op een sample van een X aantal games. Of in ieder geval meer dan 50% winnen. Ongeacht welke rol je speelt, je team is altijd te 'carryen'. Op m'n nieuwste account die ik nog aan het levelen ben heb ik nu een winstreak van 15+ games, terwijl er echt niet elke game optimaal is gespeeld door m'n team maten.
Ik ergerde me vroeger kapot aan m'n team omdat ik mezelf veel te hoog inschatte. Op dat moment zat ik ergens in Gold geloof ik. Uiteindelijk de fout bij mezelf gezocht en m'n speelstijl aan gaan passen. Zo klim je langzaam omhoog. Wat bij mij heel erg heeft geholpen is oefenen met een champ die in meerdere lanes kan staan. Ook al wordt je gecounterpicked met een champ die je heel regelmatig speelt, kan je in teamfights alsnog het verschil uitmaken. Zo speel ik veel met Zed - zowel op top, mid en jungle.