Toxicgod - Building from $250 to $**
2012. Een nieuw jaar. En dus een nieuwe blog.
Om mezelf te blijven motiveren ga ik een soort challenge aan.
Heb momenteel op PokerStars $250 staan. En wil kijken hoeveel ik daar van kan maken in 1 jaar tijd.
Eerste doel zal zijn $500, En dan $1000, Etc.
Hoe ga ik dit doen?
Door op PokerStars 45 mans te spelen en zo nu en dan een 180man en MTT's en zien hoever we komen.
Elke maand zal ik een soort van opsomming maken hoe het is gegaan die maand en het bedrag vermelden waar we ondertussen op staan!
Ik zal van mijn VPP's ook Step tickets blijven kopen tot ik er een flink aantal heb: 50-100. En dan gaan we daarmee weer proberen een EPT package binnen te slepen
Tevens ben ik ook begonnen aan een website. Al zien je er nog niets op: www.DannyJager.com
Maar zodra die af is zal de website online gaan en zal ik het ook aan jullie mededelen! ♠_cool:
Ik hoop zelf deze blog serieuzer bij te houden dan mijn eerdere blogs. Maar dat is wel weer een voornemen van 2012
Zal straks deze openingspagina even aanpassen en wat mooier / aangenamer maken! Maar zit nu op het werk en had even zin om wat neer te zetten!!
♠_biggrin: ♠_biggrin:Allemaal de beste wensen en dat het een goed pokerjaar mag worden voor iedereen!! ♠_biggrin: ♠_biggrin:
Stand van zaken:
01-01-2012 - Begonnen met $250
21-01-2012 - $502.91 : Toxicgod - Building from $250 to $**