Ga naar het forum
Trifen22 blogging (...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Trifen22 blogging (Poging 2)

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Reacties
163 Weergaven

Yoyo, medestrategen :)

twee maandjes geleden heb ik geprobeerd een blogje bij te houden. Dat is me wel een week gelukt. Daarna gestopt, en ook geen motivatie meer gehad om verder te bloggen (Downswing, tijdje gedacht over stoppen, enzovoorts) Op dit moment ben ik weer super gemotiveerd, na een goede toernooi maand op aced (120ste gehaald op het leaderboard, goed voor een freeroll met een redelijk goede prizepool) en natuurlijk ook een behoorlijke goede maand qua cash gehad (wel een 200$ downswing tussendoor, maar nog steeds een grote win)

Ik speel op dit moment op een room van het merge network. Super fishy room, software is redelijk te doen. De toernooi structuren zijn bagger(De blind levels zijn 10 minuten maar de blinds zelf gaan te snel omhoog) waardoor je in mid stage al redelijk comfortabel zit met 20 big blinds. Echter pas ik mijn spel hier op aan, en de vis doen dit niet.

Ik ga in deze blog mijn toernooien bijhouden. Mijn einddoel dit jaar is om een bankroll van 2500$ te hebben, op dit moment zit ik al op de helft! (31 December had ik 700$) Gaat me dus behoorlijk goed af tot nu toe in januari. Lady variance GTFO.

Vanavond nog een aantal toernooitjes spelen:
de 2k GTD (5$ R/A)
nog een 2k GTD (3$ R/A)
de 1050$ GTD (10$ freezeout)
En misschien nog een paar andere als ik me goed voel.

(mod-edit: gelieve niet te verwijzen naar non-affiliates)