Wie ben ik?
Om het kort te houden, mijn naam is Martijn, 22 jaar oud en woon en studeer momenteel in Groningen aan de Hanzehogeschool. Ik studeer momenteel Bedrijfskunde en het financieel economische aspect van deze studie spreekt mij dan vooral aan. In mijn vrije tijd mag ik zoals de meesten hier graag een biertje drinken met vrienden en achter de vrouwtjes aan zitten. In mijn overige tijd mag ik graag windsurfen en pokeren.
Het verleden?
Een aantal jaar geleden, ik geloof zo’n twee jaar geleden, ben ik begonnen met het actief spelen van poker met wat vrienden. We hadden een klein groepje waar we om de zoveel weken een besloten SNG speelden. Dit beviel mij erg goed en voordat ik het wist was ik op het internet aan speuren naar een online pokersite.
Al snel kwam ik op deze site terecht en behaalde ik de beginners quiz. Ik ben toen begonnen op full tilt poker en heb een beetje aangekloot. Al redelijk snel was mijn startkapitaal van 50 dollar naar de kloten en heb ik een tijdje daarna nog een keer gestort op Party Poker. Nogmaals was mijn geld verdwenen voordat ik het wist. Ik ben toen gestopt met online poker tot ongeveer anderhalf maand geleden. We begonnen weer wat actiever te pokeren met ons groepje en het begon zoals bij velen hier weer te kriebelen.
Ik heb sindsdien op veel sites gespeeld maar de software van iPoker was zo belachelijk slecht dat ik daar al snel flauw van was en over ben gestapt naar Party Poker. Een tijdje hierna heb ik geprobeerd een tracked account aan te maken via PS bij 888. Dit mislukte tot mijn grote frustratie doordat ik de cookies niet had gewist ofzo. Ik heb toen de keuze gemaakt om op PokerStars te gaan spelen en mijn BR uitgecasht op PP(helaas niet getracked).
Wat ga ik spelen?
Ik heb van alles geprobeerd SNG’s, MTT, BSS, MSS FR cashgames. Ik heb nu echter de keuze gemaakt voor de regular FR cashgames.
Wat gaat er steeds fout?