allee we gaan er nog eens aan beginnen om van 0 naar 100 te raken staan momenteel op 0.72$ op pokerstars en spelen dus nu de 990 man mtt van 0.02$ en de 100k privilege freerol van een vorige storting waar ik net nog 0.15$ heb behaald ben veel te loose met men bankroll en dit moet dus veel beter worden met deze uitdaging
Dat is niet te hopen, maar ik denk als je een beetje een bankroll hebt kun je vrij makkelijk met de 25c 45/90 mans sng's een bankroll opbouwen.
Al weet ik natuurlijk niet of je een liefhebber bent van de wat tragere vormen van MTT SNG's.
thnx stonerd en blijkbaar krijg ik hulp van pokerstrategy, waarvan ik net melding krijg dat ik 20$startkapitaal ontvang bij galapoker
Heb dus maar meteen een account aangemaakt
en hiermee kan ik dan eindelijk weer getract spelen
sinds partypoker niet meer toegankelijk was voor belgen was het tracket spelen voor mij niet meer mogelijk en was ik poker wat uit het oog verloren
nu dus weer met volle moed er tegen aan thnx pokerstrategy
Oorspronkelijk gepost door edwinJQ
thnx stonerd en blijkbaar krijg ik hulp van pokerstrategy, waarvan ik net melding krijg dat ik 20$startkapitaal ontvang bij galapoker
Heb dus maar meteen een account aangemaakt![]()
en hiermee kan ik dan eindelijk weer getract spelen
sinds partypoker niet meer toegankelijk was voor belgen was het tracket spelen voor mij niet meer mogelijk en was ik poker wat uit het oog verloren
nu dus weer met volle moed er tegen aan thnx pokerstrategy
allee ik was weer te voorbarig nu ga ik nog van men vrouw moeten scheiden om men gratis geld te zien zeker lol
omdat zij daar al speelt mag ik er geen gratis geld krijgen awel dan krijgen ze er geen geld van mij ook niet nhah
Zou volgens mij gewoon moeten kunnen hoor, ik zou eens mailtje naar support van Gala sturen en situatie uitleggen. Grote kans dat jullie dan beide ID check gaan krijgen maar volgens mij moet je gewoon meerdere accounts kunnen maken in één huishouden.
Known Players:
UTG2: 2690 - 34 bb
UTG3: 3880 - 49 bb
MP1: 3870 - 48 bb
MP2: 2415 - 30 bb
MP3: 2865 - 36 bb
CO: 5745 - 72 bb
BU: 3780 - 47 bb
SB: 4755 - 59 bb
BB: 3995 - 50 bb
40/80 No Limit Hold'em Tournament (9 Handed)
Hand recorder for this hand: PokerStrategy.com SideKick 2.0.1024.1
Preflop: Hero is MP1 with A♠, A♣
SB posts small blind (40), BB posts big blind (80), UTG2 calls, UTG3 folds, Hero raises for 320, MP2 3-bets 560, 6 folds, Hero 4-bets 1360, MP2 calls, Hero calls
Flop: (5030 - 62.88 bb) K♥, J♥, 8♦ (2 Players)
Turn: (5030 - 62.88 bb) J♣ (2 Players)
River: (5030 - 62.88 bb) 9♣ (2 Players)
Comment en dit kom ik nu steeds tegen se lol
Tsja enige comment die ik kan geven, je doet wat je moet doen. Dat kaarten evt. verkeerd voor je vallen kun je achteraf weinig aan doen he ♠_biggrin:. Het enige dat je zelf in de hand hebt is de moves die je zelf maakt en zolang die goed zijn kun je jezelf niks verwijten.
Klinkt misschien heel logisch maar zo is het wel =).
begin al echt te denken dat ze me bij gala niet willen doe ik toch een deposit op skrill om die 10$ te kunnen ontvangen en doe ik een deposit van 10$ naar gala en ja hoor ze willen mijne pas zien of ze blokken mij jaja na een paar uurtjes 3$ verdienen is teveel ik begin zo stilaan terug te weten waarom ik als belg niet meer wilde spelen
Das volgens mij "standaard" procedure bij Gala, niks om je druk om te maken en het heeft ook niks met die $3 winst te maken hoor ;).
het enige intressante bij gala is dat ik er punten verdien om op pokerstrategy meer lektuur te hebben dus dat wordt steeds switchen tussen beide rooms
pokerstars ondertussen begonnen met de 45 man sit & go 0.25$
gisteren 2 sessies gedaan van 4 tafels 1 X4 de en 1 X2 de
vandaag ook al 2 sessies van 4 tafels achter de rug 1 X2 de en 1 X 7de
bankroll $14.46
Ik ben met iets soortgelijks bezig
Heel veel succes en mooi dat je een goede stap hebt gemaakt!
gisteren ferme misklik gedaan dacht ik te rebuyen in de prvivelege freerol aan 0.30$ dubbele rebuy en was het de belgian freerol aan 1€ resultaat 2€ verloren van men bankrol
zal in de toekomst hier meer moeten mee opletten
de 45mans sit en go's liggen me blijkbaar wel lekker vooral dat je daar de tijd hebt om te wachten op goede kaarten
gisteren al een deel goedgemaakt van die 2€
en deze morgend ook al weer een sessie van 4 tafels waar ik 1 X 3de geworden
bankrol :13.67$
Dat is slordig. Al is het volgens mij ook niet profitabel om te rebuys te nemen in de privilege freerolls, want je moet al behoorlijk diep in het geld eindigen om de rebuys terug te verdienen.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat is slordig. Al is het volgens mij ook niet profitabel om te rebuys te nemen in de privilege freerolls, want je moet al behoorlijk diep in het geld eindigen om de rebuys terug te verdienen.
heb ik gisteren ook in het oog gehad en denk gewoon zelf dat ik die nog juist gewoon ga meedoen zonder rebuy
of zelf gewoon niet meer ga spelen wordt nogal opgefokt met zulke toernooien
volgens bankroll management zou ik zelf de 0.25$ 45mans sit en go niet mogen spelen maar die spelen toch veel beter dan die 2 cent hypers waar je meer lotto zit te spelen dan poker vind ik dan weer dus hopen dat ik redelijk vlug op die 25$ sta om wat veiliger te kunnen spelen
Die 25c 45/90 mans SNG's kun je prima spelen met jouw bankroll.
Aangezien het vrij onwaarschijnlijk is dat je 50 buy-inns zult verliezen tegen de gemiddelde spelers daar. Ook is het non-turbo en geen turbo endat maakt voor de swings ook een groot verschil.