Heb je een antwoord gestuurd
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Heb je een antwoord gestuurd![]()
Thanks!
Ik heb ondertussen een sollicitatie erheen gedaan, dus ben benieuwd
Inmiddels staat er ook een duidelijke uitleg in de thread https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=1112207#post1112207 hierover. Verder veel succes met solliciteren
Afgelopen tijd niet/nauwelijks MTT gespeeld, alleen maar PLO20 eigenlijk.
Blijft toch het leukste spelletje vind ik gezien de actie.
Ging me aardig goed af, veel viel mijn kant op.
Daarmee een ruime 15 buyins op, en daarmee mijn BR op ~400 :D.
Dus hopelijk blijft het lekker gaan, nog de nodige VPP staan op account en ook de Level Up Gold moet haalbaar zijn.
Dus al met al wel positief=)
Dat is inderdaad mooi om te horen dat je bankroll lekker aan het stijgen is. Al is het qua BRM wel wat riskant, maar als je kunt aanvullen voor PLO20 is er natuurlijk niks aan de hand.
Tijd om eens wat stof weg te blazen hier... geen idee hoe lang het stofvrij blijft
Afgelopen maanden veelste veel doelloos gespeeld, van alles en nog wat.
Daardoor te weinig motivatie eigenlijk en dat moet vanaf nu afgelopen zijn
Ik zie al wat anderen ook PLO spelen, hier ben ik ook weer aan begonnen.
PLO2 zoom op Stars is het begin, eens kijken of ik de eerste limieten door kan komen.
Vooralsnog loopt het aardig maar op een sample van nog 3x niks, ik zal vanavond eens een voorlopige grafiek posten en misschien een wat handjes als ik die kan vinden.
Vandaag geen beste sessie.....
Als the fishonaheater zijn heater kwijt raakt wordt het tenslotte een gewone vis
Hieronder de graph van de eerste ruim 4000 handen.
Wel boven EV gerund maar met een EV van 20bb/100 is dat nog steeds niet slecht.

We zullen het zien. Dan heb je in ieder geval weer wat om schoon te maken
Mooie grafiek in ieder geval en hopelijk blijft het zo goed gaan voor je
Twijfelde om nog te spelen na een avonddienst, even een klein aantal handjes gespeeld wat toch mooi uitgepakt is

Iemand enig idee hoe je handen vanuit hold'em manager makkelijk hierheen exporteert?
Oorspronkelijk gepost door BEoWulf1979
Ik gebruik daar 'weaktight' voor.
Dit lijkt me het makkelijkst, maar de uitleg staat ook in de Engelse thread How to use the hand discussion forums.
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Speel je nog wel eens?
+1 en hoe gaat het de laatste maanden?