Ga naar het forum
Vice1 Crushing NL10...

Meldingen
Alles wissen

Vice1 Crushing NL100/NL200 Full Ring

42 Berichten
18 Gebruikers
0 Reacties
2,249 Weergaven
Vice1
Elite Grinder

.

Beantwoorden
Citeren
41 reacties
AmsterdamCalling
PokerStrategist

Nice, een blog van Vice! Welke site speel je eigenlijk? Mooi volume, kan ik nog van leren ;(

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooie sample en resultaten inderdaad.
Zeker op full ring, omdat daar over het algemeen een kleinere traffic op is dan short handend poker.
Dus zul je dit waarschijnlijk alleen op PokerStars zo'n sample kunnen halen.
Succes met je nieuwe blog en het spelen van NL100/NL200 FR.

Beantwoorden
Citeren
Vice1 Topicstarter
Vice1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door AmsterdamCalling
Nice, een blog van Vice! Welke site speel je eigenlijk? Mooi volume, kan ik nog van leren ;(

Thx! Ik speel op Pokerstars :) Vind de software simpelweg te chill. Ik heb wel andere sites geprobeerd, maar ik kom altijd weer terug bij pokerstars.

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Mooie sample en resultaten inderdaad.
Zeker op full ring, omdat daar over het algemeen een kleinere traffic op is dan short handend poker.
Dus zul je dit waarschijnlijk alleen op PokerStars zo'n sample kunnen halen.
Succes met je nieuwe blog en het spelen van NL100/NL200 FR.

Thx! En goed gerederneerd ;) Speel idd op pokerstars.

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling
PokerStrategist

Ja wist ik wel, maar niks anders erbij dus? Wel relaxed dat je gewoon tracked ben op Pokerstars. Probeer nu even poker770 uit, maar de software is verschrikkelijk.

De stap naar 100NL is voor mij nog even lastig, beat het wel maar ik ben een beetje scared money daar _confused:

Beantwoorden
Citeren
MoneyStef
PokerStrategist

Nice, good luck

Beantwoorden
Citeren
Vice1 Topicstarter
Vice1
Elite Grinder

Gister ff slecht dagje gehad -> $ 750,- down maar wel een bonus van $200,- vrijgespeeld. Dus het viel mee uiteindelijk.

Ik ga vandaag focussen op mijn HUD een beetje te verbeteren en ff wat theorie te lezen over 3bet/4bet etc. Ik heb nog wel wat leaks in 3bet pots merk ik.

For example. Jij heb 99 op de BTN en iemand met een 3bet% van ~6 a 7 3bet jou.

Flop is KT5r, villain bet.
Hier ben ik nog geneigd vaak te callen omdat villain vaker Ax in zijn range heeft dan Kx. Toch is het niet het chillste board. Maar is dit wel correct? Daarom even wat ranges in pokerstove gooien en kijken wat eruit komt.

Verder zelfde probleem als je T high flop heb, turn is een blank en villain barreld 2x. Dan is het wss een fold? Maar dit is wel redelijk exploitable als je op zo'n flop alles fold behalve twopair+, dus even kijken wat ik daaraan ga doen :)

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

met 50 handen per maand kom je niet aan SN hoor:D

Wel mooi datje blogje start , vaak helpt dat bij je motivatie.
Kan soms ook helpen samenvattingen van bv vids die je keek in je blog te gooien , zo benje verplicht alles nog eens te overthinken

Beantwoorden
Citeren
Vice1 Topicstarter
Vice1
Elite Grinder

Haha :P thx heb het aangepast :P

In ieder geval goed dat iemand nog mijn blog leest :D

Maar idd hoop dat dat een beetje het geval is :)

Beantwoorden
Citeren

Ik dacht dat fr vrij dood was, runt er wel nl200+?

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Vice1
Haha :P thx heb het aangepast :P

In ieder geval goed dat iemand nog mijn blog leest :D

Maar idd hoop dat dat een beetje het geval is :)

Het aantal reacties zegt niets over de volgers hoor. Ik volg je blog ook en ben wel benieuwd naar hoe je HUD gaat worden en waarom je hem op een bepaalde manier samenstelt. Iig veel succes!

Beantwoorden
Citeren
Vice1 Topicstarter
Vice1
Elite Grinder

Daar heb je een punt :)

In ieder geval ik heb net mijn HUD aangepast. Ik heb hem nog niet gebruikt, maar ik denk dati k er wel mee tevreden ga zijn. Hij is heel uitgebreid, maar ik vind het wel prima zo. Kan de stacksizes zien, kan de namen zien, kan zien wie in de hand is. Dus niets te klagen :D

VPIP/PFR/AF%
3bet/3bet blinds/3bet vs Hero | fold to 3bet / BTN fold to 3bet IP | hero viewed as 3bet / hero viewed as fold to 3bet | Fold to cbet in 3betpot
Cbetflop / turn / river | fold to cbet flop / turn / river | Hero viewed as cbet flop / turn | Hero viewed as fold to cbet flop / turn
LimpCall | Tot steal / tot steal BTN / tot steal sb | fold to steal / fold to steal from btn / fold to steal from sb | bb fold to cbet btn / (moet ik nog opzoeken) bb fold tot cbet sb
Naam #hands

Vrij uitgebreid, maar zo hoef ik niet de hele tijd naar pop-ups te zoeken. Verder heb ik mijn pop-up popup tijd (jaja) verkort zodat ze sneller up poppen (wat een zin :P ).

Hero viewed as stats zijn trouwens best wel de nuts :D heeft me zo vaak al geholpen met bluf4bet etc etc.

Bv. Als iemand mij 3bet en ik heb in zijn HUD een fold to 3bet van 80%. Verder is zijn 3bet 6%.. easy 3bet vaak. Mensen met die 3bet stats hebben ook vaak fold to 4bet van 50%+ dus dan wordt het al helemaal makkelijk.

Bewust zijn van je eigen image is echt super belangerijk :)

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling
PokerStrategist

ugh, je hebt de standaard lay out nog.

@ goedemiddag: NL200fr runt op ZOOM maar heel af en toe (weekend). Regular tables op stars volgens mij gewoon wel.

Beantwoorden
Citeren
Vice1 Topicstarter
Vice1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
Ik dacht dat fr vrij dood was, runt er wel nl200+?

Nee NL200 runt wel redelijk. NL400+ moet je alleen willen spelen tijdens avond uren. Dan heb je ook wel tot NL1k, maar daarna wordt het vrij lastig om fish te vinden.

Oorspronkelijk gepost door AmsterdamCalling
ugh, je hebt de standaard lay out nog.

@ goedemiddag: NL200fr runt op ZOOM maar heel af en toe (weekend). Regular tables op stars volgens mij gewoon wel.

Ja I like :D vind die andere thema's zo somber om er enkele uren naar te staren als je een lange sessie doet.

Beantwoorden
Citeren
Vice1 Topicstarter
Vice1
Elite Grinder

Gister wat HU geprobeerd. Ik denk dat ik mij er wel wat meer in ga verdiepen :D Is best leuk spelletje en als je een passieve fish te pakken hebt is het easy monies. Uiteindelijk 3,5 BI up op NL50.

Beantwoorden
Citeren

lol wat een hud man ik zou helemaal gek worden van al die kleurtjes en stats, maarja ik ben maar een mtt speler dus heb dat niet nodig :)

ben benieuwd hoe dat bevalt op 8+ tafels

Beantwoorden
Citeren
Vice1 Topicstarter
Vice1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door dan0s
lol wat een hud man ik zou helemaal gek worden van al die kleurtjes en stats, maarja ik ben maar een mtt speler dus heb dat niet nodig :)

ben benieuwd hoe dat bevalt op 8+ tafels

De tafel hierboven is de grootte van de tafel als ik er 12 heb openstaan op 1 scherm :) Dus zal wel meevallen ;)

Beantwoorden
Citeren
proTaker
Poker Player

Ik ga je blog zeker volgen haha en zou idd ook zeker gek worden van al die stats :P maare succes @ the tafels

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

stats zijn wat veel maar is uiteindlijk nogwel ok , zou eerder heel snel tilten van die std pokerstars layout:D

Beantwoorden
Citeren
Vice1 Topicstarter
Vice1
Elite Grinder

Vanavond ga ik een duo coaching geven met Rogier! :D

http://nl.pokerstrategy.com/news/content/Vanavond-om-20:00-uur:-No-Limit-cashgame-coaching-van-Rogier_82406/

Ik heb een sessie opgenomen met 6 tafels NL100 / NL200 FR die we gaan reviewen.

Beantwoorden
Citeren