Goeiemiddag allemaal
De rit van de Ronde van Frankrijk is net gedaan en het is nog te warm om te gaan lopen.
Dus besloot ik maar om eindelijk eens een blog aan te maken hier.
Intussen ben ik hier toch al meer dan een jaar lid ( van mei 2009 )
Ik zal mij dus eerst even voorstellen
Mijn naam is Tom De Jonghe, ik ben 21 jaar ( 19 maart 1989 )
Ik kom uit Belgïe, meer bepaald Melsele
Ik studeer KMO Management aan de Karel De Grote Hogeschool in Antwerpen
heb net men 2de jaar gedaan, maar het was een zwak jaar heb 6 2e zits van de 12 vakken. Dus wordt nog een leuke vakantie
Buiten school en poker speel ik vooral voetbal, heb dit altijd op hoog niveau gedaan, maar mede door heel veel blessures, speel ik nu bij Vrasene in eerste provinciale.
Hierdoor kom ik dus bij het begin van mijn pokercarrière. Het is eerst begonnen met voetbalvrienden, voor 5 of 10 euro buyin. Maar dit niveau stelde niet veel voor. Meestal had ik ook winst. Maar dan tijdens een zware blessure in oktober 2008, ben ik dus online beginnen pokeren, omdat ik veel thuis zat, zo ben ik begonnen op pokerstars. Ben daar freeroll toernooien beginnen spelen. Ben zo ook in de benelux poker league divisie 1 begonnen, die ik ook een maand gewonnen had en zo men eerste 100$ had.
Dan ben ik hier terechtgekomen via een maat van mij en ben ik met men 50$ op titan beginnen spelen. Ben toen begonnen met SSS, maar ik bleef eigenlijk vooral rond de 50$ hangen, ondertussen speelde ik ook wel eens MTT's op pokerstars, maar daar bleef ik ook altij wat break even hangen. Dan besloot ik om 50 euro te storten op cake poker en daar wat te gaan sss'en en daar ben ik met de rakeback en de stortingsbonus wel goed omhoog geklommen.
Ondertussen had ik op pokerstars ook de exclusive 1.10 1000$ added een mooi bedragje van 210$ geshipt.
Maar op cake poker ben ik reeds gestopt. Ben nu reeds paar maanden begonnen met BSS spelen, speel nu voornamelijk op Party Poker, daar ben ik een bonus aan het clearen, Speel nu ook sinds een maand op 25NL, nadat ik 10NL winstgevend kon blijven spelen. Op 25NL gaat het nog lichtjes verliesgevend met -60 na ongeveer 6k handen. Er moeten nog wel heel wat leaks uit denk ik, zal in de volgende dagen ook wat handen en graphs posten zodat jullie mij misschien wel kunnen helpen.
Ben nu ook reeds op weg om gold te worden, maar na de bonus op party poker ben ik daar weg en ga ik op een site spelen met een hoge rakeback.
Heb nu en totale BR van ongeveer 1,3k
Over de naam videopress wil ik even kort zeggen vanwaar deze komt. Mijn papa heeft al 20 jaar een krantenwinkel en deze heet videopress, vandaar de naam.
Verdere informatie volgt zeker en vast zo snel mogelijk
Indien je vragen hebt stel deze gerust.
Groetjes en tot aan de pokertafels
Videopress