Goeiemiddag allemaal
De rit van de Ronde van Frankrijk is net gedaan en het is nog te warm om te gaan lopen.
Dus besloot ik maar om eindelijk eens een blog aan te maken hier.
Intussen ben ik hier toch al meer dan een jaar lid ( van mei 2009 )
Ik zal mij dus eerst even voorstellen
Mijn naam is Tom De Jonghe, ik ben 21 jaar ( 19 maart 1989 )
Ik kom uit Belgïe, meer bepaald Melsele
Ik studeer KMO Management aan de Karel De Grote Hogeschool in Antwerpen
heb net men 2de jaar gedaan, maar het was een zwak jaar heb 6 2e zits van de 12 vakken. Dus wordt nog een leuke vakantie
Buiten school en poker speel ik vooral voetbal, heb dit altijd op hoog niveau gedaan, maar mede door heel veel blessures, speel ik nu bij Vrasene in eerste provinciale.
Hierdoor kom ik dus bij het begin van mijn pokercarrière. Het is eerst begonnen met voetbalvrienden, voor 5 of 10 euro buyin. Maar dit niveau stelde niet veel voor. Meestal had ik ook winst. Maar dan tijdens een zware blessure in oktober 2008, ben ik dus online beginnen pokeren, omdat ik veel thuis zat, zo ben ik begonnen op pokerstars. Ben daar freeroll toernooien beginnen spelen. Ben zo ook in de benelux poker league divisie 1 begonnen, die ik ook een maand gewonnen had en zo men eerste 100$ had.
Dan ben ik hier terechtgekomen via een maat van mij en ben ik met men 50$ op titan beginnen spelen. Ben toen begonnen met SSS, maar ik bleef eigenlijk vooral rond de 50$ hangen, ondertussen speelde ik ook wel eens MTT's op pokerstars, maar daar bleef ik ook altij wat break even hangen. Dan besloot ik om 50 euro te storten op cake poker en daar wat te gaan sss'en en daar ben ik met de rakeback en de stortingsbonus wel goed omhoog geklommen.
Ondertussen had ik op pokerstars ook de exclusive 1.10 1000$ added een mooi bedragje van 210$ geshipt.