Ga naar het forum
Weer in de studiemo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Weer in de studiemodus NL25 (last post)

1,596 Berichten
93 Gebruikers
0 Reacties
38.4 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door levensgenieter2
Zo het hele topic op mijn stage doorgelezen,tijdrovend...
Wijs besluit dat je nu er nu even mee stopt had ook het idee dat je iets te veel aan het pokeren was, aardig wat FPP's gehaald zeker ? :D ;)

Succes met je studie!

Leuk dat je de tijd hebt genomen mijn blog door te nemen :)

FPP's ja die heb ik zeker veel gehaald, een aantal keer ingewisseld voor geld, misschien een 250 euro bij elkaar, daarnaast nog een pokerstars rugtas gehaald, waar me laptop in kan (hele fijne)
En de rest heb ik toernooien mee gespeeld, die zijn dan nu ook op, heb nog ongeveer 1 FPP

Daar is dus niet zoveel van over.. ;) Speel zelf satelliet toernooitjes, 70 FPP met 10 man en eerste 2 krijgen inschrijven. Het toernooi waar ik dan voor wordt ingeschreven is de kans klein dat ik win dus schrijf ik me uit en ontvang dan $ 10 toernooi cash.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zijn we dan:

Ik zal morgen een nieuwe bankroll storten om vervolgens op NL25 SH te kunnen starten.

Hoeveel stort ik:

600 euro, dit is ongeveer 750 dollar.

Mijn plan:

- Starten op NL25 SH met 30BI

-upmoven bij 20BI voor NL50, om vervolgens te downmoven bij 2BI verlies.
(lekker aggressief BRM dus)

- downmoven wanneer ik 5BI verlies, dus bij 625 dollar downmoven naar NL10.

Mijn studie blijf ik sowieso meer aandacht aan besteden dan aan het poker de komende weekjes, ik blijf sowieso in de ochtend leren, ik ben al bijna klaar en denk alles goed onder de knie te hebben, vandaar dat ik nu al begin met pokeren.
Ik ben eigenlijk alleen nog aan het herhalen met de studie, ben er vrij zeker van dat ik ga slagen :D

KillBZ
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis
Zijn we dan:

Ik zal morgen een nieuwe bankroll storten om vervolgens op NL25 SH te kunnen starten.

Hoeveel stort ik:

Mijn plan:

Mijn studie blijf ik sowieso meer aandacht aan besteden dan aan het poker de komende weekjes, ik blijf sowieso in de ochtend leren, ik ben al bijna klaar en denk alles goed onder de knie te hebben, vandaar dat ik nu al begin met pokeren.
Ik ben eigenlijk alleen nog aan het herhalen met de studie, ben er vrij zeker van dat ik ga slagen :D

Hee Rik,

Super dat je weer terug bent:)

Ik denk dat het niet slim voor jezelf is om gelijk op NL25 SH te gaan starten. Ten eerste heb je nog niet super veel ervaring op SH en daarnaast heb je nog nooit serieus voor meerdere weken Nl25 gegrind toch? Daarnaast zou ik zeker een tighter BRM aanhouden van tussen de 35/40 BI voor een stake. Je hoeft niet naar mijn advies te luisteren maar ik denk dat je er zeker goed aan doet.

S6!!

Niet weer te veel gaan spelen hë =) Verheug me wel weer op je enthousiasme en je dag planningen. Succes! Op hoeveel tafels ga je spelen ?

Nuk3F4rt
Elite Grinder

Dit moet je ook zeker doen, SH is swingy en als er nog wat tilt bij komt kijken ben je zo veel down... Ik spreek uit ervaring :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door KillBZ

Zijn we dan:

Hoeveel stort ik:

Mijn plan:

Hee Rik,

Super dat je weer terug bent:)

Ik denk dat het niet slim voor jezelf is om gelijk op NL25 SH te gaan starten. Ten eerste heb je nog niet super veel ervaring op SH en daarnaast heb je nog nooit serieus voor meerdere weken Nl25 gegrind toch? Daarnaast zou ik zeker een tighter BRM aanhouden van tussen de 35/40 BI voor een stake. Je hoeft niet naar mijn advies te luisteren maar ik denk dat je er zeker goed aan doet.

S6!!

Jawel ik luister wel, kan het beter nu nog aanpassen, voordat ik begin.

Dan pas ik het plan even aan en word het als volgt:

start:

750 dollar NL10 SH, dit zijn 75BI (dit limiet heb ik redelijk lang gespeeld dus dit moet te doen zijn)

Upmoven naar NL25 SH:

35BI >> 875 euro

Downmoven naar NL10 SH:

30BI >> 750 euro

KillBZ
Oldschool Grinder
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gelijk maar weer lekker updaten elke dag:

:heart: Vanochtend om 6 uur opgestaan en 1.11 uur gelopen, 12.7 KM.

Was echt lekker, iniedergeval nu ik klaar ben is het lekker. :coolface:

:club: Vandaag neem ik wat artikelen mee naar mijn "werk" , welke ik even ga herhalen.
Ik zet vanmiddag wel neer wat ik heb meegenomen. Ik ga niet meer zo veel als eerst doen, dit was een beetje overdreven i guess :f_biggrin:

:club: Vanmiddag ga ik nog even een video bekijken en op het handbeoordelingsforum kijken.

:club: Ook ga ik me meer bezig houden met handen analyse als ik weer begin, dit verslapte nogal bij mij op het laatst.

lijkt me beter dat je een tighter brm aanhoudt. toen ik voor het eerst aankwam op NL50 SH werd ik gewoon kapot ge3-bet en ge4-bet. zeker een hele aanpassing aan je game.

ninjaconsul
Oldschool Grinder

Hey Rik, welcome back. Goed nieuws dat je studie goed gaat, en toch belangrijk dat je merkt dat je ook zonder poker kunt.
Veel succes met je herstart.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks voor de reply's, altijd goed te horen :)

Plompoker
PokerStrategist

Yo Rik :)

Dacht al, waar is die rukker heen haha :D we moeten weer eens ff bijpraten op skype :P Succes op NL25!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

NL10 he :D

Even een update:

Artikel herhaald: (had ik nog tijd voor naast mijn studie vanochtend)

:heart: Na de flop - Je hebt voor de flop geraised

Video:

:heart: Save the fish: deel 3

Geld gestort:

:heart: 600 euro op titan poker, aangezien deze tracked is en de nieuwe software me wel bevalt en er genoeg SH tafels te vinden zijn voor mij op dit moment.

Sessie opgestart:

:heart: 4BI up na 350 handen, mijn roll nu iets meer als 630 euro

Een lekker begin wel!

Ik heb onder het spelen totaal niet naar resultaten gekeken en ik me niet met andere dingen bezig houden wat ik eerder vaak wel deed, ff mail kijken, ff dit , ff dat, dit helpt me sowieso en....het lijkt wel of ik eerder gewoon teveel bezig was met leren en alles en nog wat dat ik daardoor eigenlijk door de bomen het bos niet meer zag. Ik callde voordat ik stopte veelste makkelijk af, als ik terugdenk lijkt het wel of ik continu aan het tilten was ofzo, geen idee, misschien dat ik er gewoon TE veel mee bezig was terwijl ik gewoon ervaring op moet doen.

iniedergeval het voelt goed en straks doe ik nog wel even een sessie.

Ik ga nu even het handbeoordelingsforum checken en misschien nog wat handjes online zetten van me zelf

martijnde666
Oldschool Grinder

Succes met je doelen!!

Maar warom stort je 600 euro als je 10Nl gaat grinden, was 300euro niet veel beter geweest? en dan volgens BRM naar 25NL enz?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja misschien........niet gedaan..... nu te laat :coolface:

Ik heb nu iniedergeval veel BI's voor NL10, als dit niet tight is :f_biggrin:

Maargoed je hebt gelijk, had mezelf voorgenomen om 600 te storten en had dit overgemaakt al omdat ik eigenlijk op NL25 wou starten, maargoed zo komen we er ook wel (of niet)

Ik ga je blog volgen. Dat je 600 euro hebt gestort en toch nl10 gaat grinden is alleen maar goed voor je discipline imo. Heb je ook op Pokerstars weleens gespeeld? Denk allemaal dat de naam me bekend voor komt.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

jup vlierhuis heet ik daar, daar speelde ik altijd, nu ff deze room omdat hij tracked is, zal wel weer pokerstars worden op de hogere limieten gezien de traffic etc... en zoom.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik laat even een grafiek zien, welk leuk zo een start, dit ga ik niet dagelijks doen want wil ook niet teveel met results bezig zijn.

NL10 SH

Uploaded with ImageShack.us

martijnde666
Oldschool Grinder

Nice graph, nice redline!!