Waarom opnieuw beginnen?
Ik ga opnieuw beginnen met $50,- op een andere pokersite omdat ik mijn roll (hopelijk tijdelijk) kwijt ben op Full Tilt Poker. Ik had daar een roll van $2,2k na mijn tweede plaats in een $26,- buy-in toernooi.
Deze was betaald van de steps die ik kocht van Full Tilt Points om iets hoger te
kunnen shotten als $4,40 - $12,-. Ik hielt van de toernooien op Full Tilt en crushste de $4,40 en $12,- Rush On Demand toernooi best hard.
Wat is er gebeurd tussen de tijd dat FTP sloot en nu?
In de tijd de FTP sloot heb ik een storting gemaakt op Pokerstars waar ik het plan had om iets boven BRM sng's te gaan spelen. Dit ging mij goed af tot ik op een avond zin had om mtt's te spelen en me regde voor de helft van mijn roll.
Daarna ging ik op vakantie in nederland waar ik nu tevens nog steeds verblijf. Ik heb daar geen toegang tot pokerstars dus heb het door een bekende uit laten betalen.
Als je dan op een camping zit gaat het toch kriebelen om weer te gaan spelen. Ik heb een storting op Partypoker gemaakt en natuurlijk weer boven BRM gespeeld om snel weer een normale roll te krijgen (stomme gedachte ik weet het :P).
Wat ook al een tijdje kriebelt is het live spelen van poker. Hier op de camping worden wekelijks toernooien georganiseerd met spelers die ook in HC spelen. Erg vet was dat ik 2 vd 6 keer eerste wist te worden en toch nog een zakcentje heb kunnen verdienen met poker.
Wat is nu het plan?
Het plan is nu om of zelf $50,- ergens te storten in de loop van de week. Of als ik nog een taffer er bij kan krijgen met mijn taf-geld gaan spelen.
Ik ga weer 9man sng's grinden zoals ik vroeger ook mijn roll opgebouwd heb naar iets moois. Hierbij zal ik mij aan het BRM houden dat ps adviseert.
Een nieuwe room heb ik nog niet gevonden. Pokerstars wil ik opzich best weer spelen, maar speel dan niet tracked via ps. Ik heb hier al voor echt geld gespeeld dus neem aan dat ik daar ook niks aan kan veranderen.
Wat als FTP online komt?
Als FTP weer online komt zal ik mijn oude patroon weer oppakken en de Rush On Demands gaan grinden. echter zal ik mijn roll niet meer op één site houden. Ik zal hier en daar wat dollars laten staan voor het geval dat er weer iets gebeurd. Zoiets als met FTP gebeurd is zagen we niet aankomen en kan dus zo weer gebeuren.
Welke room ga je spelen?
Ik weet het nog niet. Het moet een room zijn met genoeg traffic op de micro sng's. Stars is een prima site, maar zoals gezegd speel ik liever tracked via ps.