All-in adjusted BB/100: 18
*kijkt varune video* Speelt paar honderd handjes daarna*
All-in adjusted BB/100: 10
En dan pest ie mij dat ik op 2NL zit ! Zal wel zijn met zijn videos te bekijken !
All-in adjusted BB/100: 18
*kijkt varune video* Speelt paar honderd handjes daarna*
All-in adjusted BB/100: 10
En dan pest ie mij dat ik op 2NL zit ! Zal wel zijn met zijn videos te bekijken !
MTT deepstack play improven (vooral postflop) en dat tegen een goedkope (winstgevende) prijs
Overigens, kwas nog vergeten te klagen gisteren .. 3 deeps in mijn 180 mans 2x 10e en 1x13e .. was best lelijk
Oorspronkelijk gepost door Wolfske
MTT deepstack play improven (vooral postflop) en dat tegen een goedkope (winstgevende) prijs![]()
Overigens, kwas nog vergeten te klagen gisteren .. 3 deeps in mijn 180 mans 2x 10e en 1x13e .. was best lelijk
![]()
hoop dat je dan toch wel gaat upmoven want het niveau van NL2 is nu niet echt vergelijkbaar met 3.5r+
Dat was een beetje duidelijk al inderdidi
Op een elektrische fiets dan nog, da's valsspelen!
Oorspronkelijk gepost door Hicyy
MTT deepstack play improven (vooral postflop) en dat tegen een goedkope (winstgevende) prijs![]()
![]()
hoop dat je dan toch wel gaat upmoven want het niveau van NL2 is nu niet echt vergelijkbaar met 3.5r+
Ik zou zeggen dat het over het algemeen hoger is zelfs. Fish op SNG's is lolbad .. fish op CG is beter en kan postflop iets of wat spelen. Ik heb alvast weinig problemen met de meeste regs en fish op de rebuys enzo.. die zijn postflop terrible (de meeste toch) omdat sng's push/fold zijn en CG niet .. ook in micro mtt's is het postflop spelen niet zo moeilijk omdat ik daar gewoon op de nuts kan wachten en krijg het er toch wel in
Denken dat postflopgame in 100bb+ cash nuttig gaat zijn voor mtts (rain) en dan helemaal op nl2 waar de lines van villain ubergaar zijn. Sowieso is de extra edge in het tweaken van postflop erg overdreven en lijdt het letten erop, uitoefenen van het, meestal enkel tot spew of retarded calls. Als je alleen weet welke kaarten je kunt barrelen, welke kaarten villain wss barrelt en basic hand/line-readig (v barrelt altijd turn met ak op
xdKc xx ds als hij behind checkt kan ik met TT gaan valuebetten / hem downcallen etc etc) dan doe je pbb al niet onder voor de majority van de regs.
onderdoen maakt niet uit , ik wil beter zijn natuurlijk !
Maar het klopt wel en dat komt omdat de ranges anders zijn. Wat ik nu leer is sneller op een bepaalde manier denken en dat is wel nuttig. Ik heb gisteren ontdekt hoe verkeerd ik dacht etc etc.
Als ik ooit hogere stakes wil gaan spelen dan zal ik het toch nodig hebben denk ik
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Denken dat postflopgame in 100bb+ cash nuttig gaat zijn voor mtts (rain) en dan helemaal op nl2 waar de lines van villain ubergaar zijn. Sowieso is de extra edge in het tweaken van postflop erg overdreven en lijdt het letten erop, uitoefenen van het, meestal enkel tot spew of retarded calls. Als je alleen weet welke kaarten je kunt barrelen, welke kaarten villain wss barrelt en basic hand/line-readig (v barrelt altijd turn met ak opxdKc xx ds als hij behind checkt kan ik met TT gaan valuebetten / hem downcallen etc etc) dan doe je pbb al niet onder voor de majority van de regs.
+1 zo hard
Oorspronkelijk gepost door Hicyy
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Denken dat postflopgame in 100bb+ cash nuttig gaat zijn voor mtts (rain) en dan helemaal op nl2 waar de lines van villain ubergaar zijn. Sowieso is de extra edge in het tweaken van postflop erg overdreven en lijdt het letten erop, uitoefenen van het, meestal enkel tot spew of retarded calls. Als je alleen weet welke kaarten je kunt barrelen, welke kaarten villain wss barrelt en basic hand/line-readig (v barrelt altijd turn met ak opxdKc xx ds als hij behind checkt kan ik met TT gaan valuebetten / hem downcallen etc etc) dan doe je pbb al niet onder voor de majority van de regs.
+1 zo hard
ook wel +1 voor een gedeelte van wat je zegt enigste is dat je praat als een sit en go speler die niks van postflop snapt
(no offense) maar ja denk dat je ook prima postflop kan leren op mtt sng zelf zeker wolfske nog wel alleen moet dan bij revieuwen vooral daar de focus op worden gelegt wat we ook zeker wel meer gaan doen.
NL2 leer je denkt niet veel van maar als je gewoon voor de lol doet zul je toch wel dingen op gaan pikken zeker in combinatie met cash game vids.
De meeste die hier die degelijke MTT/SNG stakes spelen hebben ook wel een degelijk CG verleden, of zie ik dat verkeerd?
Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
De meeste die hier die degelijke MTT/SNG stakes spelen hebben ook wel een degelijk CG verleden, of zie ik dat verkeerd?
denk vooral mtt wel een aantal. Denk sowieso dat als je beetje slome mid high stake mtt wil beaten dat je iig nl25 wel moet kunnen beaten ja.
Oorspronkelijk gepost door Sutra1981
Ik begin pas bij te leren sinds ik op NL5 zit, NL2 is gewoon veel te makkelijk.
Vind NL2 en NL5 weinig tot niets verschillen. NL10 vind ik persoonlijk pas "moeilijker worden".
Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Oorspronkelijk gepost door Sutra1981
Ik begin pas bij te leren sinds ik op NL5 zit, NL2 is gewoon veel te makkelijk.Vind NL2 en NL5 weinig tot niets verschillen. NL10 vind ik persoonlijk pas "moeilijker worden".
Ik zal het anders zeggen: het is pas op NL5 dat ik als sng-er merk dat ik niks van CG kan
Er is me heel veel duidelijk geworden vandaag dankzij cashgames en handreading oefeningen !! Vooral vis leren lezen en begrijpen.
Ik snap nu beter waarom je heel veel turns niet kan cbetten. Maar als ik er beter in word denk ik dat ik tegen vis ook veel turn wel kan cbetten voor value met hoge kaart afhankelijk van hoe groot de vis is.
Ik geef jullie de tip maar dat het, als je er goed in wordt, wel een edge gaat geven en veel spots beter gaat doen begrijpen. Iedereen die een beetje decent regular mtt's wil spelen zou dit moeten kunnen begrijpen of je mist tonnen van spots (of neemt er soms net te veel).
Nog steeds confident over mijn aanpak .. wel minder over mijn cashgame aanpak .. idealiter zou ik eigenlijk veel hoger moeten kunnen spelen of toch tenminste aan een tafel met regs om er iets aan te hebben.
Scared money ofzo, dat je niet wilt "LEREN" op NL 10?
Of zoek je daar ook al een backer voor
Hoeveel tafeltjes NL2 speel je? (En waarom niet?
)
Is dit écht de eerste keer dat je aan cash tafeltjes gaat zitten?
Ad.
Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
Scared money ofzo, dat je niet wilt "LEREN" op NL 10?
Of zoek je daar ook al een backer voor![]()
Hoeveel tafeltjes NL2 speel je? (En waarom niet?
)
Is dit écht de eerste keer dat je aan cash tafeltjes gaat zitten?
Ad.
niet de eerste keer, mijn startkapitaal dat ik broke speelde was ook op cash
ik speel er meestal 2 max 3 gewoon omdat ik het doe voor te leren.
Bwa weet niet, heb nu zelf 50€ gestort dus .. ik ken op zich helemaal niks van cashgames zeker preflop geraak ik helemaal in de war op dit moment. Kan goed zijn dat alsk beetje snap hoe de regs spelen dat ik gewoon shotjes waag of bijstort .. we shall see
Oorspronkelijk gepost door Kidd0Beatrix
confident.convedense