Ga naar het forum
Wolfske: Poker, IIF...

Meldingen
Alles wissen

Wolfske: Poker, IIFYM and Wendler

3,804 Berichten
110 Gebruikers
0 Reacties
76.3 K Weergaven
blowkonijn
Oldschool Grinder

Snap en wat samwise zegt. :D

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Snap en wat samwise zegt. :D

HIerse onze ondernemer komt nog eens kijken op het forum :D

Beantwoorden
Citeren
bayleysa
Legacy Member

Als je hier gaat mr folden ship dan pre

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door bayleysa

hier zit serieus wat in als BTN tering tight gaat callen op een ship (wat die zou moeten doen) en hij anders wijd op je repuhs kan push hier best welleens beter zijn dan minraise callen of minraise folden.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Ik heb niet gefold hoor, maar toen ik uiteindelijk in de spot kwam begon ik te twijfelen, maarja had op voorhand beslist dat ik best kon mr/callen.

Mja toch maar gepost omdat HRC enorm lelijke results gaf .. mss was de push nog wel het beste ja. Aan de andere kant ist beetje stom om daar te zitten met een capped range om te pushen .. Mja op zich zitten daar wel genoeg sterke handen in zoals AKo en AQ TT en JJ

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Samwise90
Maar SDK's range klopt niet want hij gaat hier echt niet QQ-AA jammen. Als je die 3 eruit haalt kun je echt niet folden.

Kan inderdaad zijn dat de button een capped range heeft, maar dat geldt ook voor een flatting range. Dus dan kan zijn re-shove range best nog een stuk tighter zijn en zal het nooit een hele profitabele call zijn hier.
Verder ben ik beniewd welke handen jij denkt dat hij zou kunnen 3 betten i.p.v. re-shoven om niet alleen een induce range te hebben?

Oorspronkelijk gepost door onmybike

hier zit serieus wat in als BTN tering tight gaat callen op een ship (wat die zou moeten doen) en hij anders wijd op je repuhs kan push hier best welleens beter zijn dan minraise callen of minraise folden.

TT pushen hier is bijna altijd profitabel. Zelfs als hij te los mocht callen. Dus is zeker te overwegen waard.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

FT 3R

PokerStars - $3.19+$0.31|4000/8000 Ante 800 NL - Holdem - 5 players
Hand converted by PokerTracker 4

zerocool9889 (UTG): 201,885 (VPIP: 16.02, PFR: 14.16, 3Bet Preflop: 9.61, Hands: 1,239)
M.A.B.J (CO): 236,054 (VPIP: 15.00, PFR: 14.29, 3Bet Preflop: 5.13, Hands: 120)
wolfske89 (BTN): 200,754
dreamerJJ7 (SB): 124,506 (VPIP: 32.43, PFR: 22.86, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 38)
Denis405 (BB): 112,301 (VPIP: 20.20, PFR: 18.16, 3Bet Preflop: 12.46, Hands: 920)

5 players post ante of 800, dreamerJJ7 posts SB 4,000, Denis405 posts BB 8,000

Pre Flop: (pot: 16,000) wolfske89 has Q♠ J♠

fold, M.A.B.J raises to 16,000, wolfske89 raises to 199,954 and is all-in, fold, fold, fold

Spoiler

wolfske89 wins 48,000

Beter flatten ? Denk dat jam wel fine is, pbb zit ik hier wel met een capped range, als hij daarop anticipeert door 99 te gaan callen dan wordt men shove wel al snel slecht :)

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

obv gaat hij hier correct afcallen want je range is face up hij gaat veel gemakkelijker fouten maken als je flat. Obv zijn ze biede +ev maar flatten gaat echt veel beter zijn.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Idd dat denk ik dus ook :)

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
obv gaat hij hier correct afcallen want je range is face up hij gaat veel gemakkelijker fouten maken als je flat. Obv zijn ze biede +ev maar flatten gaat echt veel beter zijn.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Capped ranges everywhere, nieuwste sng mode of wa

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Mincall tt als je tighter gaat minc moet je teveel openfolden

Beantwoorden
Citeren
bayleysa
Legacy Member

Ja wat is een capped range dan weer? Maar tt mr call hier. 1010 doet het supergoed tegen zulke ranges behalve als je echt tegen een super nit zit. Zit wel icm in de spot maar dat wordt ook weer iets opgeheven door de grote stap in pay outs hu in een 180+ dat dit een spot is waar je best nog veel reversed icm kan creeeren waar je als je fold in een kutspot zit met de bigstack

Beantwoorden
Citeren
Samwise90
PokerStrategist

bayleysa god of poker

Beantwoorden
Citeren
bayleysa
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door Samwise90
bayleysa god of poker

qft

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

gaan we nu sit en go's al poker beginnen noemen of wat

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Sokzel

Iedereen die capped shovet is bij mij gecolornote en maakt fouten als ze 15bb shoven als ik achter hun zit iig :P

edit: die krijgen een lekker bruin kak kleurtje :P ik ben nu mijn eigen capped ranges aan het proberen weg te werken

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

echt onzin dat mensen met een capped range per defenitie fouten maken zeker in push/fold.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Wolfske

Oorspronkelijk gepost door Sokzel

Iedereen die capped shovet is bij mij gecolornote en maakt fouten als ze 15bb shoven als ik achter hun zit iig :P

ja joh? wil je dat gaan exploiten door JJ+ te gaan callen en dan altijd voor te liggen.
mooi geexploit dan.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

:heart: :D

Beantwoorden
Citeren