Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
Oorspronkelijk gepost door Wolfske
PokerStars - $0.02 NL - Holdem - 7 players
Hand converted by PokerTracker 4UTG+1: $1.23
MP: $1.80
Hero (CO): $4.33
BTN: $2.67
SB: $2.00
BB: $1.00
UTG: $4.12SB posts SB $0.01, BB posts BB $0.02
Pre Flop: (pot: $0.03) Hero has Q♦ K♥
fold, UTG+1 calls $0.02, MP raises to $0.08, Hero calls $0.08, fold, fold, fold, UTG+1 calls $0.06
Flop: ($0.27, 3 players) J♥ 7♣ Q♣
UTG+1 checks, MP bets $0.18, Hero raises to $0.44, UTG+1 raises to $0.70, fold, foldUTG+1 wins $1.28
Hier time ik uit .. in de chat daagt hij me uit om te callen en zegt hij achteraf dat hij een draw had
ben er maar niet op in gegaan .. al denk ik wel dat ik hem all in kon zetten.
Kga hem opzoeken nu om te kijken of hij nog eens zoiets durft.Ik zal sffs wel zien of dit een epic bluff van hem was of als hij een set had 2 pair had
Mmm lastig hoor, hij kan hier zoveel hebben en zijn range is zoveel wijder als alleen draws en om het erin te krijgen vind ik dan wat TE.
Ik denk dat ik voor potcontrol ga en op de turn herevalueer, dit om de pot klein te houden.
Ik was idd aan het twijfelen tussen een call of een all-in .. zeker gezien zijn ruime vpip en het feit dat toch wss alle chips wel erin gingen omdat hij shortstack was.. in die verwarring beslis ik te laat en fold ik dus hehe
Hem erna nog opgezocht .. was wel heel tight toen tegen mij. Ook wel geen draws meer dus kan niet zeker zijn.