Ga naar het forum
zenminded bankroll ...

Meldingen
Alles wissen

zenminded bankroll builder blog [9/18/45]

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
262 Weergaven

Ola.

Ik ben dus zenminded en zoals al eerder aangegeven in mijn voorstel thread ben ik van plan om serieuzer online aan de slag te gaan, en wil me verdiepen in de 9/18/45mans turbo sng's.

Ik ben van plan om veel kennis op te doen via de artikelen/video's op pokerstrategy en veel handen posten op de forum voor discussie/aanmerking op spel etc.

Qua bankrollmanagement wil ik zelf min. 50BI's hebben voor een limit, graag als jullie hier aanmerkingen op hebben te veel/te weinig even aangeven en ook waarom dan kan ik dat aanpassen maar goed het is een richtlijn.

Ben van plan 4 dagen in de week te spelen en dan sessie's van 2u per keer , maar even kijken hoe dat gaat.

En goed ik zal hier alles bijhouden d.m.v stats/grafieken noem maar op.

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dit is de schema die ik ga aanhouden voor mijn brm:

18mans:

Roll - Stake
$0 - $1.75
$200 - $3.40
$500 - $6.50
$2,000 - $16
$3,500 - $27
$5,500 - $38
$10,000 - $60

45mans:

Roll - Stake
$0 - $1.10
$200 - $3.25
$550 - $6.50
$1,750 - $12
$4,000 - $27
$6,000 - $38
$12,000 - $60

En dan hierbij de roll als minimum na een sessie zien. Dus voor 10x $6.50 heb je $565 nodig.

Start roll is overigens: $50

Hopelijk vandaag aan de bak update's volgen!

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey zenminded,

Leuk dat je een blog gaat bijhouden van je start in de online wereld.

Ik denk dat je BRM er voor het begin goed uitziet en zie dat je de eisen voor iedere limiet iets laat oplopen, dat lijkt me verstandig.Je kunt bijvoorbeeld wanneer je tegen de grens aanloopt van de volgende limiet af en toe al een proberen om een shotje te nemen, of bijvoorbeeld 1 tafel van de hogere limiet mee te nemen in je sessie, om ze al te wennen aan het hogere niveau waar je dan binnenkort naar toe wilt.

Ik zou je aanraden om eerst gewoon te kijken hoe het loopt en inderdaad niet direct te veel focussen op geld en grote winsten, dus ik denk dat het er goed uitziet!

Succes en ik ben benieuwd naar de eerste updates!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dankje voor de tips, en ik had zelf ook idd al voor ogen dat als alles voorspoedig op de levels gaat en ik hik al tegen de volgende level aan een beetje shots te nemen daar zal ik dan ook weer regels voor opstellen.

Ik heb de mindset om vooral veel kennis op te doen en niet zo zeer gericht om zsm geld te verdienen, ik wil de ins en outs leren en denk dat dit een goeie veilige manier is.

Ik hoop vanaf morgen te beginnen dus de update's zullen volgen!!!!

Beantwoorden
Citeren