Ga naar het forum
( ZOOM ) - Round 2 ...

Meldingen
Alles wissen

( ZOOM ) - Round 2 Cashgames

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
171 Weergaven

Hallo iedereen,

Wie ben ik

Ik ben een jongen van 19 jaren jong. In het dagelijks leven staat voorop dat ik volop zal genieten van het leven. Daarnaast ben ik ook aan het studeren en een balletje trappen ligt mij ook wel. Op het gebied van werken zijn we een AH-vulploegmedewerker, dit is natuurlijk geen pretje, maar we zullen er maar het beste van maken en hopen dat we ooit eens kunnen stoppen daar en dat we dan genoeg verdienen met poker. Ik heb een vriendin waar ik veel tijd mee door breng, maar dat moet je er maar voor over hebben, want krijg er voldoende voor terug!

Mijn pokerprestaties

Tot op de dag van vandaag ben ik een verliezende speler, en heb ik nooit een maingame gevonden. Hier gaat echter door deze blog verandering inkomen. Ik heb in het verleden van MTT''s tot aan HU-Cash gespeeld.

Waarom een blog

Ik vind het leuk om te schrijven, daarbij is een blog een motivatiebron om te schrijven, aangezien ik het leuk vind om mijn mening te delen met anderen. Daarbij kan ik hier makkelijk mijn ei kwijt, maar ook vooral spots waar ik moeite mee heb.

Mijn doelstelling

Ik zal gewoon 2NL gaan grinden, en zo snel mogelijk natuurlijk willen upmveon. De vier factoren die ik belangrijk vind zijn:

a.Plezier houden in het spel.
b.Altijd bij blijven leren.
c.Een stijgende lijn in mijn resultaten.
d.Geen verlies maken op de lange termijn.

Hoe ga ik beginnen

Ik zal spelen op Pokerstars. Ik begin met $50.00, hierbij ga ik maximaal 2 tafels tegelijk spelen. Ik speel zonder extra software, waardoor ik notities met de hand zal moeten toevoegen aan de spelers. Ik ga full ring spelen op de 2NL tafels. Ik vind het ook heel erg leuk om toernooien te gaan spelen, en zal hier ook een apart bankrollmanagement aan gaan houden. Ik zal ook dagelijks een update geven als ik heb gespeeld, dit zal niet meer een verslag per sessie worden, enkel en alleen cijfers, theorie zal ik in een aparte post gaan behandelen.

Bankrollmanagement cashgames

$0 - $125 - 2NL
$125 - $250 - 5NL Downmoven bij $100.
$250 - $625 - 10NL Downmoven bij $200.
$625+ 25NL Downmoven bij $500.

Bankrollmanagement toernooien

Ik hou hier ook gewoon 100BI voor aan, aangezien ik in het verleden heb gemerkt dat het anders een hele aanslag op mijn bankroll zal zijn, en hierdoor zal ik met minder vertrouwen en meer spanning gaan spelen. Als ik bij een toernooi in het geld kom, dan mag ik de winst bij mijn roll voor de cashgames voegen.

Wat te doen met FPP punten

Ik zal hier Hyper Turbo's 235FPP sattelieten naar de Sunday Storm van gaan spelen. Van de T$ ga ik toernooien spelen, en wat daaruit komt zal ik optellen bij de roll.

Bonussen

We spreken hierbij over de VIP Stellar rewards, deze tel ik direct bij de roll op.

Regels

- Tussendoor niet naar mijn saldo kijken, doe ik dit wel dan zal ik direct stoppen met de sessie.
- Maximaal 2 tafels tegelijk spelen.
- Maximaal 1 uur achterlijk elkaar spelen, dan minimaal een break nemen van 15 minuten.
- Als ik op 4BI op 1 tafel sta, dan een nieuwe tafel openen.
- Stop/Loss hanteren, als ik 3BI verlies sta, dan moet ik stoppen met de sessie en een break nemen van minimaal 30 minuten.
- Dagelijks een update geven over hoe de dag is verlopen, alleen als ik gespeeld heb.
- Voor mezelf een excel bestand bijhouden.
- Belangrijkste: Bijleren en moeilijke spots plaatsen.
- Elke 1e van de maand een review geven over de afgelopen maand, en de doelstellingen voor de komende maand uitstippelen.
- Na elke 25.000 handen, de eerst 2.500 daarna die ik speel, en daar de winst die daarover is behaald mag ik uit laten betalen. Dit gebeurd alleen als ik over de 25.000 handen daarvoor winstgevend heb gespeeld.

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb een aantal dingen aangepast, en wil het nog redelijk overzichtelijk houden daarom heb ik even een nieuw topic aangemaakt.

Daarbij zal ik binnenkort ook de Quiz gaan halen, omdat er dan weer meer theorie vrij komt, en ik dan zal beginnen op ladbrokes poker met de gratis $50, en daar dan Blaze poker zal gaan proberen, om op die manier ook strategypoints vrij te spelen.

Ik heb nog een vraag voor jullie.

Hoe bereken ik mijn bb/100 handmatig? Ik wil dit namelijk ook in mijn dagelijkse updates gaan plaatsen. Over welke sample is die relevant?

Beantwoorden
Citeren

Je bedoelt een formule als deze?
((roll eind sessie -/- roll begin sessie)/bb)/(aantal handen/100)

Hoe weet je btw hoeveel handen je speelt als je geen HEM of iets vergelijkbaars gebruikt?

Beantwoorden
Citeren

Welkom!

Als je poker op je blog lijkt (gestructureerd en doelgericht) zal het vast wel goed komen. Met discipline en genoeg werkuren kom je d'r wel. Een beetje talent kan ook van pas komen.

GL!

Beantwoorden
Citeren