Ben benieuwd naar je vooruitgang.
Mjah, ik beat 6max NL5 zoom wel, maar uiteindelijk toch een kleinere marge. Goed, speel steeds minder zoom. Om leuk en goed te kunnen pokeren heb je naast de kaarten ook info van de spelers nodig en die bouw je niet echt op aan zoom tafels. Tegenwoordig speel ik reg 6max NL10.
Dus ZOOM was toch niet een heel groot succes.
Ik neem aan dat de normale tafels je nu beter bevalt.
Succes op NL10
Oorspronkelijk gepost door Gerardus
Allo allo? Behoorlijk uitgestorven hier!![]()
Nou doe er iets aan door actiever te worden ♠_cool:
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Oorspronkelijk gepost door Gerardus
Allo allo? Behoorlijk uitgestorven hier!![]()
Nou doe er iets aan door actiever te worden ♠_cool:
Ik wou weer wat spelen, maar helaas leren de meeste brokers het nooit --> pik nooit het geld in wanneer spelers een poosje niet actief is. Alleen PS doet dat niet en de rest wel.
Da's voor mij inderdaad een reden waarom ik eigenlijk alleen bij PS speel en ben weggegaan bij bv. Party
Gelukkig heb ik niet zoveel geld laten liggen. Moet je nagaan dat meer recreatieve spelers dat niet weten en wel een smak geld achterlaten. Die zullen in het vervolg ook niet meer terug willen.
Speel dus nu alleen nog maar op PS af en toe.
Ca. 2 a 3 uurtjes 6-max NL5 gespeeld en ca. $15 up. Ik heb poker gelukkig nog niet verleerd na 2 jaar gedwongen afwezigheid ^^
Lekker hoor!
Weliswaar zijn de strategieën veranderd, maar dat biedt ook nieuwe kansen voor oudere strategieën, want velen zijn die verleerd
Vandaag meer dan $5 down met dank aan slechte kaarten en een walvis met een handrange van 99%. Hij limp-callen en dan toch grote potten winnen met dank aan geluk. Aan het eind ging hij met 600 BB ervandoor. Pech. Volgende week weer eens proberen
@Zeezout, aantal spelers op PS is niet alleen 1/3 verminderd, maar het niveau is ook sterk gezakt heb ik het indruk.
Komt omdat de grinders nog maar 4 tafeltjes mogen spelen. Dat hakt behoorlijk in 't volume van zo'n groep met mass grinders in!