Ga naar het forum
6-Max, 5NL belachel...

Meldingen
Alles wissen

6-Max, 5NL belachelijke graph

11 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
2,451 Weergaven

Beste leden,

Ik speel al 2 jaar poker, van alles door elkaar en ben sinds een half jaar wat serieuzer gaan spelen. Eerst mtt's maar begin dit jaar toch voor cashgames gekozen: 6-Max en ben begonnen op 5NL zoals al eerder vermeld.

Heb het idee dat ik zelf redelijk wat verstand van poker heb, in ieder geval meer dan genoeg voor op 5NL. Speelde in het begin 6 maar later 4 tafels tegelijk, maar krijg een graph waar je bang van wordt...

?1 (kreeg de graph er niet goed op)

Wat ik ook probeer ik krijg die lijn maar niet omhoog, zijn er mensen met tips voor het beginnen met cashgames? Is het normaal dat het de eerste 10K handen zo slecht gaat? Of kan ik beter stoppen met 6-Max?

Alvast bedankt!

Beantwoorden
Citeren
10 reacties
Yordi85

na ik ben met NL10 bezig maar het gaat me niet zo goed af eig. Ben heel veel BI down over 40K handen.

Beantwoorden
Citeren
MoneyStef

Mijn ervaring is dat zelfs de micro-stakes beter worden tegenwoordig, je komt (op de sites waar ik speel) nog maar zelden huge fishes (type VPIP90) tegen. Toch is het zeker haalbaar om ze nog stevig te beaten. Voor MTTers zijn veel voorkomende leaks: te loose afstacken met TPTK, te loose setminen, en je spel niet genoeg aan villain aanpassen.

Het enige wat ik kan aanraden is de basis artikels door te nemen, in het Engels is er wel een goed concept in de strategie artikels, waar gewerkt wordt met quizzen om je kennis te testen. Ik geloof dat het "advanced learning path" heet, misschien kan je hier eens naar kijken.

Beantwoorden
Citeren

Het zou kunnen dat je heel slecht gerund hebt, maar ik denk dat de kans dat je goed speelt klein is, eerlijk gezegd.

Waardoor heb je het idee dat je verstand van poker hebt, als ik vragen mag?
Heb je eerder over een aardige sample gewonnen?

Beantwoorden
Citeren
Sjors777