Ga naar het forum
6max cash game open...

Meldingen
Alles wissen

6max cash game openraise size

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
576 Weergaven
karatsj

Hey
Wnr ik standaard openraise gebruik ik 3x maar telkens ik UTG openraise doe ik dit met 4x. Is dit onnodig en zou ik ook gwn 3x moet aanhouden hier?

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
YxieAA

ik openraise 4 bb vanaf utg én vanaf sb
vanaf mp en co 3,5 bb
en vanaf bu 3 bb

Beantwoorden
Citeren
oscaar10

Ik doe t niet meer en zie t ook praktisch niemand meer doen op 50nl+ maar lager nog wel. Het hangt van verschillende dingen af. Mijn openingsrange UTG bevat ook 22-55 en suited connectors dus wat groter dan de meeste op lagere limieten dus open ik liever 3x. Maar als je eerder enkel een valuerange opent op fisht tafels waar ze wel callhappy zijn vind ik 4x utg niet slecht.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
Ik doe t niet meer en zie t ook praktisch niemand meer doen op 50nl+ maar lager nog wel. Het hangt van verschillende dingen af. Mijn openingsrange UTG bevat ook 22-55 en suited connectors dus wat groter dan de meeste op lagere limieten dus open ik liever 3x. Maar als je eerder enkel een valuerange opent op fisht tafels waar ze wel callhappy zijn vind ik 4x utg niet slecht.

+1, op de micros is je UTG range gewoon supersterk dus 4x all day long.

ik openraise 4 bb vanaf utg én vanaf sb vanaf mp en co 3,5 bb en vanaf bu 3 bb

Hangt er maar vanaf hoe tight je speelt. Hoe tighter je range, hoe groter je kan openen. Daar tegenover staat dan natuurlijk dat je met een wijdere range (bijvoorbeeld BU steals) kleiner moet openen om die range te beschermen. Ik hoop dus dat je SB range niet te groot is want dit is een leak die je veel geld gaat kosten als je 4x opent want je zit postflop altijd uit positie in een grotere pot. 3.5x uit de andere posities is ook fine omdat je op de micros gewoon valuepoker speelt en dat begint dus al preflop.

Beantwoorden
Citeren
karatsj Topicstarter
karatsj

k bedankt voor de reply's iedereen, ga vanaf nu altijd 3x openen

Beantwoorden
Citeren
Frietje1986

Vanuit de BTN kun je ook x4 openen als er een enorme vis in de blinds zit. Volgens Cardplayers is het zelfs een leak als je dit niet doet.

Beantwoorden
Citeren
YxieAA

ook mijn dank voor de antwoorden en karatsj voor het openen van deze post

Beantwoorden
Citeren
karatsj Topicstarter
karatsj

ook mijn dank voor de antwoorden en karatsj voor het openen van deze post

No problem ;)

Beantwoorden
Citeren