Ga naar het forum
Analyse van mijn st...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Analyse van mijn stats graag.

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
594 Weergaven
SirVandi

Zou iemand mijn stats even kunnen bekijken om wat feedback te geven.
Het betreft een sample van 36k hands op NL 4 SH.

Alle kritiek is meer dan welkom !

Alvast bedankt.

7 reacties

hmmm er is nog wel wat werk aan de winkel tbh

1)meer openen en isoleren, vooral vanuit LP

2)meer 3betten, het is trouwens raar dat je meer 3bet vanuit EP

3)gegeven dat je al zo tight opent en 3bet, fold je veel te veel op 3bets. Ook 40% 4bets flatten is vrij leaky

4) meer verdedigen vanuit de blinds (3bets/calls)

SirVandi Topicstarter
SirVandi

Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
hmmm er is nog wel wat werk aan de winkel tbh

1)meer openen en isoleren, vooral vanuit LP

2)meer 3betten, het is trouwens raar dat je meer 3bet vanuit EP

3)gegeven dat je al zo tight opent en 3bet, fold je veel te veel op 3bets. Ook 40% 4bets flatten is vrij leaky

4) meer verdedigen vanuit de blinds (3bets/calls)

En dit is allemaal van toepassing nog op NL 4 ?

Op zich vind ik je stats voor NL4 wel tamelijk ok.

Die call 4bet stat komt wellicht doordat je erg veel 4bet-shoves krijgt i.p.v. normale 4bets, dus dat is geen probleem.

73% fold to 3bet is ook wel fine, je kan beter een keer te veel folden dan te veel callen aangezien er toch niet licht ge3bet wordt.

Zelf meer 3betten is wel goed om mee te experimenteren, maar overdrijf hier niet mee.

Tight spelen uit de blinds is op zich heel verstandig, uit positie spelen is gewoon niet leuk.

Belangrijkste verbeterpunt is ongetwijfeld véél meer buttons openen. Streefdoel is 40-45%, doe dit wel niet in één keer maar word geleidelijk looser.

Voor de rest zijn allicht de belangrijkste verbeterpunten postflop te vinden.

SirVandi Topicstarter
SirVandi

Ok dank je wel Falcone ;)

nickvdb1990

Wat Falcone zei, als je postflop statistieken zou kunnen tonen die zeggen hoe vaak je de flop contibet, hoe vaak je de turn contibet en hoe vaak je op contibets foldt, dat zou ook veel kunnen blootleggen.

Voor de rest is het belangrijkste preflop gezegd, hoewel ik ook vind dat je iets te makkelijk een openraise callt uit de blinds, in vergelijking met late posities (BU en CO zijn allebei 7%, net zoals de big blind).

Ik zie dat je zelden openlimpt en/of limp-reraise speelt, maar die moves zou ik gewoon kortweg bannen uit heel je spel.

SirVandi Topicstarter
SirVandi

Postflop stats:

Heads-up and steal

nickvdb1990

Ik weet niet of mensen op NL4 veel wijder gaan openen op de button, maar dat horen ze wel te doen. En als dat zo is, moet jij wat meer gaan verdedigen (3bet, call). Maar als mensen op CO of BTN ook maar 15% openen, dan zijn je stats wel goed denk ik.

Op de flop denk ik dat je zelf alleen voor value continuationbets maakt, en dat hoort niet echt. Als je met AQ geraised hebt en de flop is K85 dan kan je gerust even doen of je AK had en doorbetten op de flop (als je nog tegenstand krijgt ben je meestal klaar met de hand). Je zal zien dat je zo heel veel potjes kan oppakken. En voor de oplettende tegenstander ben je veel minder doorzichtig.

Kies wel de flops en tegenstanders goed uit om contibets tegen te maken. Een tegenstander die toch alles af loopt te callen is niet geschikt, en een flop die drawy is en/of lage kaarten heeft is ook niet geschikt: voorbeeld T:h7:h4:c

Edit: een goeie contibet waarde ligt toch nog zo'n 20% hoger dan de jouwe.