Ga naar het forum
Bankroll management...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Bankroll management MSS

11 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,439 Weergaven

PokerStrategen,

Volgens het bankrollmanagement van de MSS heb je 40 BI's nodig om de overstap te mogen maken van NL10 naar NL25. Persoonlijk vind ik dit erg veel een vroeg me af of het verstandig is al eerder op NL25 te gaan proberen te spelen? Ik heb nu bijna een bankroll van $250,- opgebouwd en zou op dat moment best naar de NL25 willen om te kijken of ik daar een beetje kans maak.

Ik heb de volgende tabel gemaakt:

Graag jullie meningen hierover :)

Bedankt,

Kilian

10 reacties
noisecore

Zelf heb ik een BRM schema dat vrij agressief is op de micro's en wat conservatiever wordt vanaf de lowstakes. Toch werk ik nog graag met shotjes vanaf 30BI of 25BI voor een limiet. Als ik echter 2-3 BI down op de limiet die ik shot stop ik met shotten.

Over dat leaven, gewoon als je 50-55BB hebt. Het is een beetje persoonlijke voorkeur. zelf speel ik ook graag wat dieper dus ik koop niet onmiddelijk uit.

Ziet er prima uit ik hanteer een vrij soortgelijke BRM, maar ik denk dat dit toch per speler iets anders is, je moet zelf aanvoelen wanneer je br toestaat om shotjes e.d te wagen

noisecore

ik zie net dat je op 1k al upmoved naar NL100 dat vind ik toch wel een tikkeltje agressief voor lowstakes omdat er veel meer regs zitten.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

De tabel is alleen een richtlijn natuurlijk, zowel voor het upmoven als het aantal BB's waarbij ik leave. Daarnaast is het natuurlijk niet zo dat ik bij het behalen van een bepaalde bankroll direct over zal stappen op een hogere limiet, maar vanaf dat punt wil ik wel eens gaan kijken op 1 of 2 tafeltjes hoe het spel daar is en of ik een beetje winst kan maken.

Bedankt voor jullie input :)

Vlijmscherp

BSS

Ik snap echt niet waarom mensen MSS spelen. Je kunt niet setminen en je kan ook niet pushen met de meeste draws zoals straightdraws.

noisecore

Oorspronkelijk gepost door Vlijmscherp

Ik snap echt niet waarom mensen MSS spelen. Je kunt niet setminen en je kan ook niet pushen met de meeste draws zoals straightdraws.

MSS is heel profitabel daarom.

En je kan wel setminen in bepaalde gevallen en je kan wel pushen met combodraws. Je moet eigelijk best zelfs raisen met combodraws omdat je niet gewoon wil downcallen en dan niet hitten.

En als jij gaat pushen met enkel een SD ben je echt een uberfish en heb ik je graag aan mijn tafel.

Orodin

Oorspronkelijk gepost door noisecore
En als jij gaat pushen met enkel een SD ben je echt een uberfish en heb ik je graag aan mijn tafel.

... sprak de shark ;)

Vlijmscherp

Oorspronkelijk gepost door noisecore

Oorspronkelijk gepost door Vlijmscherp

MSS is heel profitabel daarom.

En je kan wel setminen in bepaalde gevallen en je kan wel pushen met combodraws. Je moet eigelijk best zelfs raisen met combodraws omdat je niet gewoon wil downcallen en dan niet hitten.

Uitnodiging accepted :D. Wat speel je ?

Aan ze blog te zien MSS 50NL ;)

en noisecore heeft helemaal gelijk, MSS is heel winstgevend.

Heb je het uberhaupt geprobeerd voordat je je mening vormt?

noisecore

Oorspronkelijk gepost door zenminded
Aan ze blog te zien MSS 50NL ;)

MSS NL50 - NL200