Ga naar het forum
discussie video Liv...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] discussie video Livethelife7

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
526 Weergaven
livethelife7

Je mag hier toch video van jezelf posten? Weet niet hoe dat overeenkomt met de forumregels ;)

Hier mijn allereerste video,

De kwaliteit is niet echt goed(mede door site waar die geupload is) en je moet de toon iets harder zetten, maar het is de eerste keer dat ik zoiets maak dus volgende video wordt stukken beter.

Voor de mensen die deze video alsnog willen kijken (hoewel de kwaliteit niet al te best is) en iets erover willen zeggen,(over het pokeren & over de video zelf) zou graag hieronder feedback willen horen.

Groeten,

Livethelife7

5 reacties
r1ngo

Ahaa! Daar had je het gister over.
Zodra ik wat tijd heb zal ik 'em bekijken :)

Gekeken tot 14 minuten en heb 2 dingen die ik even wil uitlichten:

- De AJs hand waar je mee begint, vind ik een erg marginale play. Leg de hand gewoon weg zou ik zeggen. Als je een Aas hit dan durf je nog niet broke te gaan.
- De KK hand waar je een set hit. Continuation bet je op de flop terwijl je tegenstanders eigenlijk onmogelijk iets kunnen hebben gehit. Ik zou hem checken en je tegenstanders de kans geven iets te hitten op de turn zodat er actie van hun komt. Ze gaan je hand hier niet beaten, maar zo krijg je er veel te weinig value uit

:heart:

Arjon

Leuk dat je deze video hebt gemaakt!

Een eerste tip (ik ga alleen even op het IT aspect in, omdat ik niet genoeg gezien heb om inhoudelijk wat zinnigs te kunnen zeggen):

Het stoort behoorlijk dat je tafels overlappen en dat je daardoor steeds om tafels moet klikken om ze helemaal te zien etc. Voor een video is het beter om bijvoorbeeld 4 tafels te nemen (6 kan wel, maar dan met een groter scherm bijv.) zodat ze allemaal naast elkaar passen. Dat is een stuk rustgevender voor de kijker :) Eventueel kun je je taakbalk ook nog weglaten bij het opnemen, dat zou helemaal perfect zijn.

Geluid is wel oke, wel een lichte ruis, kan evt. beter worden met een betere headset (of gebruikte je een mic? dan in ieder geval beter switchen naar een headset) of door je geluidsinstellingen op je computer nog even na te kijken en te testen. Misschien kan de geluidskwaliteit dan nog wat verbeterd worden. Ook leek het geluid wat aan de zachte kant.

Je stem is wel heel prettig om naar te luisteren. Dus ik denk dat met een betere geluidskwaliteit de video in ieder geval nog fijner zal zijn om naar te luisteren :)

Top in ieder geval! Hopelijk kun je iets met de feedback.

Ik ben erg benieuwd al naar een eventuele volgende video en daar wil ik dan best ook weer even naar kijken voor wat feedback :)

livethelife7 Topicstarter
livethelife7

Oorspronkelijk gepost door Tmffirework
Gekeken tot 14 minuten en heb 2 dingen die ik even wil uitlichten:

- De AJs hand waar je mee begint, vind ik een erg marginale play. Leg de hand gewoon weg zou ik zeggen. Als je een Aas hit dan durf je nog niet broke te gaan.
- De KK hand waar je een set hit. Continuation bet je op de flop terwijl je tegenstanders eigenlijk onmogelijk iets kunnen hebben gehit. Ik zou hem checken en je tegenstanders de kans geven iets te hitten op de turn zodat er actie van hun komt. Ze gaan je hand hier niet beaten, maar zo krijg je er veel te weinig value uit

:heart:

Die AJs hand is inderdaad een zeer marginale call, en op dit limiet sowieso niet nodig.

Die KK hand, is inderdaad ook zo'n droog board en had ik denk ik inderdaad beter kunnen checken.

livethelife7 Topicstarter
livethelife7

@ Arjon:

Heel erg bedankt voor je feedback :)

Het klopt dat het overlappen van de tafels irritant kan zijn. Ik heb vooral gekozen voor 6 tafels, omdat op 4 tafels je vaak te weinig actie hebt voor een video. Mijn volgende video ga ik het wel is uittesten hoe het is met 4 tafels, en/of ik ga een sessie review maken van gespeelde handen van deze week uit mijn database. Dan heb ik alleen holdemmanager open en valt er denk ik ook een stuk meer te vertellen.

Ik heb het inderdaad met een microfoon opgenomen, ga ook spoedig een headset aanschaffen, omdat dat ook gewoon een stuk handiger is.

Ik kan zeker veel met deze feedback en zou het ook zeer op prijs stellen als je ook op me volgende video feedback kunt geven.

Bedankt! :D