Leuk dat je deze video hebt gemaakt!
Een eerste tip (ik ga alleen even op het IT aspect in, omdat ik niet genoeg gezien heb om inhoudelijk wat zinnigs te kunnen zeggen):
Het stoort behoorlijk dat je tafels overlappen en dat je daardoor steeds om tafels moet klikken om ze helemaal te zien etc. Voor een video is het beter om bijvoorbeeld 4 tafels te nemen (6 kan wel, maar dan met een groter scherm bijv.) zodat ze allemaal naast elkaar passen. Dat is een stuk rustgevender voor de kijker
Eventueel kun je je taakbalk ook nog weglaten bij het opnemen, dat zou helemaal perfect zijn.
Geluid is wel oke, wel een lichte ruis, kan evt. beter worden met een betere headset (of gebruikte je een mic? dan in ieder geval beter switchen naar een headset) of door je geluidsinstellingen op je computer nog even na te kijken en te testen. Misschien kan de geluidskwaliteit dan nog wat verbeterd worden. Ook leek het geluid wat aan de zachte kant.
Je stem is wel heel prettig om naar te luisteren. Dus ik denk dat met een betere geluidskwaliteit de video in ieder geval nog fijner zal zijn om naar te luisteren
Top in ieder geval! Hopelijk kun je iets met de feedback.
Ik ben erg benieuwd al naar een eventuele volgende video en daar wil ik dan best ook weer even naar kijken voor wat feedback