Ik heb de coaching van woensdag gemist en wou deze vandaag terugkijken via twitch.
Vroeger kon je coachings op twich minstens een week later nog herbekijken, maar blijkbaar is deze al verwijderd.
Is er een manier dat ik deze toch nog kan bekijken?
Ik heb de coaching van woensdag gemist en wou deze vandaag terugkijken via twitch.
Vroeger kon je coachings op twich minstens een week later nog herbekijken, maar blijkbaar is deze al verwijderd.
Is er een manier dat ik deze toch nog kan bekijken?
Als ik de link volg in jouw post kom ik bij de coaching van Pleno1. Everything solved I guess??
Mocht het niet zo zijn via deze link kom ik er ook maar dit is dezelfde als in jouw post.
Ik krijg volgende boodschap: Sorry, this broadcast is no longer available on Justin.tv.
Ik kan de video dus niet starten.
Oorspronkelijk gepost door Fladdermouse
Ik krijg volgende boodschap: Sorry, this broadcast is no longer available on Justin.tv.Ik kan de video dus niet starten.
Ik weet niet wat Justin.tv is, maar je moet in ieder geval op twitch.tv/pokerstrategy_english zijn
Oorspronkelijk gepost door Orodin
Ik weet niet wat Justin.tv is, maar je moet in ieder geval op twitch.tv/pokerstrategy_NL zijn![]()
Heb je op de link geklikt en de video proberen af te spelen? Dat is de boodschap die ik krijg.
Heb net mn post aangepast, want je moest op twitch.tv/pokerstrategy_english zijn. My bad.
Hebde coaching zelf net geopend en heb zelf geen problemen ondervonden. Heb je al een andere browser geprobeerd?
Heb net 5 min geleden nog die vid gezien en heb op je link geklikt, en dan start de video gelijk.
Blijkbaar werkt de video wel op Explorer, maar niet op Chrome. Probleem is dus opgelost.
Bedankt voor de hulp! ♠_love: