Ik heb mijn eerste sesie gespeelt 1K hande, tis nog een veelste kleine sample maar het is toch in de richting aant gaan wat ze mij hebbe aanbevolen, maar die rode lijn gaat nog omhoog:) ik zal de volgende 25k hande nog eens een grafiek en report posten. Dank je wel allemaal!
Ik zie zelf dat je bij 'Action facing player' preflop ook al een lage AF hebt en dat er een immens gat zit tussen je VPIP en PFR behalve bij unopened. Lijkt me dat je te passive met speculatieve handjes speelt die je vaak op de flop wel moet opgeven.
Lijkt me een vrij grote leak, iemand anders die dit kan verifiëren?
Het eerste deel van Gerv's MSS serie is ook zojuist uitgebracht. Je kunt deze hier bekijken: http://nl.pokerstrategy.com/video/19343/
Ik heb vandaag een uurtje opgenomen ik kan het u einde dees maand doorsturen, je ziet dan maar wat je ermee doet.
Als je mij even add op Skype of op community tool dan kan ik je instructie's geven hoe je het moet uploaden
Kan je meer uitleg geven van community tool? Ik heb geen cam en mic..
Ik heb met Camtasia ''Produce and share'' geduwd het staat nu allemaal in één mapje..
skype wordt voornamelijk gebruikt voor de chat functie hoor, dus je hoeft niet bang te zijn dat je een cam en mic hoeft te gebruiken erbij!
Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
skype wordt voornamelijk gebruikt voor de chat functie hoor, dus je hoeft niet bang te zijn dat je een cam en mic hoeft te gebruiken erbij!
Skype heb ik gedownload met als de bedoeling mss te kunne type, maar ik zag die funcie om te type nie staan. Ik heb geen webcam en ook geen mic
ik heb een xbox mic maar da kopje is te klein dus met skype ben ik nie veel mee. Community tool heb ik opgezocht in google maar er zijn zoveel verschillende pagina's zou niet weten wa downloade of inschrijven.
Het zou eigenlijk heel fijn zijn als er iemand naar die vid zou kijken en feedback kan geven en er is wel veel feedback om op te geven zou leerrijk zijn en dan op de side kan zette zou cool zijn, er zijn echt nie veel 6max MSS vidz
UPDATE:
Serieuze downswing weeral maar ik heb toch veel bijgeleerd en ik heb ook paar belangrijke videos gezien die ik had overgeslagen met de filter op 6max te zetten.

ik gebruik zelf hm leakbuster voor dit soort dingen, deze app geeft precies aan welke stats je moet verhogen of verlagen. Ik vond het het geld wel waard eigenlijk.
Oorspronkelijk gepost door giraffe1977
ik gebruik zelf hm leakbuster voor dit soort dingen, deze app geeft precies aan welke stats je moet verhogen of verlagen. Ik vond het het geld wel waard eigenlijk.
Leakbuster is voor 100bb
is enigzins wel relevant tho maar je moet je imo gewoon aan een speelstijl houden waar je jezelf comfortabel bij voelt en die longterm winstgevend is
Hey costavan,
Gaat de goeie kant op!
Als je met mij even contact opneemt dan kunnen we regelen dat ik de video footage van je krijg om zo een 6max MSS vid ervan te maken :)!
Prettige feestdagen gewenst!
Oorspronkelijk gepost door Gerv
Hey costavan,Gaat de goeie kant op!
Als je met mij even contact opneemt dan kunnen we regelen dat ik de video footage van je krijg om zo een 6max MSS vid ervan te maken :)!
Prettige feestdagen gewenst!
Ok en Thanks
ik heb je een email gestuurt met video bestand bijgeleverd op affctnc6h12o6@gmail.com
Hey Costavan,
nice dat het al wat beter loopt nu.
Misschien ook interessant voor jou dat we nu een skype MSS studiegroep hebben.
Anders moet je me maar even adden, zie mijn sig
greetz
Oorspronkelijk gepost door VipKen
Hey Costavan,nice dat het al wat beter loopt nu.
Misschien ook interessant voor jou dat we nu een skype MSS studiegroep hebben.
Anders moet je me maar even adden, zie mijn sig
greetz
Hey dat lijkt mij interessant, een kameraad heeft nog een webcam die hij nie gebruikt en die kan ik krijgen, dan zal ik je toevoegen en ook nog eens melde op je MSS Skype (studie)groep thraed
De maand is voorbij en ik heb toch met wat winst kunne eindige 3.39bb.
De aanpassinge die ik tot nu toe heb gemaakt is de gameplay veel makkelijker geworde vind ik. Ik run nu op showdwinnings dan op nonshowdown winnings (laatste 5k hande) en minder of nie tilte is ook HEEL belangrijk!
Ik heb de videos maar op internet gegooit
De 1ste video is hoe ik meestal altijd speelde, zeker niet aangeraaden zo te spelen
More nonshowdown winnings,, video.
De 2de video is met de aanpassinge die ik heb gemaakt in de laatste maand. (van de reacties)
More Showdown winnings,, video.
Opgenome op 1 scherm lobby elke keer uitgeknipt.
Gerv als je ze nog moet hier staan ze!
Hey costavan,
Ik heb geen email van je gekregen vandaar dat ik zo laat reageer, ik heb zelfs mijn spam folder gechecked
Misschien dat je nog een recording kan maken sinds je obviously bent verbeterd in deze 7 dagen
Mvg,
Gerv
Hey ik denk ook nie dat die videos geschikt ware voor op de side te zette 1ste video kan je mss dage over praten
en de 2de video zijn er niet zo veel intressante spots vond ik.
Ik ben weggegaan bij Everest alles ge withdrawal maar ik heb een bonus gekregen ik ga die bonus zeker gebruiken dees maand nog en dan zal ik nog eens opnemen..
grt