Hoi hoi! Ik ben de laatste tijd vooral bezig met SSS'en op PL10 tafels ipv NL10. Dit gaat echt enorm goed, wat naar mijn idee vooral te wijten is aan de lossere speelstijl van de mensen daaro. Het is een en al callingstation daar, en ja, je verliest dus soms tegen knuppelhanden, maar veelal win je. Daarom wou ik vragen of dat ook kan en of ik eventueel me iets moet aanpassen met betrekking tot beginhanden en dergelijke? Ik weet dat ik bijv. preflop niet naar 4BB kan raisen, maar maximaal naar de POT LIMIT die op 3,5BB staat. Ik heb er in ieder geval goede resultaten mee.. dus ik wou vragen of ik mijn SSS stijl iets moet aanpassen en of het uberhaupt wel kan?
je kan niet PF pushen na 3+ limpers
postflop kan je niet cbet all in doen
...
best gewoon op de NL tafels spelen
die dingen had ik inderdaad al uitgevonden ja... maar het lijkt mij dat die PL spelers veel dommer zijn en met alles callen wat ze ook hebben... daardoor maak ik enorm veel winst, en dat dus zonder die all-in pushes
Als het verschil in niveau groot genoeg is dat het goedmaakt voor het feit dat je zelf ook niet optimaal kan spelen kan je wat mij betreft gerust pl spelen
Oke ik heb zonet mijn statistieken dus even bekeken op elephant en vergeleken, heb het beetje lopen te vergelijken en ik zie dus dat ik op PL een resultaat van -44,5BB heb, en op NL een resultaat voor +88,6BB. Dus nee, ik doe het toch maar niet meer
Oorspronkelijk gepost door gosia884
Oke ik heb zonet mijn statistieken dus even bekeken op elephant en vergeleken, heb het beetje lopen te vergelijken en ik zie dus dat ik op PL een resultaat van -44,5BB heb, en op NL een resultaat voor +88,6BB. Dus nee, ik doe het toch maar niet meer![]()
dit zegt natuurlijk niets zonder een aantal handen
groeten
500 handjes is niks. Vanaf 10.000 beginnen we een keer te praten. Maar da's ook nog niet heel betrouwbaar
Oorspronkelijk gepost door eruk
500 handjes is niks. Vanaf 10.000 beginnen we een keer te praten. Maar da's ook nog niet heel betrouwbaar![]()
idd, ik neig eerder naar de 15k handen om conclusies te trekken
Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
Oorspronkelijk gepost door eruk
500 handjes is niks. Vanaf 10.000 beginnen we een keer te praten. Maar da's ook nog niet heel betrouwbaar![]()
idd, ik neig eerder naar de 15k handen om conclusies te trekken
![]()
15K is een goede indicatie maar ook dan heb je nog steeds ruimschoots effecten van up- en downswings. Als je echt een accurate sample wil hebben is 50K-100K een stuk beter. maarja er is niemand gek geneog om 100K handjes SSS op NL10 te spelen
hoi hoi
Ik zelf ben ook iemand die buiten de regels gaat! ik speel een soort sss op PL50! Ik heb dit nooit durven zeggen omdat het een beetje raar lijkt, maar eli en calimero hebben me hierbij veel steun gegeven, en zo heb ik ook in grote lijnen men strategie op papier gezet voor eli! ik heb ongeveer een 10000 handen en tot nu toe gaat het goed! voor de gene die een graf willen zien zal ik die posten of ze moeten het me even vragen op skype!
Ik zit met dit ook nog een beetje in de test fase, maar zolang het goed gaat....
grzzz
Ik geloof best dat SSS op de PL tafels ook wel werkt, maar enkel en alleen omdat daar veel slechtere tegenstanders zitten
Hoe zit het met het tafelaantal op NL50/100/200?
rolf slotboom boek gaat over shortstacjken op omahaba tafels is gewoon normaal hoor...
ja maar fons dit gaat over shortstacken op PL holdem tafels.
niet over shorstacken op obama tafels