ik zag RobbieV in zijn "NL200 Short handed Live Review : Multitabling" video 33 folden utg (30:40)... ik vroeg me af wanneer dit goed is?
shorthanded openraise ik altijd PP, FR fold je wel de eerste 2 plekken lage PP
misschien was het tafelimage op SH op dat moment zo dat hij een reden had om lage PP's te folden ?
Ik open elke pocket pair vanuit elke positie zowel op SH als op FR tafels. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat de specifieke tafelsituatie zo was dat hij liever foldde in die spot, bijvoorbeeld als er een aantal zeer loose 3betters aan tafel zaten?
Ach depends hoe loose ze 3betten. Ik speel zeer vaak aan tafels waar je kapot gaat als je het opent. Op 200nl kan je eigenlijk altijd wel openen. Zal meer een habit zijn om hem te folden
Hoi,
Misschien effe terug naar basics gaan ...
Wanneer je de starthandenkaart van BSS erbij haalt ,fold je in UTG positie altijd een klein paar . Een uitzondering (misschien) erop is wanneer je zo shortstacked bent dat eigenlijk bijna elke hand "goed" is om all - in mee te gaan.
Waarom niet spelen ? Je hebt de meest slechte positie en de minste informatie over de handen van je tegenstanders ,je bent tenslotte het eerst aan het woord ,dus de kans dat jouw hand gemakkelijk kan verslaan worden is redelijk groot .
BSS is een agressieve speelstijl en 4BB investeren met weinig tot geen informatie is gewoon een te riskante investering in deze hand .Wachten op een betere opportuniteit lijkt mij aangewezen hier.
Wens jullie veel succes toe ,
Yahto
Nee,je hebt gelijk anunaki..dit zou nooit mogen voorkomen ,want je verlaat de tafel wanneer je onder de helft van je startstack gaat ( BR management ) . Dank je voor de opmerking .
ik reload zelf als ik onder 90 BB's kom (als ik BSS speel dan, wat niet zo vaak is)
Oorspronkelijk gepost door Yahto
Hoi,Misschien effe terug naar basics gaan ...
Wanneer je de starthandenkaart van BSS erbij haalt ,fold je in UTG positie altijd een klein paar . Een uitzondering (misschien) erop is wanneer je zo shortstacked bent dat eigenlijk bijna elke hand "goed" is om all - in mee te gaan.
Waarom niet spelen ? Je hebt de meest slechte positie en de minste informatie over de handen van je tegenstanders ,je bent tenslotte het eerst aan het woord ,dus de kans dat jouw hand gemakkelijk kan verslaan worden is redelijk groot .
BSS is een agressieve speelstijl en 4BB investeren met weinig tot geen informatie is gewoon een te riskante investering in deze hand .Wachten op een betere opportuniteit lijkt mij aangewezen hier.
Wens jullie veel succes toe ,
Yahto
ja de starthandenkaart van FR moet je je pocketpairs foldnen ja. maar wij hebben het over SH waar het dus wel kan. en 4bb investeren is hier juist goed. op FR doe ik het trouwens ook gewoon