Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Leak gevonden

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
546 Weergaven

Heey iedereen,

ik heb nu een weekje de trial van HEM, daardoor ben ik begonnen met spelen op de cashgames NL5. Maar nu zie ik na 7.5K handen dat 3 van de 4 lijnen omhoog gaan, maar dat non showdown op -0.35 dollar staat.

Hieronder is even het grafiekje:

Lap ik vind niet hoe je een HEM grafiek hier zet, kan iemand even uitleggen :)

Dusja als het grafiekje er staat zul je dus kunnen zien wat ik bedoel en is mijn vraag wat jullie voor tips hebben om non-showdown lijn te laten stijgen. Als je stats nodig hebt, mag je die ook vragen. (Wel alstublieft expliciet zeggen welke stats je nodig hebt).

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
KillBZ

Het is heel normaal dat je op de microlimieten een negatieve non-showdown hebt. is dus totaal geen leak. -0.35 is zelfs vrij sterk!

Dit komt omdat spelers op de microlimieten teveel callen enzo, dus ja gaat vaak of opgeven of naar showdown.

Conclusie, niks aan de hand!

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Yea, vind het zelfs echt supernice dat je je non-SD zo steady weet te houden!!

Zou dat zelf niet voor elkaar krijgen denk ik! _thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok dankuwel beiden voor de reacties :), is weeral goed voor de mindset dat ik weet dat ik op de juiste weg zit :p.

Maar zou rap nog iemand kunnen uitleggen hoe je een graph zet, zou hem wel is willen showen ;) :D

Beantwoorden
Citeren
Gildo0

Oorspronkelijk gepost door PreBowser
Ok dankuwel beiden voor de reacties :), is weeral goed voor de mindset dat ik weet dat ik op de juiste weg zit :p.

Maar zou rap nog iemand kunnen uitleggen hoe je een graph zet, zou hem wel is willen showen ;) :D

Print screen?

Beantwoorden
Citeren
Soulsword208

Op het forum moet je een link naar een plaatje tussen tags zetten.

Je kopieert dan de link en zet die tussen de tags

Bijvoorbeeld zonder de spaties tussen de g] en [/

Om up te loaden kan je een print screen maken en hier http://snag.gy/ kopieeren en plakken

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Er zijn sinds dat dit topic begonnen is nog ongeveer 1300 handen bijgekomen en daardoor staat non showdown terug wat lager, zoals je kan zien ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Ik heb je thread even naar het NL forum verplaatst omdat ik denk dat je daar meer en beter onderbouwde antwoorden gaat krijgen van judges / coaches.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ik heb je thread even naar het NL forum verplaatst omdat ik denk dat je daar meer en beter onderbouwde antwoorden gaat krijgen van judges / coaches.

Ok dankuwel, want ik was al aan het twijfelen waar ik het topic in moest plaatsen.

Beantwoorden
Citeren