Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Level thinking

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
542 Weergaven

ik heb soms van die handen dat ik veel te veel denk met de limieten waarop ik speel

Nl50

bijvoorbeeld, villian raises in sb to 2 ,hero reraise on bb to 5.5 (TT), villian calls.
very dry ace high flop (37Ar), hero contibets, villian minraises<<< dit is het punt waar ik denk van hij weet dat ik contibet dus waarom anders raise anders dan om de pot te pakken. En dan weer de gedachte van dat villian juist weet dat ik dit zou doen en daarom raised.

en ik kan zo doorgaan al is het maar over 1 hand.

ik ben gewend aan headsup van verschillende limieten dus dat zou een reden kunnen zijn.

momenteel speel ik FR NL50.

commentaar op de gedachte, geen commentaar op de hand zelf

1 reactie

probeer niet verder te denken dan op wat voor range villain jou zet en wat hij denkt dat de juiste play daartegen is...

Niet meer dan dat.

Dus in deze spot moet je jezelf afvragen wat zijn range is en dat zal waarschijnlijk een aantal pairs en hoge Ax handen zijn. Misschien wat 7x handen zoals 76, 79s. En op wat voor range hij jou zet. Waarschijnlijk hoge Ax handen en hoge pairs.

Hier heeft hij echt bijna altijd een aas of beter. Ga pas verder nadenken als hij daadwerkelijk een patroon gaat laten zien dat hij in 3bet pots OOP minraised op Axx flops. Als dit de eerste keer is dat het gebeurd moet je hem gewoon respect geven.

Probeer conclusies te trekken uit empirische feiten. NIet te veel theoretiseren, daar wordt je helemaal lijp van.