Hallo,
Een vraag
Ik heb er nu 20.000 handen op zitten op Nl 5 full ring en 117 dollar winst
Wanneer is het tijd voor nl 10?Of is het sample te klein?
En hoe kan ik een grafiek afbeelding laten zien in dit forum?
Mvg
Hallo,
Een vraag
Ik heb er nu 20.000 handen op zitten op Nl 5 full ring en 117 dollar winst
Wanneer is het tijd voor nl 10?Of is het sample te klein?
En hoe kan ik een grafiek afbeelding laten zien in dit forum?
Mvg
Hallo Valuebet, met een HUD kun je alle je handen en toernooien samenvatten in een grafiek. Ik gebruik zelf hold 'em manager 2. Ben verder geen cash game expert, maar 20k lijkt me prima. Ik maak mijn grafieken meestal over een bepaalde periode, omdat ik een toernooi speler ben.
Ik ben zelf ook geen cashexpert, maar ik kijk zelf eerder naar de bankroll en dan kun je als je 20-25 buy-inns hebt van NL10 best shots wagen hierop. De makkelijkste manier om grafieken te plaatsen is dat je de screenshot bestandje sleept naar je post. Dan word je grafiek automatisch upgeload en dan kun je via de 'preview' knop zien of alles goed is gegaan voor je op 'verzend' drukt.
Ziet er goed uit. Mis alleen de cijfertjes van de Y-as en X-as, zodat de grafiek wat beter te lezen is.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ziet er goed uit. Mis alleen de cijfertjes van de Y-as en X-as, zodat de grafiek wat beter te lezen is.
+1
vraag me toch af wat je hebt verandert aan je spel want in het begin ging je precies wel erg stijl omhoog en nu is het toch iets gestaager?
Ik heb geen idee waarom die cijfertjes er niet staan.Ik heb het gewoon als afbeelding hierin geplaatst.
De eerste paar duizend handen runde ik erg goed ilgenio.Daarna ging het wat kalmer aan.
Blijkbaar waren de cijfers in het licht grijs of zo, want af en toe kan ik het een beetje zien.
Al moet ik er wel moeite voor doen.