Ga naar het forum
Mede reg zoomers

Meldingen
Alles wissen

Mede reg zoomers

24 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
2,055 Weergaven
PokerIggy
PokerStrategist

Ik speel momenteel veel zoom 5NL (50-80k handen/maand) en ben op zoek naar mede reg zoomers die het misschien interessant zouden vinden om bv via Skype wat contact te houden en wat strategy, handen e.d. te bespreken. Misschien sessies bij elkaar mee kijken of wat dan ook om langzaam samen door te groeien naar hogere limieten. Is/zijn er mensen hierin geinteresseerd?

Edit:
Ja, het is natuurlijk wel handig om wat meer informatie te geven haha. Ik speel 5NL 6max Zoom en ik gebruik HM2 tijdens het spelen. Over een grote sample speel ik winsgevend op 2NL en nog helaas net iets verliesgevend op 5NL. Ik kan op zich wel redelijk een vinger leggen waar dit door komt dus ik ben nu hard aan het werken om dit te verbeteren.

Beantwoorden
Citeren
23 reacties
Frietje1986
PokerStrategist

Speel je 6max NLH? Met HUD? En hoe run je over een grote sample?

Ik ben onlangs een blog begonnen over microzoom. Maar wordt nog niet veel gepost. Ben afgelopen weekend upgemoved naar 5NL. Met $30 roll begonnen :D

Speel veel in het weekend en soms doordeweeks. Gister nog wat handjes gepost in het beoordelingsforum.

Ik heb Skype nog nooit gebruikt, omdat ik geen hol snap van het adressenboek en contacten zoeken. Maar wil best wat handen reviewen.

Mzzl, Robin

Beantwoorden
Citeren
Frietje1986
PokerStrategist

HM2 is echt een must op Zoom. Met stats kun je nl. je ranges aanpassen op de dynamiek, wat zonder HUD niet te doen is. Heb je ook Leakbuster, Notecaddy en TableNinja?

Ik beat NL2 over 100k hands met 12bb/100. Sinds afgelopen weekend 20k hands gespeeld op NL5 tegen 8.5bb/100. Ik heb in het verleden normale cashgames NL10/NL25 gespeeld. Maar aangezien je op Zoom 4 tables zo'n 1.5k hands p/u kan spelen, kun je er een leuk zakcentje aan overhouden.

Wsl zitten er ook veel mensen met hun tablet of phone op Zoom (dus zonder HUD). Wat het nog aantrekkelijker maakt.

A.s. zaterdag heb ik wel ff tijd om Skype te installeren. Als jij me dan uit kunt leggen hoe dat adressenboek werkt, dan kunnen we meekijken/praten met elkaars sessie via Mikogo ofzo. http://www.mikogo.com/

Mzzl, Robin

Beantwoorden
Citeren
Yordi85
PokerStrategist

Hoi ik ben met nog iemand die NL25 6max zoom speelt.
Ik heb al wat NL25 ervaring maar ik werd te tilt van de swings de hele tijd.

Ik ben net begonnen op NL10 maar 7 BI down gister en zometeen weer proberen.

Mijn strars naam is callgirlll en heb een kattekop met 2 kleuren. Misschien heb je me de afgelopen dagen langs zien komen of handjes tegen mij gespeeld :-)

BR = 680

Doelen van ons is: NL500 ZOOM.

Die van mij is in een tijdbestek van 3 jaar.
(ik houd een 100BI BRM aan om terug te moven)

Wat is je skype?

je kan persoonlijk mailen.
(let niet op mijn foto, is een trol :-P

Beantwoorden
Citeren
oewems
Oldschool Grinder

ben ook aan het zoomen, voeg me maar toe... en kijk eens in mn blog :) spam out*

Beantwoorden
Citeren
PokerIggy Topicstarter
PokerIggy
PokerStrategist

Kijk dit is leuk. Heb jullie inmiddels aan m'n Skype toegevoegd. Ik heb me iig voorgenomen om iets minder te spelen en me iets meer bezig te houden met het verbetern/analyseren van mijn spel. Hopelijk kunnen we van elkaar leren en samen doorgroeien.

@Yordi85: Heb een Yordi85 toegevoegd aan mijn skype. Ben jij dat?

@oewems: In je signature staat 't oewems', maar dat pikt Skype niet. Heb nu oewems toegevoegd. Laat maar weten of jij dat bent.

@Frietje1986: Installeer Skype en laat me even je Skype naam weten nadat je een account hebt aangemaakt. Ik denk alleen niet dat ik dit weekend kan aangezien ik dit weekend erg druk ben, maar dan vinden we wel een andere dag.

Beantwoorden
Citeren
oewems
Oldschool Grinder

t.oewems blijkbaar :)

Beantwoorden
Citeren

Ik stel hier even een vraag als het mag!

Bij strategie over de BRM, staat dat je met 50D Midstack mag spelen op NL10. Maar zelf is dat best riskant aangezien je minimaal voor 5 dollar moet inkopen.

Is er hier iemand die iets anders aanraad wanneer je met 50D begint en wanneer je pas naar NL10 mag ?

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

ik zou die vraag ergens anders stellen en een duidelijke titel geven zodat er meer mensen het zien. Waar las je dit trouwens want dit lijkt me niet juist.

Beantwoorden
Citeren

Ja ik ga geen speciale topic maken voor 1 vraag. Bij strategy en dan beginners. Staat zo n schema.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

als je gewoon een nieuw topic maakt in de no-limit sectie met je vraag dan lezen veel meer mensen het, het is echt geen probleem om dat te doen hoor :)

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

ik zie alleen als je bij MSS gaat en dan inleiding staat er dat je met 50$ op nl5 moet spelen ( inkopen voor 2$) en dat lijkt me oke, hogere limieten zou ik wel wat ruimer BRM nemen

Beantwoorden
Citeren
Frietje1986
PokerStrategist

Ik krijg Skype echt niet werkende. Probeer het te downloaden (en dat commando geef ik op mijn laptop) maar dan begint ie hem op mijn telefoon te downloaden. (???)

Beantwoorden
Citeren

Oja zie het dat is de SS, maar dat bestaat nergens meer.

Zie het 50D- NL 5
160D - NL10

Nou ik ga aan de gang :P

Beantwoorden
Citeren
PokerIggy Topicstarter
PokerIggy
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Frietje1986
Ik krijg Skype echt niet werkende. Probeer het te downloaden (en dat commando geef ik op mijn laptop) maar dan begint ie hem op mijn telefoon te downloaden. (???)

Ik weet dan echt niet wat je aan het doen bent ?(. Lijkt me niet helemaal goed. Ga anders naar onderstaande link (op je laptop uiteraard ):

http://www.skype.com/intl/nl/get-skype/on-your-computer/windows/downloading/

Dan download je en installeer je skype. Na de installatie (tijdens het opstarten van skype) kan je dan een account aanmaken en log je in met je nieuwe account. That's it.

Beantwoorden
Citeren
Frietje1986
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door PokerIggy

Oorspronkelijk gepost door Frietje1986

Ik weet dan echt niet wat je aan het doen bent ?(. Lijkt me niet helemaal goed. Ga anders naar onderstaande link (op je laptop uiteraard ):

http://www.skype.com/intl/nl/get-skype/on-your-computer/windows/downloading/

Dan download je en installeer je skype. Na de installatie (tijdens het opstarten van skype) kan je dan een account aanmaken en log je in met je nieuwe account. That's it.

Hey thanks. Maar het enige dat ik weet, is dat ik uit het verleden al een user en pw heb. Dit is via mijn mailadres aangemeld, omdat ik geen facebook heb. Echter ben ik zowel user als pw kwijt. Lijkt nu dat ik een compleet nieuw mailadres moet aanmaken om op Skype te kunnen gebruiken. Heb zojuist helpdesk gemaild. Hopelijk weten zij meer.

Beantwoorden
Citeren
PokerIggy Topicstarter
PokerIggy
PokerStrategist
Frietje1986
PokerStrategist

Ik heb hem nu gedownload. Had ergens nog wel het pw achterhaalt van een facebook profiel dat ik 3 jaar geleden ooit eens heb aangemaakt (maar nooit gebruikt). Nu probeer ik dus in te loggen via dat profiel en het enige dat ik krijg na het invullen van mijn pw is een blanco pagina met linksboven het woord "succes"

Verder gebeurt er helemaal niks. Skype blijft op wit staan en er is geen enkel linkje of knopje meer om op te klikken om het aanmeldproces verder te laten gaan.

Wat een vage software zeg.

Beantwoorden
Citeren
Frietje1986
PokerStrategist

Yes. Eindelijk. Het werkt.

Mijn Skype is: robin.smolders

Ik ben morgen en overmorgen wsl online tussen 12-20

edit: Ooh, ja. Je kon dit weekend niet lees ik. Volgend weekend wellicht dan.

Mzzl, Robin

Beantwoorden
Citeren
Frietje1986
PokerStrategist

Zag net dat je me had toegevoegd. Wilde gelijk ff bellen om de verbinding te testen, maar je nam niet op. Ga nu weer offline. Dalijk nog koken en vanavond icekarten :)

Beantwoorden
Citeren