Ga naar het forum
micro limit cashgam...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] micro limit cashgame

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
544 Weergaven

1/2 cent table shorthanded, met buy in 2$ waneer kun je het beste de tafel verlaten. bij verdubbel ver3 of ver4 voudigen van je buy in? spleres blijven vaak niet lang en rebuyen niet veel na verlies. Dus notes maken op deze spelers ervaar ik als lastig. zit je bv met 8$ en ze pakken 0.40 cent van je krassen ze weer op. iemand een tip hiertegen?

5 reacties
nickvdb1990

1. koop altijd bij als je onder de 100 big blinds komt ($2), veel pokerrooms hebben de optie om dit automatisch te doen (auto-rebuy, auto-top up, of iets dergelijks)
2. of je nu $2, $5 of $25 aan de tafel hebt, doet er pas toe als andere spelers ook diep zitten. Kijk naar wie dat is. Als het de goeie spelers zijn, kan je de tafel verlaten. Als er slechte spelers diep zitten met jou, heb je dat graag, en blijf je gewoon zitten.
3. hit-en-runners voor 10-20 big blinds ofzo, daar kan je nix tegen doen, maar dat hoeft je ook niet te boeien. trouwens, die spelers zijn niet de beste, en talrijk genoeg, dus gemiddeld gezien win je wel genoeg geld van hen. de ene pakt misschien 40c van je, maar vn de volgende pak jij dan 75c ;)

Moderator
pcbeem

Hallo nightwalker88,

Neem aan dat je het over BSS hebt aangezien je een BI noemt van 100BB?

Ik heb je topic even naar het BSS subforum verplaatst zodat je reacties krijgt van BSS-spelers.

mvg pcbeem

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks, hoe meer antwoorden des te leerzamer

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dat auto rebuy doe ik sowieso, om niet onder het limt te komen

Sailer85

De tafel verlaat je als het een tough game wordt.

oftewel als de VPIP onder de 30 komt (SH) (bij FR geen idee) of als je merkt dat de spelers aan je tafel beter zijn dan jij. zolang je een edge hebt op de spelers aan jou tafel kan (moet) je door blijven spelen.

het laten afhangen van hoe veel geld je aantafel hebt is een slechte indicatie of je de tafel moet verlaten. blijf zitten zo lang je een edge hebt, sta op als je slechter bent of er geen geld te halen valt.